usunięte

jak w opisie

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 07.05.2015
    fajny pomysł zrobić z niego egzekutora, jak go wykorzystają to powinien ich zabić; Biedny chłopak w co on się wpakował hehe 5:)
  • KainaBref 09.05.2015
    lol, nie siedź mi w głowie bo jakieś spoilery mi tu snujesz;P
  • NataliaO 09.05.2015
    Mówisz hehe :)
  • widza 12.05.2015
    czytam, nie kocham i tym bardziej nie nienawidzę - odnosząc się do Twojego opisu:). A przeczytałam i czytuję nadal całkiem sporo przeróżnej literatury.
    Masz rzeczywiście jakiś styl, jednak to nie dla mnie akurat, choć uwielbiam fantastykę. Ale też jak widać, Masz tutaj wielu fanów, więc dla nich chyba warto pisać. Tylko nie Spocznij na laurach, bo Twój opis sugeruje, że Czujesz się kompletną "piszącą". To zgubne powodzonka
  • KainaBref 13.05.2015
    Czy czuję? W opisie napisałam, że jestem autorem, nie pisarzem. Dla mnie to różnica taka jak między amatorem, a specjalistą :) Mam swój styl i świadomość tego, a od tego daleko do samoubóstwienia:) Dzięki za przeczytanie, w razie czego zapraszam do innych utworów:)
  • Prue 13.05.2015
    Zapoznałam się z całością. Pomysł na opowiadanie interesujący, fajnie przedstawiony, choć czasem jest banalnie, wyczuwa się ciężkość historii tak jak by się nie uniosło jej. To jest czasem, że coś wymyślimy, a rozum płata nam figla i przeciążymy samych siebie, zaplatamy się w historii. Tu tak trochę jest.
    Jednak bardzo spodobał mi się Twój styl. Piszesz bardzo proste dialogi, nie gmatwasz słów, wyrażasz się jasno, a raczej Twoi bohaterzy. Opisy trochę dla mnie jest ich mało, powinnaś je rozbudować.
    Postacie, powiem Ci, że jak na razie nie mam ulubionej. Denerwował mnie na początku główny bohater, po co się za nią szlaja. A bohaterka opowiadania zachowuje się jak rasa wyższa, jak by była nad ludźmi.
    Zgadzam się trochę z NataliaO w co ten chłopak się wpakował! I też czekam czy będzie z niego dobry egzekutor.
    Co do ocen były różne zdarzyła się 5 i 4, wpadła też 3, za ten rozdział Dam 4. Powodzenia w dalszym pisaniu.
  • KainaBref 13.05.2015
    Czekałam na taki komentarz. Masz rację, nigdy nie porywałam się na pisanie serii w odcinkach, dorzuciłam sobie jeszcze wymagania co do ilości i im dalej idę, tym trudniej mi upchać treść w wyznaczonym limicie pamiętając o wszystkich zasadach pisania odcinka. Wyszedł mi trochę Gombrowicz, ale może ktoś mnie zrozumie:) I jeśli tak opisujesz postaci, to znaczy, że chociaż to póki co, udało się w stu procentach :)
    Ale po to mam ten serwis, żeby zebrać uwagi i nauczyć się od Was czegoś nowego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania