Enigma

Zbliżały się Święta Bożego Narodzenia, więc dzieci już zaczęły chodzić, jako kolędnicy od domu do domu śpiewając rozbawiając i składając życzenia świąteczne mieszkańcom Kucynia. Mieszkańcy obdarowywali dzieciom smakołyki. Tak upłynęło kilka godzin, aż nastał wieczór. Dzieci przerażone zapomniały, że miały wrócić do domów zanim się ściemni. Chciały skrócić sobie drogę do domu, więc pobiegły przez las, lecz zapomniały, że las ten jest miejscem niebezpiecznym. W jednej chwili dzieci usłyszały za plecami ciche: Kochani zatrzymajcie się! Chodźcie mam coś dla Was! Dzieci stanęły jak wryte!. Odwróciły się, ale tam nikogo nie było. Do dnia dzisiejszego dziadki nie powróciły do swoich domów.

 

Natalia W.

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Haru 27.04.2016
    Nie wszystkie zdania są napisane poprawnie po polsku, przecinki w złych miejscach, zbyt krótki fragment, by wyniósł cokolwiek.
    Nie mówię, że krótkie formy są złe, czasami można zawrzeć więcej w zaledwie kilku słowach, niż w esejach na nieskończenie wiele stron, ale tutaj treść jest dość uboga. Radzę dłużej posiedzieć nad tekstem i dopiero wtedy wstawić.
  • Natalia W. 27.04.2016
    Takie miało być L. Chciałam sprowokować i sprawdzić :)
  • Natalia W. Do czego sprowokować?
  • Haru 27.04.2016
    Natalia W. Chciałaś sprawdzić reakcje opowiczów?
  • Natalia W. 27.04.2016
    Haru Też.
  • Brzmi to trochę jak streszczenie i styl nie jest najlepszy. Może popracuj jeszcze trochę nad tym tekstem i lepszym rozwojem akcji. Powodzenia w dalszym pisaniu :)
  • Natalia W. 27.04.2016
    Taki był zamiar. Celowo cały tekst tak wygląda
  • Łowczyni 27.04.2016
    Właśnie tak, mi również wygląda na streszczenie. Popracuj trochę, a będzie lepiej - sama zobaczysz. Nie oceniam. :)
  • Natalia W. 27.04.2016
    Celowo tak ten tekst wygląda. Taki miałam zamiar.
  • Łowczyni 27.04.2016
    Rozumiem, jednak mogłabyś to nieco rozkręcić. To tylko moja mała sugestia, nie musisz z niej skorzystać.
  • Nazareth 27.04.2016
    A mnie się podoba taka krótka mroczna historyjka do opowiedzenia przy ognisku. Tylko błędy poprawić ;)
  • BunnyBlankey 01.05.2016
    Gdybyś poprawiła i dopisała więcej to na pewno bym czytała z chęcią

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania