.

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Marzycielka29 29.12.2015
    Ja po prostu kocham Twoje opowiadanie! ;) Jest w nim tyle emocji, tyle wzruszeń, napięcia. Zawsze z niecierpliwością wyczekuję kolejnego rozdziału.
  • Rasia 29.12.2015
    Robi mi się ciepło na sercu za każdym razem, kiedy czytam takie opinie. Mam wtedy poczucie, że mogę pomóc oderwać się komuś od rzeczywistego świata, choć na krótki moment rzucić taki maleńki czar. Dziękuję bardzo :)
  • Nadal nie znalazłem nic do czego mógłbym się przyczepić :( Oczywiście zostawiam 5 :) Czekam na więcej!
  • Rasia 29.12.2015
    Ty się smucisz, a ja cieszę :D Dziękuję serdecznie.
  • Rasia cieszę się razem z Tobą :) Świetna robota!
  • levi 29.12.2015
    nie umiem się doczekać momentu gdy znajdą sue żywą lub martwą, nie no nie powinnam tak mówić szczeże kibicuje całej rodzince :) mam nadzieje że im się uda, zostawiam 5 za te część
  • Rasia 29.12.2015
    Dzięki za anonimową jedynkę, jak zwykle xd
  • Lucinda 29.12.2015
    Trzymam za Jacka kciuki, mam nadzieję, że szybko odnajdzie Sue. Przyjemnie mi się czytało o Jeffie i Jacku, którym przypominały się dawne czasy, gdyby nie to, co Jeff robił później, jego obraz mógłby wyglądać dużo lepiej.
    ,,Cześć Amanda, miło cię znów widzieć" - w tym zdaniu zakładam, że celowo, jako że to po prostu wypowiedź bohatera, nie odmieniłaś imienia Amandy, ale to chyba nie zwalnia z postawienia przecinka oddzielającego wypowiedź od bezpośredniego zwrotu. Taka moja uwaga. Zostawiam oczywiście 5:)
  • Rasia 29.12.2015
    Tak, to celowo, a z przecinkiem racja :) Szymon się ucieszy xD Dziękuję bardzo i mam podobne odczucia co do Jeffa :)
  • ausek 29.12.2015
    Rozdział ciekawy jak zawsze. Piszesz niezwykle emocjonalnie! :) 5
  • Jan Potfforny 29.12.2015
    Dałem 5 !
    Pozdrawiam!
    JP
  • Angela 30.12.2015
    Mam nadzieję, że ta historia nigdy się nie skończy : ) 5
  • KarolaKorman 02.01.2016
    I ode mnie wielkie 5, za wspaniałą część :) Lecę dalej :)
  • Neli 17.01.2016
    Podziwiam Cię, że zawsze tak ładnie zakończasz rozdziały. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania