Usunięte

ten materiał został usunięty

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Cave 12.08.2014
    opowiadanie ciekawe. popracuj nad interpunkcją, bo te przecinki nie mogą być oddzielane spacją po wyrazie. przykładowo nie pisze się: "Nigdy nie zapomnę tych oczu ,ciemne , tropikalne pełne tajemnic" tylko prawidłowo będzie "Nigdy nie zapomnę tych oczu, ciemne, tropikalne pełne tajemnic". podobnie sytuacja powinna wyglądać ze znakami zapytania i kropkami. czekam na dalszy ciąg historii :)
  • Nati 12.08.2014
    Wiem że robię błędy jeśli chodzi o interpunkcje i to sie pewnie nie zmieni :P
  • Nati 12.08.2014
    ale popracuje nad tym masz racje xd
  • Monia999 12.08.2014
    Jeśli czytasz książki, zwracaj uwagę na interpunkcję. To powinno ci pomóc :)
  • Julia 12.08.2014
    to prawda. im więcej się czyta książek, to lepiej przyswaja się ortografia i interpunkcja
  • Nati 12.08.2014
    wiem wiem :P Dzięki za radę :D
  • Tynina 12.08.2014
    Obstawiam, że autorka jest młodą osobą i stąd te błędy.
    Treść jest ważna ale forma również dlatego popieram wszystkich powyżej - zwróć uwagę na interpunkcje, poprawną odmianę i takie inne "pierdoły"
    A dlaczego ? Dlatego, że wówczas będzie się przyjemniej czytać ;) Pozdrawiam
  • Nati 13.08.2014
    już pisałam że zwróce i bede poprawiac aczkolwiek ten prolog pisałam 3 lata temu dopiero teraz postanowiłam że umieszcze ksiązke na jakims blogu wiec odpusc sobie juz wiem że mam poprawić interpunkcje omg..
  • Longman.S 13.08.2014
    Szczytne jest poprawiać młodych, by nie czynili błędów. Trochę mniej poprawiać... samemu nie grzesząc poprawnością.
    Mnie się podoba Nati i tak trzymaj ;) to jest pisarstwo amatorskie i właśnie takie ma pozostać. :)
  • Ekler 13.08.2014
    Wydaje mi się, że każdy z amatorów ma aspiracje żeby kiedyś z "amatorstwa" wyjść...więc naprawdę uważasz, że pisarstwo amatorskie nie powinno się rozwijać ?
    Jeśli ktoś "wytyka" błędy znaczy, że pofatygował się aby przeczytać tekst, więc Nati...nie wkurzaj się o wytykanie błędów a ciesz się tym, bo jeśli ktoś jest w stanie wytknąć Ci jakiś błąd to znaczy, że zapoznał się z treścią.

    Każdy może napisać "ślicznie" nie wiedząc co tam nawet jest napisane.

    Udostępniając jakiś tekst licz się, że możesz spotkać się z krytyką i przyjmuj ją z godnością !

    Czekamy na dalsze wpisy
  • Longman.S 13.08.2014
    Nie do końca Ekler. Nie chodzi mi o wytykanie błędów, tylko sposób w jaki się to robi. Każda krytyka powinna zastanowić początkującego pisarza i zmobilizować do większego wysiłku. Jeżeli ktoś zwraca mi uwagę na błędy to oczekuję iż jego komentarz nie będzie ich zawierał. Tylko tyle.
    ps. Jestem amatorką i nie mam zamiaru tego zmieniać ;)
  • Nati 13.08.2014
    Ekler zabardzo cie teraz nie rozumiem , nic nie pisałam że nie można krytykować moich opowiadań ponieważ to mi nie przeszkadza wręcz przeciwnie motywuje do kolejnych wpisów i poprawienia moich błędów. Także dziękuje za komentarze. Ekler i ja się nie wkurzam i wcale nie przeszkadza mi moje amatorskie pisanie, a z mojego prologu wywnioskowałam że twierdzisz że odgapiam od innych książek to chyba dobrze że mnie inspirują i motywują.
  • Ant 13.08.2014
    Inspiracja to dobra sprawa. Nawet fajnie jeśli są jakieś nawiązania.
  • Nati 13.08.2014
    No właśnie w tym problem że nie ma żadnych nawiązan i w moim opowiadaniu nie ma szmaragdowych oczu xD Nie wiem czemu ten pan sie do mnie przyczepił . Weszłam na jego profil i dobrze że stawia opinie i mnie poprawia doceniam to :P
  • Ant 13.08.2014
    He he nie wiem czy się przyczepił, może Cię lubi ;)
  • Nati 13.08.2014
    Przeczytaj opowiadanie jeszcze raz emm są tam szmaragdowe oczy? :O

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania