Echo

Blady świt chwyta mnie w swe ramiona.

Niczym czarna zasłona, która opada gdy na zewnątrz mrok.

To tylko krok, a tak daleko

Może to zło. Może to tylko echo

Nie wiem.

Trochę niepewnie się czuję

W tej wężowej skórze

Może ja już inaczej nie umiem?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Canulas 26.01.2018
    Całkiem ciekawe, Koalo. Z pierwszego wersu wyrzuciłbym dookreślenie "swe".
    W każdym razie, dojrzewasz literacko moim zdaniem.
    Ukłony.
  • Koala 26.01.2018
    Kurczę nawet nie wiesz jak miło to czytać:) dzięki Canulas
  • Ja niestety nie będę chwalił jak Can, choć nie zamierzam jakos strasznie Cie strofować.
    ramiona- zasłona
    mrok- krok
    daleko- echo
    Itd
    Tego typu rymy zdradzają początkującego poetę. Mi takie teksty kojarzą sie z rapem, a że za nim nie przepadam to i takiego wiersza nie polubię.
    Rada: Staraj się o rymy mniej idealne, bo jeśli juz wybierasz wiersz rymowany, to jakość rymów właśnie stanowi o jakości wiersza i mówi duzo o umiejętnościach piszącego. Dla mnie teraz słabo, ale sie nie poddawaj, pisz dalej, z czasem moze być lepiej.
    Nie oceniam
    Pzdr
  • Koala 26.01.2018
    Ok dzięki za uwagi:d pozdrawiam
  • Canulas 26.01.2018
    Maur, ja nie patrzyłem pod kątem częstochowy tym razem, tylko pod kątem treści. Pewnie od strony technicznej masz trochę racji, jednak zawsze należy się pochwała, jeśli zachodzi widoczny progres, a tutaj, bez kitu, tak jest. Ile ludzi, tyle opinii, choć wioadomix, że w sprawie akurat tworów wierszoidalnych, Tyś figura, a ja jeno płotka ;)
    Pozdro dla Ciebie i dla autorki.
  • Canulas jeśli zauważysz to my praktycznie się uzupełniliśmy, Ty wskazałeś co dobre, a ja to co niekoniecznie.
    Nie pisałem tego co Ty, bo po prostu nie chciałem się powtarzać, ale spokojnie mógłbym podpisać się pod tym co napisałeś.
    Więc teraz chyba wszystko jasne.
    A figura ze mnie taka co kot napłakał :)
  • Canulas 26.01.2018
    Nie no, nie pierdziel. Nie ma sensu się krępować. Wszystko kwestia skali. Ty głownie wierszami stoisz.
  • Dokladnie. Ale moja wiedza „wierszowa” jest zasadniczo intuicyjna, wiec wiesz.
  • Canulas 26.01.2018
    Chuja tam prawda, widziałem jak żeś wymieniał treści wierszowe z samym Jaśnie-Panem Neurotykiem. Dobra, nie spamujmy pod Koalą, bo jak sie obudzi, to będzie w nas rzucać szyszkami.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania