Dziadek Drożyniak

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Canulas 25.09.2017
    Świetne Komes. Naprawdę świetne. I właśnie dlatego, że świetne będę Cię dalej gnębił. Dlatego, że nie mam tego w dupie.
    Odstępy po myślniku. Znów nie ma. Ale druga Sprawa, ważniejsza.
    Mianowicie, nie zapisuj cyfrowo niczego oprócz dat. Ja wiem, że trzysta dwadzieścia dwa nie jest tak szybkie i celne, jak 322, ale trudno. W tekście literackim się tak nie robi.
    Sens, klimat, dobór słów - wszystko zajebiste. (ten nawyk z jabłkami na przykład) Tylko, że to wszystko jest znów burzone przez podstawowe sprawy.
    A szkoda.
    Pozdro
  • Komes 25.09.2017
    Ten tekst ma jakieś dwa lata. Pisany na służbie, między półkami. Wykonuję wyklęty zawód ochroniarza sklepowego od dwunastu lat. Tam wymyślam, tam też pisuję. Rozdział głowy na pół, celem jednoczesnej pracy i twórczości daje adrenalinę. Wiem- przez to psuję trochę.
  • Canulas 25.09.2017
    No tak, spoko. Ale kończysz kiedyś pracę i wracasz do domu. Przejrzenie tak krótkiego tekstu pod kątem tylko kilku spraw, to max kwadrans. A odbiór lepszy.
    Różne tu wyjaśnienia padały. W pracy, na telefonie, podczas jazdy samochodem. Jeszcze chyba tylko na basenie nikt nie pisał.
    Chodzi o to, że warunki nikogo nie interesują. Liczy się tylko i wyłącznie efekt końcowy.
    Sam mam teksty z przed lat i zanim je wrzucam, sprawdzam.
    Nawet zajebista treść, musi być strawnie podana. Tu akurat, u Ciebie, tragedii nie ma. Kwestia dwudziestu minut ostatecznego szlifu.
  • Komes 25.09.2017
    A przepuściłem to przez LanguageTool. Czyli wniosek jest nie ufać tym programom do końca. No kurna.... teraz to już się wkurze i jakoś zmierzę z własnym tępactwem interpunkcyjnym.
  • Canulas 25.09.2017
    Pomaga program, ale jakby był idealny, to sto tysięcy zwolnionych nauczycieli właśnie by blokował drogi
  • Komes 25.09.2017
    Moja matka na emeryturze nauczycielskiej juz na szczęście nie będzie musiała blokować:))))
  • Violet 25.09.2017
    Tekst ciekawy, napisany z pazurem i niewymuszonym dowcipem sytuacyjnym. Canulas zwrócił już uwagę na stylistykę, która psuje odbiór fajnego opowiadanka, tego niestety żaden najlepszy program nie poprawi. Interpuncja też się miejscami kłania, ale sam pomysł na historyjkę się broni, ponieważ potrafisz interesujaco bajać. Daję 5 na zachętę i na pewno będę zaglądać do Twoich opowiastek.
    Pozdrawiam.
  • Canulas 25.09.2017
    Violet się rozumi
  • Canulas 25.09.2017
    (to nie błąd, jakby co)
  • Komes 25.09.2017
    Pozdrawiam wzajemnie! Wszelkie uwagi krytyczne beda pomocne.
  • Karawan 25.09.2017
    Takoż piątal na start.
  • Pasja 28.09.2017
    Bardzo ten dziadek zdyscyplinowany i miał ustalony porządek. Stary dobry materiał. Dobry bez osobników i mocny tekst. Pozdrawiam 5:)
  • Komes 02.10.2017
    Dzieki za dobra ocene. Pozdro

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania