q

q

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (43)

  • Musiałam przeczytać kilka razy, jakoś opornie mi szło :( gdy już się w niego wsmakowałam, mogę śmiało powiedzieć, że wiersz zostawił na mnie gęsią skórkę :o jest jakaś tajemnica w tych krokach, a calówka brzmi dla mnie równie śmiercionośne jak nóż. Co do prometejskich uparciuchów, to uważam, że każdy trochę powinien taki być (w końcu czym byłby świat bez ognia?...)
  • Neurotyk 13.03.2016
    Tak, Czerwony Kapturek niewątpliwie niósł pochodnie wiary, odwagi, poświęcenia dla ludzkości, to nie przesada wcale..
  • Neurotyk, czy to sarkazm? ._. (Brak intonacji upośledza moje zdolności rozpoznawcze)
  • Neurotyk 13.03.2016
    marcepanowypotwor, mówiłem poważnie, mała, niewinna postać z bajki jest wielkim symbolem w kulturze, dla mnie tak się zdaje
  • Neurotyk 13.03.2016
    Neurotyk :)
  • Neurotyk, czasem się z tym zgadzam, a czasem myślę, że to po prostu była krnąbrna smarkula, która nie słuchała mamy (coś na kształt tej irytacji, kiedy oglądasz horror i masz strzelić bohaterowi z liścia za głupotę i niedomyślność)
  • Neurotyk 13.03.2016
    marcepanowypotwor, tak, dorośli możemy tak sądzić, ale mi w pamięci utkwił taki niewinny, obraz tego kapturka, niczym heros mi się jawił i to takie moje wspomnienia, misz masz ze wspomnień z dzieciństwa :)
  • O-Ren Ishii 13.03.2016
    "Prometejski uparciuch" swietnie to brzmi. I tez mysle, ze kazdy powinien troche takim być. ;) 5
  • Neurotyk 13.03.2016
    Renko, zgadzam się z Tobą, każdy z nas:)
  • Rasia 13.03.2016
    Bardzo ciekawy wiersz i wykorzystanie postaci Czerwonego Kapturka, chociaż może nieco przesadzileś z doborem wyszukanego słownictwa. Troszkę się przez to opornie czytało, ale poza tym do samego pomysłu i wykonania się nie czepiam. Zostawiam 4.5 czyli 5 :)
  • Neurotyk 13.03.2016
    Dziękuje Ci Rasiu, nocny Ty aniele stróżu :) (to nie ironia, tylko sympatia:)
  • Rasia 13.03.2016
    Cieszę się, że jeszcze ją do mnie żywisz po ostatnich, przeróżnej maści komentarzach :) A nocny anioł niestety za niedługo musi odlecieć i niszczyć zło w krainie snów.
  • Neurotyk 13.03.2016
    Rasia, oceniaj sprawiedliwe, bo jak zaczniesz mi słodzić, to dobiero będę zły! :D Niechaj w krainie snów zwycięży oręż (pióra) Rasi! :)
  • Rasia 14.03.2016
    Akurat o to mnie prosić nie musisz, jestem wymagającym krytykiem. Czasem jednak zdarza się, że treść przysłania niedociągnięcia formy i wtedy błędy mają małe znaczenie. Ach, to nawiązanie do mojej bajkowej piosenki :D Chyba w takim razie idę walczyć. Może uda mi się nie przezwyciężyć budzik :)
  • Rasia 14.03.2016
    Bez nie* :(
  • Neurotyk 14.03.2016
    Rasia, dobrych snów :)
  • KarolaKorman 13.03.2016
    To prawda, że nie powinniśmy być jak przysłowiowe lelum polelum, trochę ikry nie zaszkodzi, 5 :)
  • Neurotyk 13.03.2016
    Karolko, "lelum polelum" – uwielbiam Cię za tego typu sformułowania :D
  • KarolaKorman 13.03.2016
    Fajne, co :)))
  • Neurotyk 13.03.2016
    I to jak, a ile ma odnośników :)
  • KarolaKorman 13.03.2016
    Sprawdziłeś w Wiki?
  • Neurotyk 13.03.2016
    Od razu, gdyż znałem wcześniej zwrot w kontekście takim, jak użyłaś, ale zaciekawiło mnie pochodzenie, a tu Słowacki XD
  • KarolaKorman 13.03.2016
    A tego to ja nie wiedziałam :) Widzisz, ile dobrego sobie dajemy :)
  • Neurotyk 13.03.2016
    Samo dobro, Karolko :)
  • Wspominam czas, kiedy nie byłam już dzieckiem, ale nie stałam się jeszcze kobietą. Byłam niewinna i tak ciekawa świata. Wszystko smakowało intensywniej i nic nie było później już takie samo...
    Zachwyca mnie kolor czerwony, różne jego odcienie aż po szkarłat. Kobieta co miesiąc krwawi, a nie umiera i w tym tkwi tajemnica życia.
    Wybacz osobistą refleksję - to moc Epitafium :)
  • Neurotyk 14.03.2016
    Dziwne... Pomyślałem o Adeli i... Cyk.... Zjawilas się z refleksją osobistą. Dziwne to...
  • Neurotyk, zaiste, to czysta magia jest... :)
  • Neurotyk 14.03.2016
    Adela Donajgrodzka , gdyby magia istniała- zrobiłbym "cyk" i... Siedzieliśmy na przeciwko, acz zdala, tak, że nie moglibyśmy się dosiegnac, ale czulibysmy swoją obecność.
  • Neurotyk, chwila tuż przed... pierwszym dotykiem, ona jest droższa niż złoto, jest zwyczajnie bezcenna.
  • Neurotyk 14.03.2016
    Adela Donajgrodzka , szkoda tylko, że tak pokocha i ulotna, pamiętam taką chwilę, a raczej zbitke chwil z nią... :/
  • Neurotyk 14.03.2016
    Neurotyk plocha i ulotna
  • Tak bardzo rozsmakowałam się w naszym dialogu. Nie chcę Cię zranić. Mam zobowiązania, a egoistycznie pragnę się z Tobą kochać. Czy to jest godne potępienia?
  • Neurotyk 14.03.2016
    Mamy zobowiązania, mamy ograniczenia i mamy w końcu pragnienia... Pragnienie zawsze jest egoistyczne, więc potępić może ktoś nas, a my siebie?
  • Neurotyk, nie mogę potępić siebie, ponieważ nie działam w ukryciu. Nie mogę również dlatego potępić siebie, ponieważ to jest cudowny wyjątek, nie żadna reguła czy zwykła rutyna. Tak postrzegam tę sytuację.
  • Neurotyk 14.03.2016
    Adela Donajgrodzka , chciałbym, by ten wyjątek był Naszą inspiracją, trwał, ewoluował, zgadzasz się?
  • Neurotyk, Twoja propozycja potwierdza słuszność mojego wyboru. Zgadzam się, a otuchy i odwagi dodają mi biografie niektórych twórców. Nie jesteśmy pierwsi, ale jesteśmy... szczególni.
  • Neurotyk 14.03.2016
    Adela Donajgrodzka , szczególni, w szczególnym czasie i w wyjątkowym miejscu- bo nie ma bardziej wyjątkowego miejsca od własnego życia.. Śpij dobrze Adelo
  • Neurotyk, dziękuję... Dobranoc
  • Karo 14.03.2016
    hahahahhahaha, to jest genialne :D skąd znasz takie słowa?! 5
  • Neurotyk 14.03.2016
    niektóre ze szkoły (70%), naprawdę, byłem dobry w te klocki, jęz. polski etc, reszta ze słownika synonimów :) Jestem szczery do bólu :)
  • "kropla w kroplę" - tylko Ty potrafisz tak to ubrać słowem. Ja wtedy kruszeję...
  • 60secondsToDie 10.04.2016
    Też musiałam przeczytać to parę razy, ale mimo wszystko, przepłynęłam przez tekst.
    Lubię baśniowe motywy, 5.
  • Neurotyk 10.04.2016
    Miło mi, że przypadło Ci do gustu :) Zostań z nami na opowi :) (mimo różnic w pewnych sprawach, jesteśmy ludźmi)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania