Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • jesień2018 04.04.2019
    Ała… przykry, bezlitosny obraz starości, także duchowej... (Jeśli dobrze zrozumiałam, bo nie wszystkie zdania są dla mnie jasne). Opisałaś coś, czego się boję, w bardzo sugestywny sposób, więc mnie tekst poruszył.
  • Pasja 04.04.2019
    Witaj
    Dziękuję za świetną interpretację tekstu i gdzieś ukryty strach. Zawsze nas zastrasza myśl o przemijaniu i zaniechaniu siewu pewnych czynności w naszej codziennej egzystencji. Miło, ze zaglądasz.
    Serdeczne pozdrowienia
  • Nie prosty tekst... Chyba każdy "próbuje szukać wytrychów do miejsc nieskażonych." ale ciężko jest je odnaleźć będąc zagubionym w zamglonych porankach, "wypełnionych chęcią dzikiej zemsty".
    Dużo możliwości do interpretacji, dużo do odrywania po każdym kolejnym czytaniu!
    Pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Pasja 04.04.2019
    Maurycy witaj
    Wytrychy są dobre dla złodziei, wyłamują wszelkie zamknięcia do trudnych obszarów naszych szuflad nieodkrytych. Tych co nie powinny ujrzeć swiatło dzienne. Cieszę się na twoją obecność i jak zwykle znakomity odbiór.
    Milej nocki
  • Angela 04.04.2019
    Oszałamiający tekst i Maurycy ma rację, można go czytać po wielokroć i zawsze odnaleźć w nim coś nowego.
    Szanowna Pani Pasja wchodzi na poziom mistrzowski : )
    Pozdrawiam.
  • Pasja 04.04.2019
    Angelo Aniele witaj
    To dobrze, że utwór potrafi wywołać nowe emocje za każdym czytaniem. Urocza kobieto rumieniec mnię oblal po mistrzowsko. Dziękuję.
    Pozdrawiam cieplutko
  • 00.00 05.04.2019
    Pięknie! Od Ciebie można czerpać Pasja garściami unikatowość jakiej teraz mało.
  • Pasja 05.04.2019
    Witaj Szu
    Oh jak pogłaskałaś po trzewiach. Każdy tutaj jest w jakiś sposób unikatowy i tylko ciężko nam nieraz zrozumieć ten fakt.
    Dziękuję i pozdrawiam
  • Canulas 05.04.2019
    Pasja nie wiem czy to nie najlepsze co u Ciebie kiedykolwiek przeczytałem, a z całą pewnością pierwsza trójka. Przerozpierdalające. Tyle mam na teraz, bo zbieram szczękę z ziemi.
  • Pasja 05.04.2019
    Witaj
    Czasem coś mną zatelepie i powstają takie chaotyczne rozwiązłości. Czy najlepsze to?
    Pozdrawiam pięknie
  • kalaallisut 05.04.2019
    Prze-piękne Pasja!! Nigdy nie wiemy kiedy ten czas nadejdzie, niepokoj i lęk ich oddech na naszym plecach.
  • kalaallisut 05.04.2019
    Pasja to chyba też nadaje się na bitwę.
  • Pasja 05.04.2019
    Witaj kalko
    Czas jest cichym zabójcą i przychodzi zawsze za szybko. Oddechy jak bezdechy zatrzymują wskazówki.
    serdecznie pozdrawiam
  • Ritha 05.04.2019
    Wow, świetne, pasjo, naprawdę wymuskane. Bardzo mi się podobało.
  • Ritha 05.04.2019
    Pasjo*
  • Pasja 05.04.2019
    Witaj
    Bardzo miło za wymuskanie i za spojrzenie.
    Pięknie pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 05.04.2019
    Pasjo →Mam zasłużoną pretensje pytaniową; dlaczego taki krótki tekst, właśnie taki. Chciałbym dalej czytać:))
    Wszystko... ale to najbardziej:
    ''Jeszcze zakrywasz sumienie mgielną woalką i pastwisk doglądasz i patrzysz skosem.
    A już zasypiasz nie wiedząc, czy wstaniesz...''
    Pozdrawiam:) * * * * *
  • Pasja 05.04.2019
    Witaj DD
    Nie myślałam o tym Dekaosie w trakcie pisania, że ktoś się upomni o krótkie zaczytanie. Miło mi z tego powodu.
    Miłej nocki życzę i dziękuję.
  • Witamy w Bitwie i życzymy powodzenia
  • MarBe 13.04.2019
    Kiedyś gdy czas płynął wolniej "naftalina" była symbolem zaniku nowości. Dziś jest inaczej, ponieważ wszystko, nawet w opakowaniach fabrycznych, staje się stare gdy wychodzi nowy model.
    Podobnie jest z ludźmi, którzy zastąpili serce i własne dusze, profilami. Oko i rozum już nie kwalifikuje prawdę, piękno, mądrość czy szlachetność, ponieważ robią to za nas inni.
    Pozdrawiam
  • Pasja 14.04.2019
    Witaj
    Dzieki za naftalinę, może by pomogła zadusić zapach grzechów.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Pasja 14.04.2019
    Witaj
    Dzieki za naftalinę, może by pomogła zadusić zapach grzechów.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Zapraszamy Szanowną Autorkę na Forum do zagłosowania

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania