```

`

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Chciałabym umieć pisać tak leciutko. Brzmi jak delikatnie dotykane struny gitary, bardziej gładzenie...
    Masz wielki talent.
    Stawiać Ci ocenę, wstyd nawet, bo jest tutaj tylko do pięciu.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    W zamian możesz się oświadczyć.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Fakt, można się zakochać... tak cudne te literki
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Grafomanka, Znów bede czytał od początku, poco wszedłem zajrzeć, jak pikło? Noc to, bo ładne.
    Oświatczyj się będziesz pierszą/szym, co przytało, może muzom z czasem?
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Grafomanka, Czytasz, nie korygniesz - nie kochasz, chodzi Tobie tylko o sex!.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Grafomanko (bożuniu) bałem się czytać komentarze i nie wchodzę tu od wczoraj. Myślałem, że lipa, a tu proszę jaka niespodzianka. Jestem zachwycony i kamień z serca. Piękne dzięki.
    ps. Nie słuchaj Stereo tylko mono - plizz.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    Zenza, nie wiem, może i raz dobrze gada, poza tym ja tutaj na każdego feceta lecę, wiec głupio byłoby ciebie omijać...

    Miłego dnia
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Grafomanka Polecam się miłej pamięci.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    O, już komentują, a jam dopiero zaczął czytać.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Poetycko, urzekające, zabawki dzieci mnie rozwaliły.

    "Kiszone ogórki ," - Wywal sobie spacje.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Przy czym, miesjcami idzie w taką fajną zabawność i też bym sobie chciał przypomnieć pewne zapachy.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Zróbmy dobry uczynek:

    "Kiedy patrzę w puste okno edytora zaczynam się bać co w nim zobaczę." - Zdanie złożone, dodaj przecinek.

    "Wahanie pomiędzy stałością, a porzuceniem znanego świata." - Możliwe, ze zbędny przecinek.

    "wciąż nie odkrytych" - Może "nieodkrytych"?

    "Po środku stała" - Możliwe, że "Pośrodku".

    "którego kochała zamieszkał z nią na stałe" - Dwa czasowniki pod rząd - przecinek.

    "by mieć go obok była silniejsza," - Jak "mieć" , "była" - chyba przecinek między niemi.

    "Wspominam jak dawniej jeździłem pociągami przez samotną w nocy Polskę." - Dwa czasowniki, brak przecinka.

    "słuchałem nic nie znaczących opowieści." - Możliwe, że "nieznaczących".

    "będąc razem nigdy nie mokliśmy w deszczu." - Dwa czasowniki - brak przecinka.

    "Połowa, może więcej" - Po "Połowa" bez przecinka?

    Chyba tyle.

    .
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    "Połowa, może więcej" - Po "Połowa" bez przecinka?

    A może z przecinkiem?
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Od Grafomanki:

    "Połowa, może więcej niż połowa tej opowieści, toczy się przez ciemność."

    Tak daj, tak je naj.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Zaimponowałeś mi Yanku. Naprawdę. Strasznie wiele byków strzeliłem, pewnie dlatego, że karta korekty jest uwalana czerwonym winem. No i miałem tróję z polaka.
    Tekst oczywista poprawię. Oi. Jestem pod wrażeniem.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Zenza, Też miałem tróję z polaka, naciąganą, bo byłem dyslektykiem. Pisane po literacku, to łatwo wyłapać, zawsze łatwiej w czyimś tekście, własnym to gorzej.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C wstydzę się tych nie z przymiotnikami. Wrzuciłem tekst na polszczyznę, żeby mi przecinki brakujące zauważyło, a to g. rozdzieliło mi NIE. A ja leniwy nawet nie pomyślałem.
    Wiem, że oboje lubimy muzykę. Wrzucam link do playlisty płyty, której niby zapomniałem. Nakłamałem. Pamiętam ją świetnie.

    https://youtu.be/ZHEyAzU1Uaw?si=TDLoMYxLLKJr9HJF
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Coś mi link nie wszedł do listy. Nie ważne. To ta płyta.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Nieważne - ups :P
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Zenza, Omijaj polszczyzna.pl, kiedyś tu wstawiałem, jak ona poprawia i poprawia źle, tj wiele pomija, poprawia po tzw. łebkach.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Zalukam ten zestaw utworów.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    A, no i jeszcze tworzy błędy - tego nie wiedziałem, pewnie dyslektycy ją stworzyli albo złośliwe belfry.
  • Johnny2x4 8 miesięcy temu
    Stos spamu od radia. Rany...
    Świetny tekst, Zenza. Klimatyczny.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    A ten od razu - służbista jeden...
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Dżony pochwała z Twoich ust smakuje podwójnie ;)
  • Johnny2x4 8 miesięcy temu
    Zenza Zapewne ;)
  • Tjeri 8 miesięcy temu
    Bardzo klimatyczny tekst pisany głównie obrazami (ale i węch i słuch działa). Płynie się klatka po klatce, podążając za skojarzeniami Autora.
    Nostalgicznie, romantycznie, ale bez cukierkowości. Podoba mi się. Przyjemniejsze się czytało.
    Kompozycyjnie jakoś tak oczekiwałam na końcu powrotu do pierwszych scen (jakby postawienia i tam kropki), ale to nawet nie zarzut — bardziej luźna uwaga.
  • Tjeri 8 miesięcy temu
    I tytuł pikny :)
  • Tjeri 8 miesięcy temu
    *Przyjemnie się czytało — miało być (moja klawiatura często wie lepiej)
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Zastanawiam się nad tym co powiedziałaś i kombinuję, jakby tu być lepszym. Machiną do zabijania :)
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
  • plath 8 miesięcy temu
    Proszę Pana, gdyby tak udało się nadać szkielet, spójną konstrukcje do tych pięknych i klimatycznych opisów (już się udało w Kaziku) to oddałabym wiele za Pana książkę lub wiesz. Jest pięknie, ale tylko pięknie (czysto subiektywnie) ;)
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Zgadzam się, że jest tylko pięknie. Literacki manifest włożyłem w usta czarodziejki, z pisanej kiedyś powiastki fantasy. Posłuchaj proszę.

    - Mój drogi - wyszczebiotała Neamah przewracając, aż nadto oczami – zbyt dużą wagę przywiązujesz do słów, każde z nich powinno być jak kolejne drgnięcie skrzydeł motyla. Powinno nie przynosić nic więcej, niż estetyczne poczucie piękna. Magia uwalnia się nie dzięki mechanice zaklęcia, lecz dzięki czystej astralnej energii, która pojawia się wraz z ostatnim słowem.
    Po skończonej przemowie, wciąż z tym samym uśmiechem rozgniotła siedzącego na jej dłoni motyla i zapytała - więc nadal twierdzisz, że twój opis rytuału jest właściwy?
  • plath 8 miesięcy temu
    Cóż ..brutalnie czyli po ludzku, jak wszystkie spójne konstrukcje, wstępy, rozwinięcia i zakończenia. Pan się za bardzo boi normalności bo zabija? Musi być balans w tym wszystkim bo to wszystko będzie tylko ,,odrunięciem motyla do słońca tak jasnego, że spali mu skrzydełka". Pewnie ten balans to tylko utopia bo i tu i tu nieszczęścia (ten chce się wznosic a ktoś go sprowadza w dół) ale każdy siebie potrzebuje. Pewnie dlatego mój K to całkiem logiczny gość ;)
  • plath 8 miesięcy temu
    Ale w sumie ma Pan to coś na co wzdycha każda (ja niestety też) ale to numerki na boku bez wiekszego znaczenia, a życie toczy się dalej. Przepraszam moj motylek frunie. I już znikam bo polecę za wysoko. Pardon
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Zenza↔Nie przeczę, że ładnie i sentymentalnie... ale stać Cię na nieco... więcej.
    Chociaż nie potrafię rzec, o co mi chodzi:)↔Takie subiektywne zdanie me:)
    Pozdrawiam😆.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Może stać, może nie stać :) Ściskam.
  • Margerita 7 miesięcy temu
    Ja też tak mam
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania