...

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Kocwiaczek 08.03.2020
    Wyszła nie wszyła
    Nieprzespanej
    Coś chciała - chciała z małej litery
    Na palcu, nie placu
    Leczx2 po dziwnie wyglądasz
    Albo raczej, albo na pewno i 2xjesteś
    Podczas rozmowy z metodą brak przecinków, znaków - i są wyrażenia My, Wy itp. Z dużej litery A powinny być z małej (też mnie o tym pouczono na opowi)
    Warto i wartość - może dasz radę zamienić?
    morderczynię
    Ukarzcie
    Znów przecinki i - brakujace
    Ćwiczyła przy trzy fazy
    We krwi
    - przed umyj się
    Ostatnie
    Zajęło
    Znowu przecinki
    Potwora nie spotwora
    Z prosto z mostu- bez z
    Dziewczyny
    Momentalnie zasnęła

    // są błędy jednak historia jest bardzo ciekawa, nie jestem pewna, co dokładnie wydarzy się dalej, a to duży plus bo mogę sie jedynie domyślać. Popraw błędy, wstaw - i przecinki. Będzie znacznie lepiej. Na razie daję 4 przez te błędy tylko. Przeczytaj kilka razy tekst przed udostępnieniem, to na pewno pomoże :) czekam na ciąg dalszy.
  • Kocwiaczek 08.03.2020
    Mentorką miało być, nie metodą ;D
  • JPA 08.03.2020
    Cześć, ciekawe, tekst BYŁ, wielokrotnie czytany, aż porównam go z wersją w Libre office- To jest efekt dwóch miesięcy prac. Laptop robił mi psikusy, więc podpiołem zewnętrzną klawiaturę. Nie Wybacz nie jestem polonistą no i pracuje, bez korektorki z My Wy i Oni masz rację, nie byłem tego pewien. Na dalszy ciąg poczekasz pewnie z rok. Jest napisany, ale widać muszę tekst jeszcze bardziej poprawiać. Nie chce mi się zlecać korekty czegoś co... Idzie do internetu, ale chyba trzeba będzie. Nie chyba jednak skoryguje sam, zawsze to nauka.
  • JPA 08.03.2020
    Dziękuję za cenne porady, historię skończe napewno, najwyżej w dokładnie takim samym stylu. Nawet nie wiesz jak to irytuje, gdy pracujesz nad czymś, masz wizję i rujnuje ją przecinek. Wrzuciłem moje wcześniejsze wypociny, wytknięto mi błędy, też miałem " przemyśleć historie ". Więc wpadłem na inny pomysł, mam wizję a nawet plan tej historii i... Jeszcze coś źle. No nic, wezmę głęboki oddech, poprawie błędy. I chyba po tym opowiadanku zostawię pisanie polonistom. Boli podwójne bo faktycznie - mam coś do przekazania. A swoją drogą to ciekawe ile słabych historyjek ma piątki. Ale słabość to kwestia gustu, mnie chodzi o to, że nie mają morału. Myślisz, że muszę zdecydowanie więcej czytać? Pozdrawiam
  • JPA 08.03.2020
    Przepraszam Cię, nie chciałbym abyś odbierała, że Ci się odgrażam, czy Cię atakuje dziękuję za szczerą i profesjonalną opinię. Po prostu jestem choroliwie perfekcjonistyczny, nie toleruje niedoskonałości u siebie - bardzo pobłażam innym. Bardzo osobiście odbieram komentarze, wiesz mikstura motywacji i żalu, oczywiście nie boli jak ten od tjeri, że "piszesz jak dziecko, które wróciło z podwórka i chce coś powiedzieć", ale zwsze trochę. Macie tutaj, jakiegoś czata, czy coś, żeby się radzić, podsyłać sobie teksty etc? No ale prawda jest taka, że dostać czwórkę w takim gronie, nie będąc polonistą, to jak zostać ocenionym na szóstkę. Bardzo dziękuję Miłego dnia
  • Kocwiaczek 08.03.2020
    Ojoj aleś mnie zarzucił. Za bardzo bierzesz do siebie uwagi, które nie mają na celu cię zdemotywować, a wręcz przeciwnie. Błędy to rzecz nieunikniona. Ja swoje BiG czytałam setki razy, a wrzucając na opowi i tak znalazłam tonę błędów. Autor czesto ich nie widzi bo sam sobie dopowiada tekst :) Nie wiem jak to jest u ciebie, ale ja piszę w Wordzie, który wyłapuje ortografię, a do tego wklejając tekst na opowi przez Google chrome też mi wyłapuje i podkreśla chrome błędy. Moze i u ciebie sie sprawdzi chrome? Mozna zawsze sprobowac bo to nic nie kosztuje. Nie pozwol by jakikolwiek komentarz cię odwiódł od pisania. Żaden, nigdy, nikogo. Rób to co sprawia ci przyjemność. To co wskazałam to nie są błędy przez niedouczenie, czytanie jest super więc zawsze ci je doradzę ale słownictwo masz dobre tylko po prostu znałeś treść i błędów nie widziałeś. A mój komentarz miał tylko na celu to byś je poprawił i ulepszył tym sposobem tekst który już jest dobry. Po poprawieniu spokojnie zasłuży u mnie na 5:) nie sugeruj się też tymi ocenami bo moim zdaniem najważniejsze by ktoś czytał to, co udostępnisz, a gwiazdki nie oddadzą w pełni tego jak się komuś podobało. Przecinki to i moja bolączka ale trzeba pamiętać o nich przed bo gdy co ani że iż i przed imiesłowami. Też mnie ludzie na opowi poprawiali i pamiętaj, że konstruktywna krytyka jest najlepszą formą krytyki. Skomentowałam, bo chciałam pomóc, a nie cię zniechęcić. Ciesz się tym co robisz, baw słowem i się nie poddawaj. Nigdy! :)
  • Kocwiaczek 08.03.2020
    My nie jestesmy polonistami, a przynajmniej nie wszyscy :) ja tam jestem logistykiem i pedagogiem socjalnym :D skończyłam tylko polonistyczną klasę w liceum. Także można mnie nazwać samoukiem jeśli chodzi o pisanie. Niestety nikt nie czyta moich tekstów przed udostępnieniem. Opowijczycy to dobrzy korektorzy bo tak jak mówiłam wskażą Ci błędy, poprawisz i jest cacy :)
  • Kocwiaczek 08.03.2020
    A i ja też dostaję jedynki czasami, więc nie można mnie brać za jakikolwiek wzór. Tjeri jest szczera ale czytałam jej uwagę i chodziło jej bardziej o to, że chciałeś przekazać tonę informacji na raz. Może niezbyt subtelnie to określiła, ale by cię szczerym do bólu to dobra rzecz. Mi bardzo pomogła przy moim tekście.
  • JPA 08.03.2020
    Okej ja też dziękuję za rady. Do tamtego tekstu wrócę, na razie jeden z jego wątków pobocznych mi się rozrósł :) A czas jest limitowany przy rodzinie. Będę się pytał, nie wszystkie moje błędy są dla mnie jasne.
  • JPA 08.03.2020
    Pytałaś też jak to pociągne? Ja to widzę jako słoneczną przygodówkę, bez czarilodziejów magii. Wiadomo zawsze najbardziej można polegać, łuku i sztylecie lub młotku i śrubokręcie no i happy end. Wybacz jeśli zniechęciłem. Chce pokazać, że żtciu liczą się fajni ludzie.
  • JPA 10.03.2020
    W życiu miało być
  • JPA 18.03.2020
    Dziękuję, za krótką przygodę z pisaniem... Fajnie było Was poznać, dziękuję za rady, długa droga przede mną, zbyt długa. A nie mam już dwunastu lat, mam kilkadziesiąt więcej. Zajmę się lepiej, czymś co potrafię. Być może Skończe Ewę i Kirris do szuflady? Lub przerobie na typowy fanfic?Fani seriali, są mniej wymagający, bo jest to luźno inspirowane pewnym serialem, sprzed dwudziestu lat. Nie dajcie się koronawirusowi. Ja idę do małej ligi. Może jeszcze czasem kopnę piłkę?Pozdrawiam!
  • Józef Kemilk 18.03.2020
    Wiek nie jest ważny. Pisz, nawet dla siebie. W mojej rodzinie piszemy wspólne wspomnienia i drukujemy w wydawnictwie. Wychodzi fajna historia. Nikt nie jest polonistą, każdy pozostawi swoje myśli dla potomnych.
  • Tjeri 18.03.2020
    JPA - nie daj się kryzysowi! Jesteś wrażliwy i bierzesz do siebie.
    Spróbuj się bardziej pobawić pisaniem. Może dołącz do konkursu na drabble? Pisanie stusłówek to świetne ćwiczenie i super zabawa. Weź oddech i nie rezygnuj!
  • JPA 18.03.2020
    Tjeri No coś Ty? Ja nawet nie wiem, jak się pisze wiersze
  • Tjeri 18.03.2020
    JPA drabble to krótki tekst prozatorski - ma być równo 100 słów. Dołącz się!
  • JPA 18.03.2020
    Odpocznę to fakt. Po prostu dotarło do mnie, że to co robię, jest jeszcze za słabe do publikacji, a z Targówka nie jestem ;) Co to jest drabble?
  • Tjeri 18.03.2020
    JPA trzeba napisać tak by tekst miał równo 100 słów. To właśnie drabble lub stusłówka.
    Tu masz linki do utworów, które już powstały w konkursie.
    http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-linki-do-w1242/#reply
  • JPA 18.03.2020
    Dziękuję
  • LBnDrabble 18.03.2020
    Zapraszamy! Podam ci link gdzie dowiesz się o co chodzi
    https://www.opowi.pl/stosik-juz-plonie-w-literkowych-bitwach-a58529/

    Literkowa pozdrawia

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania