**

*

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • kigja 15.03.2020
    nie!
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    Co się stało Ravenie? Dlaczego się żegnasz? Przez hejt? Zrozumiem każdy twój wybór i to uszanuję, ale jest mi niezmiernie przykro ;( Dziękować nie ma za co. Jeśli jakkolwiek jestem w stanie ci pomóc, proszę daj znać. Tutaj czy na maila, czy jak uznasz za słuszne.
  • Raven18 15.03.2020
    Nie chodzi o hejt
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    Raven18 w takim razie mam nadzieję, że uda ci się ułożyć swoje sprawy i kiedyś tutaj wrócisz. Zawsze możesz do mnie napisać jeśli będziesz potrzebował. Życzę ci wszystkiego co najlepsze i dużo siły do walki z wszelkimi przeciwnościami.
  • indri 15.03.2020
    Kocwiaczku, dlaczego mam zablokowaną możliwość komentowania pod twoimi tekstami?
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    indri nie mam pojęcia. Ja niczego nie blokowalam i nawet nie wiem jakbym miała to zrobić.
  • indri 15.03.2020
    Kocwiaczek to wejdź pod mój tekst, bo to na ogół działa na zasadzie wzajemności.
  • indri 15.03.2020
    I sprawdź czy też jesteś zablokowana.
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    indri u mnie działa
  • indri 15.03.2020
    Kocwiaczek czyli ja tylko mam blokadę pod Twoim. Trudno, będę musiał korzystać z innego konta.
  • Help me 15.03.2020
    Pierwszy raz przeczytałam coś Twojego
    Muszę się wypowiedzieć BARDZO MI SIE PODOBA
    Jeśli chodzi o hejt to nie przejmuj się nim
    Ja się nim nie przejmuję choć moje "wiersze " są mega mega słabe i zdaję sobie z tego sprawę ale nie zamierzam przestać pisać tylko dlatego bo ktoś ma problem co do moich tekstów
    Bo coś się komuś nie podoba
    Jeśli lubisz pisać to pisz
    Jeśli Cię to uszczęśliwa to to rób
    Ludzie zawsze gadali i będą gadać
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Dokładnie, podpisuję się pod tym wszystkim kończynami!
    Wiersze to nie tylko technika, to też emocje i przekaz.
    Chociaż nie każdy może być Miłoszem, Kochanowskim czy Mickiewiczem, to każdy może pokazać w wierszu emocje. I my - zwykli ludzie, amatorzy - możemy to docenić! :)

    Dajmy w końcu cieszyć się ludziom z pisania, a profesjonalizm zostawmy profesjonalistom.
  • Raven18 15.03.2020
    Nie chodzi o hejt
  • Puchacz 15.03.2020
    Wiersz to emocje plus technika.
    Jak jest jeszcze talent to się wyrasta ponad przeciętność.
    Chcieć pisać lepiej to cnota, a nie wada, bo lepiej wyrażam siebie.
    Walić całe życie gnioty to nie wstyd, jeśli robi się to do szuflady.
    I do prezentowania braku jakichkolwiek ambicji lepsze są innego typu portale, niż literackie.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Na tym potralu są wytyczne, jakie wiersze nie zostaną opublikowane.
    Nie ma tu mowy o braku publikacji, jeżeli wiersz nie jest techniczny, zatem każdy ma prawo opublikować tu wiersz - nie ważne jak mocno cię to boli.
    Proszę stworzyć portal dla tylko tych technicznych i "poezyjnie" poprawnych, a nie będzie problemu, że są takie a nie inne publikacje.
  • Puchacz 15.03.2020
    LeeaThorelli Nie oczekuję porad od pani.
    Pani postawa wyznacza odpowiedni kierunek porad.
  • Puchacz 15.03.2020
    LeeaThorelli I proszę czytać uważnie komentarze innych, zanim samemu zabierze się głos.
    Zdaje się, że pani sama zwracała innej użytkownitce uwagę na problem zrozumienia.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Puchacz to sam nie zalecaj komuś opuszczenia miejsca przez swoje widzi mi się.
    Większość portali literackich została stworzona i funkcjonuje i dla każdej osoby - bez względu na umiejętności.
  • Puchacz 15.03.2020
    LeeaThorelli No tak... szkoda wysiłku na jakąkolwiek naukę.
    Lepiej grafomaństwo wytłumaczyć sercem i emocjami :)
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Puchacz na szczęście nie ty wyznaczasz co można, a co nie - na portalach literackich. I każdy, według swojego życzenia, może się uczyć lub "grafomańsko tłumaczyć sercem i emocjami" - nie ma sztywnych ram.

    A grafomania jest pojęciem względnym, nie ty ustalasz jej granice. :)

    Każda potwora znajdzie swojego amatora - i to do internetowych wierszy można śmiało podpiąć.
  • Puchacz 15.03.2020
    LeeaThorelli Więc życzę sukcesów.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Puchacz dziękuję, ale ja nie przyszłam po sukces i swojej goryczy z jego braku na ludzi przelewać nie będę. :)
  • Shogun 15.03.2020
    Raven, odchodzisz? Jeśli tak, to będzie to wielka strata. Cóż, nie masz mi za co dziękować. Jeśli naprawdę motywowałem cię do pracy, to mogę się z tego tylko cieszyć. Nie wiem dlaczego chcesz odejść, ale jeśli naprawdę tak jest, to nie przestawaj pisać. Ze swej strony powiem tylko, że z przyjemnością czytałem twoje prace. Chciałbym robić to nadal, ale szanuję twoją decyzję.
    Pozdrawiam, trzymaj się Reven :)
  • indri 15.03.2020
    Wypada zachęcić do powrotu. Tylko tutaj w ogniu życzliwej i nieżyczliwej, merytorycznej i niemerytorycznej krytyki możesz rozwinąć skrzydła. Pozdrawiam.
  • Chałapa 15.03.2020
    Coś myślę, że ten Pan jeszcze tu zabawi
    To nie jest ostatni post, cierpliwości!
    Inspiracji "Raven" :)
  • Pan Buczybór 15.03.2020
    aha
    Nie wiem po co ten nibywiersz tak rozczłonkowany.
    W ogóle to nie ma za co - użytkownicy Opowi zawsze służą dobrą radą i konstruktywnymi komentarzami (przynajmniej ci, którzy potrafią to robić).
    To ten, na razie, pa-pa lub coś tam.
    Pozdro

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania