Dziecięcy sens życia

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Michaśka 01.11.2018
    PS. Proszę o komentarz. To pomaga ustalić, co mogę zmienić w moim pisaniu. Z góry serdeczne dzięki ;)
  • Justyska 01.11.2018
    "Brzmi dziwnie, tam wiem." może - Brzmi dziwnie, wiem.
    "Jaki świat byłby lepszy gdyby nie te cholerne kule u nogi." a tu może "O ile świat byłby lepszy, gdyby nie te cholerne kule u nogi?" brakowało też przecinka i znaku zapytania.
    "Muszę żyć według ustalonych przez ludzi zasad. " tu masz czas teraźniejszy a całość jest w przeszłym.

    Fajny pomysł na tekst moim grafomańskim zdaniem. Kupiłaś mnie tym piratem, bo moja chrześnica twierdzi, że ma męża pirata:)
    Przykre jest to, że tak zatracamy te marzenia, a przecież to one nas napędzają. Warto o siebie powalczyć.
    Jedno co mi się tak jakoś nie podobało to ten "aparat ucisku" . Cały tekst swobodny, a to takie wymuszone się wydaje.
    Ogólnie całkiem spoko. Ode mnie 4 i pozdrowienia:)
  • Michaśka 01.11.2018
    Dzięki ;)
  • oldakowski2013 01.11.2018
    No to tak:
    ...na prawdę... - naprawdę...
    ...nie normalni...- nienormalni...
    ....I stało się... W sumie nic się nie stało... - napisałbym to inaczej ... I stało się... W sumie, to nic się nie stało.. ("to" - podkreśla, że w sumie nic takiego się nie stało.)
    Widzisz, te błędy, szczególnie te dwa pierwsze rzutują na jakoś tego opowiadania, na jego notę, a wiesz jak pani obniża noty za takie błędy. Treść dobra, podobała mi się. Tymi błędami nie przejmuj się, popraw błędy i pisz dalej.
  • Michaśka 01.11.2018
    Dzięki ;)
  • Pan Buczybór 01.11.2018
    dobra, jest trochę błędów. Interpunkcja, powtórzenia - do wyćwiczenia. Po treści widać natomiast, że potrafisz w ciekawy sposób przekazać myśli. Czyta się nieźle, ładnie prowadzisz czytelnika. Akurat dobrze, że to już umiesz, bo tego najtrudniej się nauczyć. Oczywiście historia nie jest super odkrywcza lub oryginalna, ale jest dobra. Także, musisz jeszcze poprawić warsztat i będzie cacy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania