.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Tanaris 28.07.2017
    Echo, które odbija się w umyśle, w pełnym wątku wspomnień i nienaturalnej ciszy. 5 :=)
  • Dla niektórych być moze oklepany temat. Ja powiem sztuką jest zrobic z czegoś co każdy czasem przeżywa cos po czym powie "cholera to o mnie" . Bardzo dobry wiersz 5
  • Nerd 28.07.2017
    Naprawdę wspaniały wiersz. Pełen emocji i życia. 5
  • Neurotyk 28.07.2017
    Banalne i pseudopatetyczne okreslenia rzeczownikow.
    Podoba sie tylko analfabetom w kwestii poezji jak Nerd.


    Owczesny, ja wstawiam gnioty ale wstydze sie za nie.

    Wstydzisz sie choc troche tego czegos?
  • Pan Buczybór 28.07.2017
    Oj, Neurotyk jesteś tak bardzo Betti.
  • TeodorMaj 28.07.2017
    Pan Buczybór jak widać, Neuro jest podatny na wpływy swej adoratorki i wielbicielki ;)
  • ówczesny 28.07.2017
    Neuro, to Twoje sranie na wszystko, wszystkich i siebie już dawno temu przekroczyło ramy happeningu. Pozdrawiam
  • betti 28.07.2017
    Pan Buczybór, Neurotyk nie jest mój, pisze tylko dobrą poezję, to daje mu prawo oceniać nieudolne próby innych. Zamiast się wściekać, trzeba brać przykład.
  • TeodorMaj 28.07.2017
    Rzekła Wszechwiedząca i Oświecona Święta Betti :P
    Zaznaczam, że ocenianie i krytyka a obrażanie to dwie różne rzeczy...
  • betti 28.07.2017
    TeodorMaj dla Was krytyka, to obrażanie. Nie dorośliście ani do pisania, ani do publikacji. Jestem jeszcze w stanie zrozumieć kobiety, bo niby słaba płeć, ale tu faceci przerażeni jak stara panna przed pierwszą randką.
  • TeodorMaj 28.07.2017
    betti współczuje Ci, biedna kobieto Twojego ograniczonego sposobu myślenia.
    PS. Lepiej jak stara panna przed randką, niż jak betti w ruji.
  • betinka 28.07.2017
    betti nie bój się randki, im jesteś starsza tym bardziej będziesz w strachu.
  • Ewcia 28.07.2017
    Kto by się chciał z tą maszkarą umawiać ?
    Chyba tylko niewidomy albo taka pokraka jej podobna.
  • betti 28.07.2017
    Wasza nienawiść do mnie sięga szczytów... ciekaw mnie z punktu widzenia psychologii, do czego jeszcze się posuniecie... Strasznie musi Was boleć krytyka tych dennych wierszyków. Czasami, z litości mam ochotę zostawić Wam to ostatnie miejsce w sieci, ale gdy czytam te chamskie komentarze, zmieniam zdanie.
  • TeodorMaj 28.07.2017
    betti a może to Ty sobie znalazłaś ostatnie miejsce? Skoro tak się uparłaś na ten portal i jego użytkowników...
    PS. nasze komentarze w poziomie chamstwa nie dorównują Twoim nawet w połowie.
  • betti 28.07.2017
    TeodorMaj masz rację, ja tylko tutaj mogę wystawiać, dlatego zostanę z Wami. Będziecie pisać, a jesteście strasznie płonni w ''tworzeniu'' grafomanii, ja będę to oceniała. Fajnie będzie.
  • TeodorMaj 28.07.2017
    betti wolna wola... Swoją drogą, ciesze się bardzo, że zostajesz z nami, naprawdę :) Opowi byłoby nudne, a takiego klauna jak Ty jeszcze nie mieliśmy :) Jesteś lepsza od wszystkich trolli razem wziętych :D Powodzenia w zmienianiu świata :)
  • TeodorMaj 28.07.2017
    TeodorMaj pardon opowi
  • betti 28.07.2017
    TeodorMaj nie zmieniam świata tylko Wasze umiłowanie grafomanii, ale może łatwiej byłoby zmienić świat. Kto tutaj zapoczątkował to kalectwo umysłowe?
  • TeodorMaj 28.07.2017
    betti Kalectwo umysłowe... Ty :)
  • Violet 28.07.2017
    TeodorMaj witam Cię. Widzę, że i Ty masz ochotę na zabawę ;)
  • TeodorMaj 28.07.2017
    Violet Witam serdecznie :) Na zabawę – zawsze ;) Uwielbiam naszą kochaną, malutką, genialną betti :D
  • betti 28.07.2017
    sorry miało być płodni.
  • Pan Buczybór 28.07.2017
    Ej. Zaczyna się robić niemiło. Keep calm ludzie.
  • Neurotyk 28.07.2017
    Krytyka a obrazanie wg Owczesnego

    obrazanie:

    Banalne i pseudopatetyczne okreslenia rzeczownikow.
    Podoba sie tylko analfabetom w kwestii poezji jak Nerd.

    Krytyka:
    Owczesny, moj drogi, zastosowales w wierszu banalne i odbite w krzywym zwierciade patetyczne okreslenia rzeczownikow. Owszem, osobom nieznajamionym z poezja czy nie potrafiacy jej odbierac, nieposiadajacy smaku, utwor moze sis podobac, chocby Nerdowi.


    Otoz, jedno i drugie to zwykla krytyka. Czy krytyka moze byc dosadna (wersja 1), lub kurtuazyjna (wersja 2)?

    Baj
  • ówczesny 28.07.2017
    Dziękuję Ci naczelny krytyku za Twoją konstruktywną opinię.
  • Neurotyk 28.07.2017
    ówczesny powiedz ze chcesz wersje druga. Dostosuje sie
  • ówczesny 28.07.2017
    Neurotyk, wyświadcz mi przysługę i idź się wysrać pośród malin i gałązek poruszanych wiatrem. A jak już skończysz zacznij pleść długie warkocze swoich uwag w innym miejscu. Ergo: zdychaj
  • ówczesny 28.07.2017
    A teraz się dostosuj.
  • Neurotyk 28.07.2017
    ówczesny, nie mozesz mnie wyprosic bo nie jestes u siebie.
    Jak zwykle czasem napisze cos by inni mieli wielorakosc opinii.
  • betti 28.07.2017
    Neurotyk też poleciały w Twoją stronę pobożne życzenia, żebyś ''zdechł'' ot wrażliwość poetycka podparta pięknym słownictwem.
  • Neurotyk 28.07.2017
    betti, gdyby to bylo proste - zdechna wszyscy o odmiennym zdaniu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania