-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Pasja 19.10.2017
    Celulozą spacja Wprowadzali
    Z pod - spod
    Z drugie go końca
    Oderwana igła spadła... Ale to twój tekst zaznaczam
    Kilka kropli popłynęło na...
    Rękaw białego fartuchy przynosił mu na chwilę oczy... Fajne ujęcie. Cóż eksperymenty bywają bolesne i pozbawione odruchów ludzkich. Zawsze ktoś traci, by inny zyskał. Całość jest przygnębiająca, ale fajnie napisana i widać tu całą Szudracz. :) 5
  • Szudracz 19.10.2017
    pasja Dziękuję za wyłapanie moich ulubionych pomyłek. Zatrzymałam się na tym etapie pisania, ale chcę poeksperymentować dalej. :) Stwierdzenie, że mnie widać jest cudne. :) Pozdrawiam słonecznie. :)
  • Pasja 19.10.2017
    Szudracz chodziło mi o twój styl i twoją zmysłowość i lekkość pisania. :):):)
  • Szudracz 19.10.2017
    pasja Domyślałam się, że to nic złego. :) Dziękuję Ci bardzo. :)
  • Dekaos Dondi 19.10.2017
    Przeczytałem tylko raz,bo muszę w tej chwili wyjść. Przeczytam zaś kilka. Jesteś nie do podrobienia - moim zdaniem. Później
    coś jeszcze napiszę Pozd.Cię*****
  • Szudracz 19.10.2017
    Dekaos Dzięki, będę czekać. :)
  • Dekaos Dondi 19.10.2017
    Tekst mi się bardzo podoba. Mam trudność z interpretacją. To tylko dobrze świadczy o Twoim pisaniu. Dlatego mogę napisać głupotę.
    W największym skrócie - stolarza za to, że ranił drewno, starano się przerobić - na to ranił. Kartka - z drewna.
    Raczej nie trafiłem w Twoje przesłanie, ale póki co, nie przychodzi mi nic innego do głowy.
    Tak czy siak - znowu jak sekwencja z filmu.
    P.S. Wrzuciłem Ciebie na mój profil.
  • Dekaos Dondi 19.10.2017
    ...na to co ranił...
  • Dekaos Dondi 19.10.2017
    Kiedyś mi ktoś rzekł, że przecinek należy stawiać tam - gdzie jego brak - zmienia sens zdania.
    A jak nie zmienia to niech sobie każdy sam wybierze miejsce gdzie chce odpocząć.
    Stwierdzenie logiczne ale cóż...
  • Szudracz 19.10.2017
    Dekaos Ten mój eksperyment, jest niespójny w samej formie. Jak mi się uda, to dodam do tego coś więcej. :) Z tą interpretacją możesz tak wnioskować, ale może uda mi się to ujednolicić. :)
    On sam stawał się drzewem. Celuloza była pierwotnie z włókien drzewnych. :)

    Z przecinkami wieczna udręką. :)

    Masz dziurawca na avku? Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 19.10.2017
    Sam to zdjęcie robiłem. I setki innych. Teraz z pewnych przyczyn, bardzo mało.
  • Dekaos Dondi 20.10.2017
    Twój avatek - to jakby rower z innego wymiaru wyobraźni. - albo raczej na pograniczu.
    Nie wiadomo, czy powraca do swoich kształtów,czy je pogarsza. Sorry. Tak mi się skojarzyło.
  • Szudracz 20.10.2017
    Dekaos Tak, ujęcie pod kątem załamania. ;)
  • Adam T 20.10.2017
    Wielka Szu, nie mogę Cię bez końca chwalić, bo powiesz, że Ci słodzę, czy coś. No, nie mogę i już. I nie pochwalę, nie ma bata.
    "...zaciskając między sobą palce." - na początku wydało mi się to nielogiczne, "palce ze sobą" albo po prostu "zaciskając palce", ale biorąc pod uwagę, jakiego "łamańca" opisałaś potem, we wszystko jestem w stanie uwierzyć.
    W kreowany przez Ciebie świat się wsiąka, nie jest on banalny, kaźdy opisywany fragment tryska inwencją, przesadą nie męczącą. Muszę przyznać, że Ci zazdroszczę wyobraźni. Zdecydowanie masz juź swój świat słów.
    Pozdrawiam.
  • Szudracz 20.10.2017
    Adam Nie wolno mnie chwalić, bo zejdę na złą drogę. ;) Bardzo się cieszę, że umiesz mi pokazać, to czego ja nie dostrzegam. :) Dziękuję bardzo. :)
  • Adam T 20.10.2017
    Szudracz, myślę, że obecny kierunek jest dobry, warto byś pomyślała o czymś dłuższym. A propos chwalenia mam tak samo ;))
  • Szudracz 20.10.2017
    Adam Dzięki, mam zamiar napisać dłuższe opowiadanie. :) W takim razie też nie będę Cię chwalić. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania