-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Angela 30.04.2019
    Bardzo fajnie się to czyta, takie swojskie i naturalne, prawdziwe, i tylko żal chwyta za utraconą młodością.
    Pozdrawiam : )
  • yanko wojownik 01.05.2019
    Dobra - powiedzmy, że nie ma wad i jest poprawne - umownie;)
    No młodości to żal, to smutno, wspomnieniówki są przez to czasem do chrzanu, bo smucą.

    Dzięki! Pozdra! :)
  • Freya 30.04.2019
    "[Dzisiaj zespoły heavy metalowe śpiewają o szkołach zawodowych karate „prawą ręką zadaj ból, lewą ręką zadaj śmierć

    chyba, że jesteś mańkutem, to zadaj odwrotnie…”,]" – zwróć uwagę na zapis gdy wklejasz, bo pojawiają się takie uskoki, w tym kolejnym też jest coś takiego.
    Cuś jeszcze by się znalazło, ale nie jestem dzisiaj natrętny...

    Zwróć se uwagę na to, że te zapisów opowiastki mogą być traktowane; jako osobistego doznania życiowego wrażenia... – rozumiesz? Bo ja tak to odebrałem, ale ja potrafię optymalnie interpretować.
    Fajne opko, prostackie, lecz pełne naturalności przekazu. Pzdr
  • yanko wojownik 01.05.2019
    " – zwróć uwagę na zapis gdy wklejasz"
    Tak, widzę jednak to dopiero po publikacji, w edytorze wydaje się dobrze.

    Za szybko wstawione, co prawda wiele w nim bym nie poprawił, ale trochę widzę, że jeszcze bym
    dal radę i penie skorzystam z edycji przy wypoczętym umyśle.

    "Zwróć se uwagę na to, że te zapisów opowiastki mogą być traktowane; jako osobistego doznania życiowego wrażenia"

    Może rozumiem - tzn. że np. jeśli napiszę, że: "zadałem jej już 48 ciosów, a ona jeszcze się rusza, to wziąłem dubeltówkę i to załatwiło sprawę..."
    To mógłbym się liczyć, że 25 lat jeśli wskazywało by toi na jakąś zbrodnie - chyba o to chodzi...
    Tylko, że akurat w tym przypadku to (przez mglistość pamięci i ulotność odczuć po dziesięcioleciach i kiepski warsztat, nie dokładnie opisuję) w mordę jeża, to jest na faktach - no oparte, choć nikomu o tym, nigdy nie mówiłem:) - znaczy nie to zdanie o dubeltówce, tylko ta treść wyżej...


    "Fajne opko, prostackie, lecz pełne naturalności przekazu."
    Pisarz ludowy - gdybym tę range miał na plakietce popartą dość mocno w dziełach, to chyba byłbym spełniony.
    Są tematy zwijmy "prostackie" których jeszcze nikt nie podniósł, a ja bym chciał gdybym je uniósł, bo jeszcze nie o wszystkim napisano, choć wydawałoby się że tak. Są tematy, których nikt nie ruszył - dlaczego - penie żaden akurat pisarz nie dotknął pewnych środowisk a tylko bezpośredni kontakt w przypadkach z ludźmi ze środowisk, daje możliwość opisania czegoś....
    Pewien złoty nietknięty temat chodzi mi po umyśle - w Polsce nie tknięty, występuje tylko czasem jako tło akcji - dlatego, że piszący nie dotknęli rzeczy w środku - oczywiście nie zdradzę go na razie :).
    Ale tu się rozpisałem nie na temat.

    Dzięki za czas, uwagi, chęć zlukania itd. - jest to cenniaszcze mi bardzo!









    .
  • A. Hope.S 30.04.2019
    fragment nocnego karate bardzo interesujący, mam nadzieję że będzie ich wiele. nie poprzestawaj na tym. ;)
  • yanko wojownik 01.05.2019
    A. Hope.S Wiesz ja nie dałem tam gwiazdki:) Nocnego Kochanka utworu jest cytat, a utwór cały tu https://www.youtube.com/watch?v=TOWgQnvAFM8 Nabazgrałem też doznanie trzecie, ale kiepsko. Zresztą to też powinienem był poprawić przed dodaniem.
    Dzięki za koment!:)
  • Wrotycz 01.05.2019
    Podepnę się pod komentarz Frei. Podobne odczucie.
    Pozdrawiam:)
  • yanko wojownik 01.05.2019
    Dzięki:)
    Freya ma dużo racji a nawet i więcej, bo ja to za szybko wrzuciłem. Odpowiem jemu, skoro podobne odczucie.
    Pozdra!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania