.

Światło.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Stoner Bart 17.09.2017
    Codzienna rutyna potrafi być depresyjna, jestem ciekaw co zrobi twój bohater by z niej wyjść ((:
  • Adam T 18.09.2017
    Strasznie typowy ten bohater. Wszystko typowe, jak dotąd.

    — I leginsy — te głupie gacie, które i tak wyrzucisz po tygodniu — są aktualnie Twoim środkiem wszech świata, Twoim pragnieniem, pożądaniem...
    nadużywasz myślnika, a wystarczyłby przecinek. Wprowadza to czytalnika w błąd, bo myślnik oznacza przejście do narracji dialogu, a to jedna wypowiedź. Spróbuj tak:
    — I leginsy, te głupie gacie, które i tak wyrzucisz po tygodniu, są aktualnie twoim środkiem wszechświata, twoim pragnieniem, pożądaniem...

    Wielkie litery niepotrzebne, to nie list do kogoś, wszechświat piszemy łącznie.

    Przykład drugi:

    — Wiesz czego najbardziej żałuję?

    — Czego?

    — Tego, że kiedy miałem jeszcze wybór i mogłem decydować o swoim życiu, wolałem bać się rodziców, otoczenia, zwinąć się w kłębek i powiedzieć światu „Dobrze — możesz teraz zrobić ze mną, co zechcesz!".

    — Zawsze można wszystko zmienić...

    — Wiesz...
    Ile osób to mówi i kto to mówi? Czy to monolog bohatera, jeśli tak, myślniki nie są potrzebne. Wystarczą kropki i przecinki, względnie półpauzy. Jeśli kilka osób, napisz kto i kiedy się wypowiada. Wcześniej masz podobne kwiatki, gdzie nie ma żadnej narracji do dialogu.

    Przykład trzeci:

    smart — świat
    Taki zapis nie istnieje, do takiego zaposu jest dywiz i wtedy jest "smart-świat", i jest ok.

    Właśnie ta świadomość — posiadania czegoś jedynie...
    Myślnik niepotrzebny, można zastosować półpauzę (alt+0150), ale, moim zdaniem nawet to nie jest konieczne.
    Po prostu:
    Właśnie ta świadomość posiadania czegoś jedynie...

    Błędów jest więcej, ale komentarz wyjdzie dłuższy niż Twój tekst.
    Pozdrawiam.

    Ps. Mam nadzieję, że chcesz się czegoś nauczyć, skoro tu wrzuciłeś tekst i nie zwalniasz sobie jedynie pamięci w swoim komputerze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania