q

q

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Violet 07.11.2016
    Znalazłam, to co chciałeś przekazać, ale w słowa nieładnie to ubrałeś. Jesteś autorem, którego przewidzieć nie sposób, raz poukładany i nieba sięgający, innym razem rozchwiany, ledwie z nad ziemi się unoszący. Raz rzucasz na kolana, by następnym ledwie tylko chcieć rzucić okiem. Tym razem tak jest. Przeczytałam. Daję 4, słabe 4.
  • Neurotyk 07.11.2016
    Violet, nigdy nie zadowolę każdego w stu procentach, bo sam siebie nie zadowalam – prawie – nigdy :) Jako autor zaś uważam, że Twój komentarz był jak kawałek dobrej recenzji - z takim bon motami, brawo :) Dziękuję :)
  • Violet 07.11.2016
    Neurotyk Twórca nie musi zadowalać, tak jak odbiorca nie musi czytać. Twórca musi intrygować, przyciągać, sprawiać, żeby odbiorca chciał wracać do jego twórczości, raz lepszej, raz gorszej. Nie da się tworzyć zawsze na jednym poziomie i dla wszystkich, chyba że jest wyrobnikiem, pozbawionym wrażliwości i emocji.
    Jak dla mnie, jesteś pełnokrwistym, chimerycznym twórcą który zaciekawia. Nie zawsze komentuję, ale zawsze czytam. Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 08.11.2016
    Neurotyku, co ja mogę powiedzieć. 5
  • Neurotyk 08.11.2016
    Buczyborze, a cóż ja mogę powiedzieć, marny wierszokleta, chyba tylko – dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania