.

 

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Anonim 07.05.2018
    Bogactwo treści...
    Spróbuję trochę "porozmyślać" nad treścią, zapisując co nieco...

    Począwszy od tytułu (po francusku nietakt, słynne fo pa), a skończywszy na William'ie Szekspirze...
    Co do hamletyzmu (człowiek wrażliwy, jeśli nie powiedzieć nadwrażliwy, rozdarty - wewnętrznymi rozterkami, zwątpieniami, poszukującej tożsamości), to świetnie połączyłaś z: " tylko w szklance musuje jeszcze" ---> Świetne ! :-)

    "boli już skóra od drapania się
    o półprawdy" -------------------------> Fakt, nie sposób "drapać się " i mówić tylko "trochę"...

    Zastanawiam się jeszcze nad przekazem...
    Na pewno bardzo "ludzki", skłaniający do refleksji nad sobą i swoim podejściem do pewnych spraw i tego jak się do nich odnosić...

    Bardzo mi się spodobał ten tekst, nietuzinkowy i zwraca tym swoją uwagę ;-) Pozdrawiam betti, piąteczka za "zachętę" do refleksji nad "ludzkimi rozterkami"...
  • Canulas 07.05.2018
    Ładne, zwiewne, lekkie. Czy w moim guście? - nie do końca. Czy doceniam? - tak.
  • betti 07.05.2018
    Artbook dziękuję za wnikliwą analizę i bogactwo treści. . Can za docenienie - dzięki.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 07.05.2018
    Przy pierwszym czytaniu, siłą rzeczy miałem skojarzenie na koniec:
    ''tylko w szklance musuje jeszcze''
    ''być albo nie być''
    pytanie
  • Anonim 07.05.2018
    ;-D
    Lubię to !
  • betti 07.05.2018
    DD kojarzymy mocą naszej wrażliwości i wyobraźni... to jak ze sztuką. Dziesięć osób będzie patrzeć na ten sam obraz i każdy zobaczy co innego.
    Dziękuję za odwiedziny.
  • kalaallisut 08.05.2018
    Krótko i na temat i musuje :)
  • Kim 08.05.2018
    Dlaczego 'faux-pas' z myślnikiem? To są normalne dwa słowa po francusku, zresztą zwrot jest również oficjalnie uznany w języku angielskim. Nie ma tam myślnika. Pozdrawiam :)
  • betti 08.05.2018
    Skoro znalazłaś bez myślnika, to może znajdziesz i z myślnikiem... jak się postarasz.

    Pozdrawiam.
  • Canulas 08.05.2018
    Może w tej przewrotnej gafie chodzi o to, by właśnie źle zapisać tytuł. Hmmm. Szach mat - Kim ;)


    Nie no, żartuję.
  • betti 08.05.2018
    Tytuł nie jest źle zapisany.
  • Canulas 08.05.2018
    Stąd, żartuję.
  • Enchanteuse 08.05.2018
    Z tego co się orientuję, Kim ma rację. Faux pas to fałszywy krok, stąd osobno. Po polsku też przecież stosujemy go w tym lub pokrewnym znaczeniu, więc czemu odstępować od oryginalnej pisowni? No, chyba, że to nazwa czynności bądź permamentnego stanu.
  • Enchanteuse 08.05.2018
    *permanentny
  • betti 08.05.2018
    Enchanteuse to jest oryginalna pisownia, obie formy są poprawne.

    Dziękuję za zainteresowanie wierszem.

    Pozdrawiam.
  • Enchanteuse 08.05.2018
    betti szukałam w internetowym słowniku i nie ma. No ale, jak to mówią - słowniki kłamią. Pytanie z ciekawości: opierałaś się na internetowym czy papierowym słowniku?
  • Enchanteuse 08.05.2018
    A wiersz skądinąd fajny, w punkt. Szczególnie puenta do mnie przemawia. Hamletyzm widzę jako niezdolność do życia. Musuje w szklance, znaczy powoli staje się coraz mniej wyraźny, ważny. Tak to odebrałam.

    Również pozdrawiam.
  • betti 08.05.2018
    Enchanteuse to może wpisz moją pisownie, powinno zaskoczyć.

    Każde spojrzenie jest mile widziane... co zobaczyłaś, to Twoje.
  • Enchanteuse 08.05.2018
    betti a jest, racja :)

    Pardon, madame.
  • betti 08.05.2018
    Enchanteuse nic się nie stało, ja też bywam dociekliwa...

    Miłego wieczoru.
  • Enchanteuse 08.05.2018
    Dziękuję i nawzajem. I oby na opowi więcej takich wierszy.
  • betti 08.05.2018
    Enchanteuse pilnuj więc poziomu, bo znikam teraz na troszeczkę dłużej...
  • Enchanteuse 08.05.2018
    betti póki co muszę pilnować matury ;)
    Ale potem się zobaczy.
  • betti 08.05.2018
    Enchanteuse dasz radę, jesteś mądrą dziewczyną, wierzę w Ciebie.
  • Enchanteuse 08.05.2018
    betti :))

    Dziękuję.
  • betinka 08.05.2018
    Boże z tej wazeliny można się porzygać.

    betti - Enchanteuse pilnuj więc poziomu, bo znikam teraz na troszeczkę dłużej... Odpowiedz

    Enchanteuse - betti póki co muszę pilnować matury ;)
    Ale potem się zobaczy.

    betti - Enchanteuse dasz radę, jesteś mądrą dziewczyną, wierzę w Ciebie.

    Enchanteuse - betti :)) Dziękuję.

    Enchanteuse jeszcze niech Ci da parę wskazówek wredoty i linijkę do bicia
  • betti 08.05.2018
    Miałaś mnie omijać... ja swojego słowa dotrzymuję,

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania