Fanthomas - wywiad dla Opowi

(Dziennikarz) Witam wszystkich. Dzisiaj w studiu gościmy Władcę Satyry, Cesarza Opowi, Mistrza Ciętej Riposty – Nuncjusza.

(Kamerzysta) Ekhm… Fanthomasa.

(Dziennikarz) Co?

(Kamerzysta) Nuncjusz będzie za tydzień.

(Dziennikarz) No tak, więc dzisiaj, moi drodzy, wywiad z nikomu nieznanym człowiekiem, Fanthomasem. Nie no, jaja sobie robię. Siemka, Fanthomas.

(Fanthomas) Cześć, Bob.

(Dziennikarz) Znamy się z Fanthomasem z technikum, skurczybyk zawsze zapominał odłożyć oscyloskop i posprzątać stanowisko pracy, więc dostawaliśmy same pały.

(Fanthomas) To się nazywa odpowiedzialność zbiorowa. Tak jak w wojsku. Jeden pierdnie, a wszyscy muszą wąchać. Swoją droga tyle pał, co dostaję na Opowi, nie miałem przez wszystkie lata nauki w szkole.

(Dziennikarz) Przejdźmy do pytań. Zgubiłem te, co mi wysłałeś i muszę improwizować. Skąd się wziął twój nick?

(Fanthomas) Jestem fanem twórczości Tomasza Manna. Oczywiście kłamię, bo prawda nikogo nie interesuje.

(Dziennikarz) A jakie masz hobby?

(Fanthomas) Lubię przeglądać różne dziwne strony internetowe w poszukiwaniu dowodów na istnienie życia pozaziemskiego. Tak właśnie trafiłem na Opowi.

(Dziennikarz) Dlaczego zacząłeś pisać?

(Fanthomas) Po prostu, żeby móc przelewać na papier pomysły, lęgnące się w mojej głowie, niczym bielinki w kapuście.

(Dziennikarz) I ostatnie najważniejsze pytanie…

(Fanthomas) Sorki, muszę lecieć. Spotkanie biznesowe.

(Dziennikarz) Ale…

(Fanthomas) Dokończymy innym razem.

(Dziennikarz) No cóż, za tydzień wywiad z Maurycym Leśniewskim.

(Kamerzysta) Z Nuncjuszem.

(Dziennikarz) No tak, ktoś mi znowu pomieszał kartki. Niech go tylko dorwę.

(Kamerzysta) (wstrzymywany chichot)

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Nuncjusz 20.08.2017
    czuję niedosyt!
    Zostałem zrobiony na szaro, mam nadzieję, że to naprawisz
  • fanthomas 20.08.2017
    Ale za to jakie tytuły ci nadałem. ;)
  • Nuncjusz 20.08.2017
    fanthomas narobiłeś mi tym tylko smaka
  • literatx 20.08.2017
    nu, uśmiechnąłem się
  • Canulas 20.08.2017
    Śmieszne, lekkie, przyjemne, nikomu niewadzące, cuś. 4+ za lekkość. Czyli 5
  • Szudracz 20.08.2017
    Nuncjusz nie możesz być ciągle w centrum uwagi gwiazdo Opowi. ;)
  • Nuncjusz 20.08.2017
    nokurde :/
  • Pan Buczybór 20.08.2017
    Przyznam, ciekawe. Jest humor i autoironia - nice. I w sumie fajnie, że to preludium, bo jak rozumiem wywiad nuncjuszowy się odbędzie. Narazie, siemka i pozdro.
  • Neurotyk 20.08.2017
    Kapitalny, pelen swierzego i niezgranego humoru.5
  • Okropny 20.08.2017
    Nawet nie prychłem, ale to ja i mną się nie trzeba przejmować

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania