Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia

Tekst usunięty ze względu na niezgodny z prawem brak możliwości usunięcia konta.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Akwadar 24.03.2022
    Mocne... a raczej mocna - modlitwa, rozmowa, skarga, wyrzut?
    Dużo pytań, a czy oczekiwane są odpowiedzi? Nie... Tak... Nikt nie wie, czy jest potrzeba ich pojęcia. Pole bitwy istoty wnętrza i powłoki, Czasami trzeba przegrać, aby wygrać.
    Dobry tekst, dobry...
  • Któż to mnie odwiedził! Sam Władca Pieścieni.
    Rozmowa - Jełsi już. Może dziwnie to zabrzmi, ale Syn Jutrzenki nie jest moim wrogiem, jakkolwiek z tekstu by nie wynikalo inaczej. Ale nawet ktoś tak inteligentny nie ma odpowiedzi na - Pytania (wielka litera nie bez powodu).
    Serio uważasz, że trzeba przegrać, żeby wygrać? Może pozornie - przegrać, wygrać.
    Dzięki, że dobry w Twojej ocenie - najwyraźniej powinnam pisqać pod wpływem weny z Lidla...
  • Akwadar 24.03.2022
    błękitnypłomień kuźwa, nie chcę nawet myśleć, co byś napisała po wizycie w CH :))
  • Akwadar Przepraszam, gdzie? w leruła merlę? A nie sądzisz, że fabuła trzy,ma sięn na kleju do tapet, a akapit nie jest nadrzędny w stosunku do zdania i gdzie tu jest narrator - do kyrwy nędzy?
  • Bosz... tym razem to nie Lidl był, tylko Aldi... Ale jeden uj, w zasadzie.
  • Angela 24.03.2022
    Ja to widzę, a raczej czuję tak:
    Zadajesz pytania, w sposób natarczywy i prawie agresywny, ale nie dlatego, że masz przed sobą wroga,
    wręcz przeciwnie. Pytasz bo chcesz go naprowadzić, zmusić by pokazał wielkość. Chcesz się pokłonić,
    ale dopiero kiedy stanie się godny w Twoich oczach.

    W jakimś dawno oglądanym anime było zdanie, czy też pytanie, które pamiętam do dziś, a leciało to tak:
    " Czy istnieje miejsce, gdzie od aniołów łaskawsze bywają demony?"
  • Dokładnie. A demony zawsze łaskawsze od aniołów. Tak jak w tym cytacie, który szukam, kto napisał - "I bardziej kocha Kaina, choć Abel jest grzeczny" - nie wiem czy dokładnie tak, ale coś w ten deseń. Ty też wolisz Reana niż Jeysa, prawda? :)
  • Angela 24.03.2022
    błękitnypłomień chyba tak, choć rozsądku tu nie ma.
    Szukałam tego cytatu, bo fajny, ale nigdzie go nie ma.
    Gdybym miała skrzydła, byłyby czarne ; )
  • Angela :)
  • Jeszcze nie zdążyłaś go poznać na pierwszej części, on dopiero od trzeciej wymiata :)
  • Angela 24.03.2022
    błękitnypłomień uf, chyba już czuję niepokój : )
  • Angela Niepotrzebnie, bo to jest bardzo super chłopak. w każdym razie, jakby któraś go mi chciała zabrać, to nie dam. (dodam tylko, że wszystkie jak do tej pory się w nim kochają, a co najmniej mu kibicują )
  • Angela 24.03.2022
    błękitnypłomień ja się nie jego boję, tylko o własne serduszko.
  • Angela A to tak, jak najbradziej, bo to jest kocur za prawdę powiadam Ci :)
  • Angela 24.03.2022
    błękitnypłomień Mrau : )
  • 110101011 25.03.2022
    Uoa! odezwa do Lucka - serio, serio? ooo! jawi mi się ten oto tekst jako monolog Lilith - pierwsza żona Adama, późniejsza Lamia, starotestamentowa "jędza", porywaczka dzieci a nade wszystko pierwsza feministka, żeńska siła pierwotna budząca podziw i lęk - jedyna istota nie stworzona ręką Boga (wydłubana z żebra samoródka) i jedyna która ma moc upokorzyć Szatana
    miodzio
  • kigja 25.03.2022
    Tytuł z filmu sf, ale treść z prawdziwego życia.
    Bo dla mnie te wszystkie pytania, odniesienia, zarzuty i wyrzuty są kierowane do mężczyzny.
    Do kogoś, kto zawiódł, zwiódł, wywiódł i zawiódł.
    Niech się smaży w piekle i poczuje słodycz zemsty...
  • Nie wiem, czy Cię rozczaruję, ale to nie jest tekst skierowany do faceta (te kundle, które mnie w jakiś sposób zawiodły w przeszłości nie są warte pisania o tym tekstu - po prostu mam ich w głębokim...)
    Dzięki za wizytę, chyba po raz pierwszy, z tego co kojarzę.
  • kigja 25.03.2022
    Wydawało mi się, że ciągle piszę u ciebie komentarze, a to przez to, że jakiś czas siedziałam za regałem, czytałam teksty i w głowie układałam komentarze. Schizofrenia xd
    Tak, trochę jestem rozczarowana. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 25.03.2022
    Błękitnypłomień↔Jakby do wirówki wrzucono, pytania różniste, żale jakieś, złość, niepogodzenie się z tym czy tamtym, brak sprawiedliwości, czemu akurat mnie to spotkało, brak odpowiedzi, co wnerwić może, a na końcu "środkowy palec"...
    Żwawy tekst. Jakby błękit nieba, ciemną chmurą zaszedł:))↔Takie odczucie subiektywne me:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Dzięki DiDi. Faktycznie trochę byłam wkurzona Isotę, która zamiast pomóc, ofertę jakąś złożyć, to się zachowuje jak nie przymierzając swój były szef. A że pisane pod wpływem "weny" to chyba widać? Ty chodzisz swoimi ścieżkami, ja płynę swoimi strumieniami... :)
    Dziękuję za zajrzenie i miłego!
  • miętus 27.03.2022
    Czasem trzeba się wygadać, a nawet nagadać do słuchu.
    ?
  • Rozszyfrowałeś mnie :)
    Dzięki za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania