Duduś

/Motto:

Dojrzałość to nie zapis w metryce.

Inteligencja to nie wpis „deer”./

.

Czas taki, że w Polsce jeszcze

Duduś wciąż miny swe ćwiczy,

wprost duce w krótkich spodenkach…

truteń go trzyma na smyczy.

.

…z ciupy „gruntowych” przestępców

zwalnia, „bo płaczą ich żony”.

Czy mają na niego haki?

Czy smyczą był pogoniony?

.

Motto Dudusia jest proste,

choć drwi z pojęcia wolności:

„Cela za winy – dla innych,

swoich w Pałacu trza gościć”.

.

…Długopis jest w gotowości,

co jeszcze rozkaże mu smycz?

Może zwolnienia in blanco

dla kumpli, gdyż boją się prycz?

.

Choć Duduś czyn przeinacza,

przestępców chroni i zwalnia…

młyny historii już mielą –

prawdę wycisną jej żarna.

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Conie 3 miesiące temu
    Monotematyczny jesteś. Napisz coś o nazistowskim kundlu trzymanym przez Webera na krótkiej smyczy prowadzącym Polskę do chaosu i ruiny.
  • Conie 3 miesiące temu
    Jak nie umiesz, to co pomogę🤣🤣🤣

    Dziadek lizał żyć Hitlera,
    wnuk na smyczy u Webera.
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Naucz się wpierw pisać bez rażących błędów ortograficznych. Na razie jesteś mentalnie na poziomie przedszkolaka - tak w pisowni, jak i wiedzy ogólnej "o kraju i świecie". Rozmawiam z ludźmi, którzy coś rozumują.
    To wszystko Bogumile&...&....&... Wystarczy zmarnowanego czasu na ciebie.
  • Conie 3 miesiące temu
    A żebyś nie miał wątpliwości po czyjej stronie jest racja to sobie poczytaj, może do tego zakutego łba coś w ostatniej chwili dotrze:

    Z Warszawy znikają tablice upamiętniające niemieckie zbrodnie na Polakach

    Poseł Kukiz ’15 Marek Jakubiak zwrócił uwagę na problem znikania z przestrzeni miejskiej polskiej stolicy, tak boleśnie naznaczonej w czasie drugiej wojny światowej niemieckimi okrucieństwami na Polakach, tablic upamiętniających niemieckie zbrodnie z lat 1939-45.
    „W Warszawie zlikwidowano ponad 300 tablic upamiętniających mord Niemców nad Warszawiakami teraz likwidują tablice Polski Walczącej” - napisał Jakubiak w mediach społecznościowych.

    Zdaniem byłego kandydata na urząd prezydenta RP - „to nie są przypadki”.

    Prezydentem Warszawy jest prominentny działacz Platformy Obywatelskiej Rafał Trzaskowski.
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Jednak dokończę - Jakubiak jest po prostu prymitywem. Wystarczyło się dowiedzieć "u źródła", dlaczego znak "Polski Walczącej" zniknął z tamtego miejsca. On nawet nie wie, co to jest "remont korytarza".
    Tym razem już definitywnie koniec na pogawędki z tobą, Conie&Bogumile&Noico^.... Dzieci już odchowałem.
  • Conie 3 miesiące temu
    Ha, ha, remont wyremontowanego niedawno budynku. Żałosne tłumaczenie. Nic innego nie ściągnęli tylko te symbole. Popierasz nazistów nienawidzących polskich symboli patriotycznych. Gratuluję.
  • Conie 3 miesiące temu
    Zdzisław B. poza tym Jakubiak pisze o czym innym. Ogólnie o Warszawie pod rządami kolejnego dupiarza, jak sam się określił.
  • Alienator 3 miesiące temu
    Zdzisław B. Daj sobie spokój, Bogumiłowi zamiast odpowiedzi można co najwyżej zaproponować superglue, bo już mu się poważnie odkleiło...
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Alienator
    Dałem już spokój.
    Odkleiło? Wygląda, że nie tylko jedno oczko, ale oba... To jak ma coś widzieć, nie mówiąc o rozumieniu? ;)
  • Vee 3 miesiące temu
    Muszę przyznać, że mi się podoba. Całkiem zgrabnie i na aktualny temat. Początek wcale tego nie zapowiadał, bo...
    "Czas taki, że w Polsce JESZCZE
    Duduś WCIĄŻ miny swe ćwiczy,"
    ... te dwa zapychacze przypominają trochę fraszki pisane w liceum. Późniejsza jakość w pełni jednak zrekompensowała to początkowe skojarzenie :-)
  • Zdzisław B. 3 miesiące temu
    Te dwa zwroty wyglądają jak zapychacze, ale niosą konkretną treść. Faktycznie, gdyby były zapisane dużymi literami, bardziej by się uwidoczniły.Ale "mądrej głowie dość dwie słowie" ;)
    Pozdrawiam.
  • Conie 3 miesiące temu
    Z Ministerstwa Klimatu i Środowiska zninkęły emblematy Polski Walczącej i fotogafie upamiętniające powstańców, którzy walczyli w rejonie tego budynku o wolną Polskę. Naziści okupują Polskę i wyrzucją symbole patriotyzmu.
  • Lotos 3 miesiące temu
    No to dlaczego broniłeś tych, którzy obchodzili urodziny Hitlera w lesie pod Wodzisławiem?
  • ZielonoMi 3 miesiące temu
    Cóż to za wojenka na górze?🤣 Mi się wierszyk podoba, smutną prawdę obnaża.
  • Conie 3 miesiące temu
    Przaśny wierszyk, jak większosć wypieków Zdzisia. To chyba najwłaściwsze określenie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania