Dziewica

21.12/2014

 

Wieczor,przed godzina 20:00 ,wieczor zimny ,wiejacy ciagle wiatr. Obok mnie ty. Czuje sie bezpieczna calujac mnie w czolko powtarzasz kocham cie.Pytasz mnie. Odpowiadam Ci,ze ja tez. Wracajac z klubu. Jedziemy do ciebie ja szczesliwa,ty tak samo. Mowisz,ze chcesz. Kocham jak mnie dotykasz. Gdy czuje smak twoich ust na swoich. Kocham cie. Dojezdzamy dn ciebie do domu , smiejemy sie ,mowie Ci zebys byl cicho,bo wszyscy u ciebie spial.,boje sie,boje tego,ze moge byc w ciazy. Leze, na lozku,teraz sie usmiecham. A w srodku bol. Kocham cie tak bardzo chce z toba byc. Dotknales mnie, sciagnales spodnie, majtki, i. Pozniej pocalowales. I tulil. Zaczela sie lac krew mowilam chodz juz przestan ,mowilam pomalua balam sie ze ktos wejdzie ale niewiem jak teraz bedzie.Twoja mama clam sie ze wejdzie . Balam sie. Ale, wiem ,ze teraz bedziemy razem juz zawsze bo damy rade twoje slowa!

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Opowiem ci autentyczną historię. Wstałem. Wstałem po tygodniu. Cały czas jęczałem, że już nie umiem pisać i nic mi nie wychodzi. Mówię sobie: "Będzie okej. Wejdę sobie na jakiś portal i coś mnie zainspiruje" Wchodzę i co widzę? Marne opowiadanie ze źle postawionymi przecinkami.
  • Lady_Makbet 10.01.2016
    Popieram;) 1
  • Beznadzieja 10.01.2016
    Brak mi słów. Po prostu brak. Końcówki, po prostu nie byłam w stanie przeczytać, a co dopiero zrozumieć. Bolą mnie oczy... Rozwinąć [W tym przypadku dodać fabułę] i POPRAWIĆ błędy. Zostawiam 1.
  • elenawest 10.01.2016
    Cóż to jest?!!! Ty serio masz 21 lat? Bo patrząc na poziom twojego opowiadania, a właściwie jego brak, to jestem wstrząśnięta. Co za porażka. Brak mi słów. 1
  • Julaqla 10.01.2016
    błędy błędami, ale mnie urzekło to, że kobieta bała się, że jest w ciąży przed straceniem dziewictwa z tym mężczyzną :)
  • Neli 10.01.2016
    Czytałaś to po napisaniu? 1

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania