Eternal

Wreszcie po licznych wojnach między rasami nastał pokój. Pewien człowiek znów postanowił zamieszkać w swoim rodzinnym mieście, lecz jest jeden, mały szczegół. Jest nieśmiertelny.

Podczas nocnego spaceru natrafia on na niezwykłej rasy chłopca i z powodu pewnych wydarzeń postanawia się nim zaopiekować, lecz kto by pomyślał, ile problemów może narobić nastolatek?

Wkrótce pojawiły się kolejne komplikacje, w postaci dwóch przybyszów - wampira i wilkołaka.

Z powodu pewnego najgłupszego incydentu, o jakim każdy z was mógł pomyśleć, cała czwórka musiała opuścić miasto. Nie mając nic do stracenia ruszyli w drogę, nie mając przy tym pojęcia, że ich przygoda dopiero się rozpoczęła.

Obojętny wampir, wiecznie głodny wilkołak, młody i zbuntowany koturin oraz nieśmiertelny człowiek, czyli czysta mieszanka wybuchowa. Co z połączenia tej czwórki wyniknie? Kłopoty? To na pewno.

 

Fantastyka, tajemnice, spiski i sekrety z domieszką humoru i przygody - oto co drogi czytelniku tutaj znajdziesz.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 11.03.2018
    Trochę zbyt szybko wszystko opisane. Nie spiesz się. Buduj wolniej
  • Kim 11.03.2018
    To jest jakaś zapowiedź czegoś? Sama nie wiem, jak ocenić tekst. Pozdrawiam
  • Agnieszka Gu 11.03.2018
    Witam,
    Tekst brzmi jak reklama. Całkiem przyzwoita - dodam. Jeśli takie było zamierzenia Autora - to uważam, że tekst jest oki i jak najbardziej do przyjęcia. Ważne, aby później nieco zwolnić tempo i nie odsłaniać od razu wszystkich kart.
    Pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 11.03.2018
    Może wyjść z tego całkiem do przyjęcia mieszanka wybuchowa.
    Jeżeli chcesz nam to opisać i nie chcesz, by ginęło w otchłani Opowi. załóż konto, bo inaczej nikt nie znajdzie poprzedniej części.
    Nie oceniam, pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania