,

,

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • elenawest 27.10.2015
    5. Bardzo sympatyczny wiersz :-)
  • KarolaKorman 27.10.2015
    Pięknie, 5 :)
  • ausek 27.10.2015
    Piękne :)5
  • JEGO^zołza 27.10.2015
    Dziękuję:)
  • anonimus 27.10.2015
    ".... klaun zakochany klaun on ma takie czule serce ....."
    czyzby?
  • JEGO^zołza 27.10.2015
    Nie zakochany i nie clown. Reszta się zgadza :D
  • Jack O'Frost 27.10.2015
    Jeśli stosujesz interpunkcję w wierszach, stosuj ją poprawnie...
    "CO JEST, JAK BALSAM NA RANY" - Przecinek przed jak niepotrzebny.
    "MIMO, ŻE TO SĄ LITERKI" - Konstrukcji mimo że nie rozdzielamy przecinkiem. Jak już stawiamy przecinek przed mimo.
    Caps lock utrudniał odebranie tekstu.
    Wiersz jest prostu, bez polotu czy czegokolwiek, ale innym się podoba. Może uda Ci się jednak czymś mnie zachwycić.
  • JEGO^zołza 27.10.2015
    Miał być bez polotu i prosty więc jednak cel osiągnięty ;) bardzo dziękuję za wytknięcie błędów, dzięki temu się uczę.
  • Elemeleduperele 27.10.2015
    Sympatyczna rymowanka :) Pozdrawiam
  • JEGO^zołza 27.10.2015
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • Rasia 27.10.2015
    1. "POCICHUTKO" - po cichutku* jak mniemam ;)
    2. "CO JEST, JAK BALSAM NA RANY" - przy porównaniach prostych przed "jak" nie dajemy przecinka ;)
    3. "USMIECH" - uśmiech*
    Jeden z fajniejszych wierszy, a raczej rymowanek od Ciebie :) Są jakieś małe błędy, ale nie szkodzi. Wiersz jest... słodziutki. Odebrałam go właśnie tak, jakby nie miał być z polotem, a raczej z czystym uczuciem - takim prostym, jakby cechowało się nim malutkie dziecko. I tak samo jak w przypadku laurki od dziecka - nie jest to dzieło sztuki, ale jest po prostu od niego - ten wiersz prostotą mnie urzekł :)
  • JEGO^zołza 27.10.2015
    Dziękuję, że chce Ci się poświęcać mi czas:) a ten mój coś to właśnie taka prosta laurka dla ktosia, takie zwyczajne "dziękuję fajnie, że jesteś". Dzięki bardzo jeszcze raz za pokazanie błędów i komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania