Dziękczynienie 2019

Najwyższy Twórco wszechświata (...)

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • sensol 26.04.2019
    wus wus
  • Ozar 26.04.2019
    Boguluba tak na poważnie jaki sens ma wrzucanie na portal pisarski modlitwy??? Znajdź sobie jakiś portal katolicki, bo tu to nie ma sensu żadnego! Sorka, ale mylą ci się klimaty!
  • Boguluba 26.04.2019
    "(...) Modlitwa jest uprawiana jako osobny gatunek poezji religijnej (w literaturze polskiej m.in. J. Liebert, W. Bąk, K.K. Baczyński, K. Wierzyński, R. Brandstaetter, J. Twardowski, A. Kamieńska); jej kształt stylistyczny charakteryzuje napięcie między wzorcem zakorzenionym w tradycji liturgicznej a wymogiem artystycznej oryginalności."
    Za słownikiem PWN.
    Z całej duszy dziękuję za komentarz. Bóg zapłać.
  • Ozar 26.04.2019
    sensol sorka ale ja także nie kumam tego wus? Bo wos to ok! Ale wus?
  • Boguluba 26.04.2019
    Chyba się tego nie dowiemy, podejrzewam, że to zwykła echolalia, bo nie śmiem podejrzewać opętania. Ale może w końcu zostanie ta zagadka nam jakoś wyjawiona, o ile Dobry Bóg na to pozwoli.
  • sensol 26.04.2019
    wus wus wus wus
  • Boguluba 26.04.2019
    Nie znam się zbytnio na motoryzacji, ale jest chyba taki typ albo marka samochodu, co się SUW nazywa. Czyli WUS to takie auto wspak. Zgadłam?
  • Ozar 26.04.2019
    hahahahahahaha nie ma jak dalszy ciąg przygód detektywa Zdzicha który próbuje rozwiązać zagadkę tajemniczych wpisów : wus, wus, wus. Jak podaje komenda główna nasi detektywi są już na tropie tego, kto takie wpisy daje. Jego zatrzymanie jest tylko kwestia czasu!
  • Boguluba 26.04.2019
    Oby. Uśmiechnęłam się, to całkiem miły żart. Gdybyśmy wszyscy miast atakować innych czynili takie żartobliwe uwagi, świat był by lepszy. Dziękuję Ozar za poprawienie nastroju. Bóg z Tobą!
  • Nuncjusz 26.04.2019
    wus albo pszewus
  • Ozar 26.04.2019
    No dokładnie coś w ten deseń
  • yanko wojownik 26.04.2019
    Chwalony.
  • Ozar 26.04.2019
    Czyli tajemniczy wus to chyba jakaś akcja propagandowa, która ma na celu wprowadzenie nas w błąd.
  • Boguluba 26.04.2019
    Na tej stronie aż roi się od różnych zachowań propagandowych. Trudno tylko rozstrzygnąć, czy ten WUS, to z prawa, lewa, centrum, czy z mańki. Ale też wydaje mi się to propagandą. Jeszcze raz dziękuję za obecność.
  • yanko wojownik 26.04.2019
    Było to jakieś zdjęcie czy miałem urojenia. Jak nic byłem świadkiem objawienia, jeśli tu nie było obrazka! Albo zasugerowany jestem.
  • Boguluba 26.04.2019
    Nic nie wiem o możliwości zamieszczania tutaj zdjęć. Chyba, że to jakoś SUWA / WUSA dotyczy. Bóg zapłać za komentarz.
  • yanko wojownik 26.04.2019
    Boguluba "Nic nie wiem o możliwości zamieszczania tutaj zdjęć"

    Więc to objawienia - teraz wiem że istnieją.
  • Boguluba 26.04.2019
    yanko wojownik Ale jakie to było zdjęcie?
  • Michaśka 27.04.2019
    Ładna modlitwa na chwalę Boga Ojca naszego.
  • Boguluba 28.04.2019
    Bóg zapłać, Michaśka. To budujące, że są tu osoby, które potrafią to docenić.
  • patix882 29.04.2019
    Przestańcie krytykować autora tylko dlatego że jest to modlitwa. Jest bardzo piękna i jest oryginalna.
    Pozdrawiam
  • Boguluba 30.04.2019
    Zgadzam się! Bóg zapłać za bardzo pozytywny komentarz!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania