usunięte

jak w opisie

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • NataliaO 04.05.2015
    Ból jest elementem porażki/Kimkolwiek nie będziesz za życia, gdy minie twój czas, świat o tobie zapomni. Z czasem wymrą wszyscy, którzy znali twoje imię i będzie tak jakbyś nigdy nie istniał. Po co to przyspieszać/ - mądre słowa zawiera Twój tekst, co do dziewczyny chyba bardzo jest wtopiona w swój świat, a on jest zagubiony, czy jakoś się połączą, a jak tak to czy to dobrze się skończy myślę, że NIE. Historia ciekawa, 5:)
  • KainaBref 05.05.2015
    to zaszczyt dostawać od Ciebie coraz wyższe oceny:) teraz będę czuć presję, by dobrze prowadzić dalsze odcinki. Bo...raz, że nigdy nie pisałam odcinków, dwa ten typ narracji jest dla mnie trudny, bo walczę z powtarzalnością "powiedział, zrobił", trzy staram się tworzyć nieprzewidywalnych bohaterów, zobaczymy...:)
  • NataliaO 05.05.2015
    Powodzenia życzę :)
    ja walczę z powtarzalnością i błędami i ciągle przegrywam hehe :))
  • KainaBref 05.05.2015
    masz sporo do zaoferowania, na pewno w najbliższym czasie zapoznam się z Twoją twórczością. Może podejrzę jak piszesz odcinki?:) powtórzenia łatwo się eliminuje, oprócz tego cholernego "się", czasami żywcem nie ma alternatywy na zdania szyk:)
  • NataliaO 05.05.2015
    nie które powtórzenia robię celowo, ja raczej pisałam różne opowiadania ale od dłuższego czasu pisze romanse
    I ostrzegam zdarzają się naprawdę głupawe błędy, która mogą pokuć po oczach hehe :)
  • KainaBref 06.05.2015
    ja mam dwie osoby, które są wiernymi fanami, ale znajdą każdy, powtarzam KAŻDY błąd i natychmiast przyjdą/ zadzwonią/ napiszą, że mam natychmiast zapoznać się ze słownikiem i usunąć błąd, bo przecież, błąd, o mój B, jak możesz robić błędy:)

    Dlatego wskazuję je innym osobom, mając nadzieje, że pomogę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania