wica

D

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Clariosis 06.05.2020
    Witaj. ;)
    O, czyżby Dziwa nosiła w sobie magiczne dziecię? Tak zgaduję po tym, że ostatnio ją mdłości wzięły. Będę musiała nadrobić resztę części, ale szybko mi pójdzie, bo naprawdę lubię tą historię.
    Tak zauważyłam, że często pod częściami są nawet nie tyle co dwie gwiazdki, co jedna. Ostatnio widziałam ocenę 1.0 pod czwartą częścią i byłam bardzo zdziwiona, gdyż osobiście uważam, że piszesz naprawdę ładnie, a cała historia jest naprawdę mocno przemyślana. Co jak co, ale stworzenie takiego świata, z własnymi zasadami, obrzędami, historią, i żeby to jeszcze było ciekawe, to naprawdę trudna sztuka, a Tobie jak najbardziej to wychodzi.
    Mimo wszystko rób swoje i udostępniaj dalej, bo naprawdę historia jest ciekawa i wnosi coś nowego. Może nie ma tu "pościgów i wybuchów", ale to nie jest potrzebne by opowiadania historia była dobra. Jeżeli dla kogoś spokój i poznawanie obyczajów postaci zdaje się nudne, oznacza to, że nie jest to historia dla niego i powinien znaleźć coś innego do czytania. Ode mnie dostajesz 5/5 za tą część i oby tak dalej. ;)
  • mania2610 07.05.2020
    No niestety komuś się bardzo nie podoba, ale cieszę i skupiam się na tym, że tobie się podoba. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania