.

.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • kalaallisut 05.11.2018
    Egzamin życia :)
  • xfhc 05.11.2018
    Miło że przeczytałaś :)
  • Canulas 05.11.2018
    O proszę. Późnym wieczorem nadpłynę. Chyba, że padnę, to jutro.
  • xfhc 05.11.2018
    Zapraszam serdecznie
  • Wrotycz 05.11.2018
    Liczyłem na coś bardziej wyrafinowanego, ale i tak warto było zajrzeć dla kilku scen. Para mądrych - na medal. Elita, kurwa.
    Pozdrawiam:)
  • Gregor 05.11.2018
    betti kwiatuszku ty klniesz
  • betti 05.11.2018
    Gregor TAK Nuncjusz mnie uczył - fajny, nie?
  • Gregor 05.11.2018
    betti nie przelogowałaś się na wrotycza
  • betti 05.11.2018
    Gregor a miałam to zrobić? Nie chciałam, żebyś wyszedł na idiotę, że niby do faceta piszesz ''kwiatuszku'', chyba że...
  • akwamen 05.11.2018
    betta dobra, dobra. śledzisz wrotyczka czy co? po kiego odpowiadasz za wrotyczka/ke Hi, hi :)
  • akwamen 05.11.2018
    Gregor paczaj jak się zmyła betta vel wrotycz.
  • Canulas 06.11.2018
    "– Nie, nie, nie. Klucze, jak najbardziej, są; bez nich nie bylibyśmy w stanie oceniać prac – a przecież taki proceder zachodzi od dawna i będzie miał miejsce także w tym roku. – Odparł nauczyciel kręcąc głową, lekko poirytowany zarzutem. – Zresztą, dlaczego ja w ogóle z tobą o tym dyskutuję, piszesz takie wierutne bzdury! – Wykrzyczał mężczyzna, zmieniwszy nagle ton. " - musze wyjąć taki duży kawałek, bo tak łatwiej. Zarówno "odparł" jak i "wykrzyczał" zapisujemy z małej litery. Tak samo wszelkie podobne, dookreślające wypowiedź. (szepnął, odrzekł, wspomniał, zapytał...) - wszystko z małej.

    No i po seansie.
    Z wielkiej chmury... - wiesz, jak to dalej idzie, nie? ;)
    Nie, że mi się jakoś bardzo nie podobało, ale urzeczony nie jestem. Lubię wieloznaczne teksty jednak tutaj... po świetnej jedynce i ciekawej dwójce, liczyłem, że mnie wbije trójka w ziemię.
    Nie wbiła.
  • xfhc 06.11.2018
    Pewnie wynika to z okoliczności w jakich pisałem (na jednym posiedzeniu, od 18 do 1), ale przynajmniej widzę, nad czym powinienem popracować.

    I dzięki za rady co do pisowni, co widziałem, poprawiłem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania