Dziś Ci podziękuje.

Za Twoje piękne spojrzenie,

na widok, którego moje serce zaczynało szybciej bić, i które mnie tak bardzo oczarowało.

Za namiętne pocałunki, które mi darowałeś przy każdej okazji, i za te szybkie buziaki kiedy musieliśmy się spieszyć, żeby ich nikt nie zauważył. Za Twoje delikatne a zarazem bardzo męskie dłonie, którymi pieściłeś mnie każdego wieczoru. Za czułe słowa , którymi mnie obsypywałeś. Za to, że zawsze wierzyłeś, że sobie poradze. Za to, że pokazałeś mi jaki świat może być piękny. I najważniejsze, za wspaniałe uczucie którym mnie obdarzyłeś. Miłość tak prawdziwą, nie patrzącą na zamożność czy wykształcenie. Za to wszystko dziękuje Ci. Wiedz, że byłeś dla mnie całym światem.

 

Mam nadzieje, że kiedyś trafisz na tą strone i to przeczytasz. Choć już nie mamy kontaktu, za to wszystko chcę Ci podziękować. Może będzie nam dane jeszcze raz się spotkać i znów to przeżyć.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • KarolaKorman 30.05.2016
    Płynące z serca podziękowanie, piękne. Ludzkie drogi lubią się przecinać, więc może kiedyś :) Nie oceniam, bo prywatne, pozdrawiam :)
  • osamotniona 30.05.2016
    KarolaKorman dziękuje i również pozdrawiam ;)
  • Ula 30.05.2016
    Czasami lepiej przeżyć namiętność, uczucie wyższe, tak przez chwilę, niż żyć z kimś wiele lat i codziennie pytać się co się stało, ze spojrzeniem co taksowało mnie, słowem co pieściło me zmysły.
  • osamotniona 30.05.2016
    Ula, zgadzam się. Czasem krótkie chwile bywają najpiękniejsze.
  • Alicja 31.05.2016
    Piękne i osobiste podziękowania, które chwytają za serce. Aż mi się przykro zrobiło... 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania