Dwa krótkie szorciki

 

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Canulas 18.04.2018
    "wyładowanej kora brzozowa, w foliowych workach.Goniłem, - korą.

    " - To pies sąsiada. Szuka go. - powiedział klient," - bez kropki przed" powiedział "

    Pierwsza miniaturka w ogóle mi się nie podoba. Sorry, szczerze.

    Drugie jeszcze, jeszcze. Takie z charakterystycznym dla siebie, odwracającym uwagę akcentem.

    Ogólnie dla mnie całość 4
  • Okropny 18.04.2018
    Pierwsza bez sensu, bez twista, jsk na moj gust. Druga ciut lepiej, ale i tak bez szału. Nawet językowo, trochę wg mnie coś pomiędzy "na odpierdol" i "straciłem wątek".

    Ale byłem, przeczytałem. Ocen nie daję, te gwiazdy mnie nie przekonują dziś.
  • Komes 18.04.2018
    Sa to szorciki, ktore pisuje spontanem na fejsie. Podobaja sie naszej znajomej, ktora jest aktorka w teatrze i podobno bywam czytany za kulisami. Wlasnie te bzdurki takie:))
    Spokojnie, bedzie cos lepszego, w niedlugim czasie.
  • Okropny 18.04.2018
    W,sensie, wiesz, nie sa zle, ale nie mają tego pierdolniecia, albo chociaz pierdykniecia jak dla mnie, nawet absurdaliuszowiwunokikunowego. Tak sucho trochę, ale to wg mnie :)
  • Komes 18.04.2018
    Okropny Będzie i z pierdolnięciem:) Czasem trzeba poeksperymentować.
  • Okropny 18.04.2018
    Komes i ja tak myślę.
  • harold 18.04.2018
    Piątka siadaj
  • Pan Buczybór 18.04.2018
    postoję
  • Komes 18.04.2018
    Pan Buczybór To juz adwokata mam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania