...

 

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ice 31.01.2015
    Lekko przerażające. Demon-pedofil? Z tym się jeszcze nie spotkałam... Znalazłam kilka literówek, ale ogół mnie zaciekawił ; 4
  • Akwus 31.01.2015
    @Ice: poważnie tylko kilka literówek Zwróciło Twą uwage?

    Bardzo fajny pomysł, ale zepsujesz go, jesli nie dopracujesz stosowania zasad gramatyki. Razi błędne używanie imieslowów, mieszanie podmiotów. Masz tendencję do powtórzeń i brak Ci konsekwencji w budowańiu zdań.

    Pomarudzilem, ale zakladam, że nie tylko chcesz wypluć z siebie słowa, ale interesuje Cię praca nad warsztatem. Dla kogoś, kto pisze równoczesnie 5 księżek to chyba ważne :)
  • moi, l'histoire 31.01.2015
    Zgadzam się z przedmówcą. Pomysł ciekawy, potrafisz budować klimat, jednakże błędy gramatyczne bardzo przeszkadzają w odbiorze tekstu.
  • KarolaKorman 31.01.2015
    Ulicę oświetlały tylko latarnie, które świeciły żółtym światłem oświetlając drogę do domu. Ciemne uliczki nadal pozostawały w mroku. Bałam się. Nienawidziłam wracać po ciemku przez to moja wyobraźnia płatała mi figle…W pierwszym akapicie już wdarła się sprzeczność. Wracałaś oświetloną przez latarnie ulicą,więc było jasno, bo światło latarni to nie mała latarka. Ciemne uliczki są po prostu ciemne. Może chciałaś napisać boczne lub inne. I dalej piszesz, że nienawidzisz wracać po ciemku. Może lepiej by wyglądało - Nienawidzę wracać taką porą dnia lub w taki czas. Więcej nie wytykam. Pomysł na opowiadanie mi się podoba. Nie oceniam.
  • tiggers 03.02.2015
    Dziękuje za wasze opinie :] Na pewno się poprawie
  • paulinapets 03.02.2015
    Bardzo podoba mi się fabuła, ale błędy trzeba będzie poprawić i opowiadanie będzie cudowne :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania