FireAngels

Dawno, Dawno temu na ziemi powstały trzy wrogie królestwa Jinno, Shinso oraz Chunjo.

 

Królestwo Chunjo było wyjątkowe było w nim najwięcej graczy, dlatego powstały dwa duże miasta.

 

Miasto M1 było stolicą królestwa. W Chunjo żyło się spokojnie, w bogactwie , szczęściu i dostatku. Panowała tam rasa Sur.

 

Dwuch obywateli miasta M1 : Misiek oraz Diler byli przyjaciółmi od wielu lat którzy żyli i pracowali razem na swoje utrzymanie.

 

Pod wpływem panującej rasy Sur obywatele ninja zostali wypędzeni ze stolicy Królestwa więc osadnicy ninja którzy zostali przepędzeni zmuszeni zostali do założenia drugiego miasta M2.

 

W Pięknym, tętniącym życiem mieście M2 żył sobie Kensai był to szlachetny i uczciwy obywatel zajmujący się codziennym zwiadem w m2.

 

Pewnego pięknego dnia bracia z miasta M1 : Misiek oraz Diler udali się do kopalni, która była ulokowana niedaleko miasta M2.Chcieli wykopać trochę złota na swoje utrzymanie.

 

Gdy Przyjaciele dotarli do kopalni i znaleźli rudę złota naglę pojawił się wrogi dla nich Kensai, który jak co dzień przeprowadzał zwiad niedaleko swojego miasta.

 

Kopalnia była potężna , żeby się do niej dostać trzeba było przejechać przez długi most na południe od miasta M2. Sam wjazd frontowy do kopalni przypominał zawalisko kamieni. Trochę dalej i wyłaniało się prawdziwe oblicze kopalni , pełna złóż ,przeróżnych bogactw naturalnych. Na suficie kopalni była wielka szklana powłoka.

 

Mimo Ogromu bogactw czaiło się zło w mrocznych zakątkach kopalni, czuć było je w powietrzu niewielu śmiałków odważyło by się wejść do kopalni.

 

Przyjaciele byli przygotowani do walki z mrokami kopalni oraz byli bardzo dobrze uzbrojeni.

Gdy Szlachetny Kensai rankiem wyruszał na codzienny zwiad pojechał na swym białym bojowniczym koniu do kopalni.

Kiedy wjechał kensai do sali głównej bardzo się zdziwił ponieważ zastał wrogą rasę. W tej chwili się wszystko zmieniło..

 

Piękna słoneczna pogoda zmieniła się w mgnieniu oka w potężną burzę, pioruny przeszywały niebo i był wielki huk od uderzeń piorunów. W pewnej chwili piorun uderzył w szklaną powłokę powodując jej pękniecie. Tysiące mokrych szklanych odłamków wpadło do sali głównej kopalni.

 

Deszcz padał na wrogich sobie graczy, w powietrzu czuć było chęć walki, nienawiść, deszcz padał i spływał po ich zbrojach, broniach..

 

Dwie wrogie sobie rasy stały oko w oko koło siebie. Nagle Szlachetny kensai wyciągną swoje sztylety wiatru ,krzykną "Śmierć im" i ruszył.

 

Tuż przed zderzeniem z wrogą rasą, bojowniczy koń kensaia gwałtownie się zatrzymał, ponieważ wszystkich oślepiły intensywnie złote promienie z prawego zakamarku kopalni.

 

W pewnym momencie gracze zobaczyli potężną postać która miała dwa razy większe od siebie skrzydła. Gdy poronienie zniknęły ujrzeli anioła w ognisto-złotą zbroję lecz w ręku trzymał miecz ze szczerego złota wysadzany diamatami i rubinami.

 

Blask Anioła rozświetlał całą kopalnie oraz najdalsze mroczne zakamarki, których nie potrafiło by rozświetlić tysiące ognisk.

 

W tej piękniej chwili trzej gracze stali i patrzyli się ze zdumieniem na ten cud. Nagle Anioł przemówił : "Powiadam wam. Jam jest Anioł nad Anioły, Jam Alfa i Omega, Jam Pierwszy i Ostatni, Jam Początek i koniec. Rozkazuje wam porzućcie nienawiść, złość i żal. Stwórzcie jedność , przyjaźń i miłość.

 

Rozkazuje wam stwórzcie Gildie która będzie dla mnie domem i dla was.

 

Gildia ta ma nazywać się FireAngels, twórcą gildii będzie Kensai boś ty godzien tego zaszczytu lecz liderem będzie szlachetny oraz sprawiedliwy Misiek. Diler będzie pod liderem boś ty mądry i pomocny jest.

 

Powiadam ze Gildia ta, ten przylądek spokoju, miłości oraz bogactwa będzie pod moją anielską opieką bo Jam jest Anioł nad Anioły, Jam Alfa i Omega, Jam Pierwszy i Ostatni, Jam Początek i Koniec, Jam jest Bóg FireAngels"

 

Nagle pojawił się oślepiający blask i Anioł znikną. W kopalni zapadła grobowa cisza trzech graczy nie mogło wyjść z zdumienia i zachwytu, lecz kiedy emocje ustały... Narodziło się coś nowego.. Narodziła się Gildia FaierAngels.

 

Trzech przyjaciół zrobiło tak jak nakazał im Anioł. Kensai założył Gildie, Misiek został liderem, a Diler dostał pod liderem.

 

Gildia z dnia na dzień stawała się coraz większa i większa więc rada Gildyjna zdecydowała się rozdzielić na dwie gildie FireAngels oraz MementoMori.

 

Mimo tego podzielenia na dwie Gildie to tworzy jedną super wielką grupę ludzi lecz nie tylko to. Tworzy znacznie więcej, stała się rodziną która wspólnie pracuje, kopie i robi wszystko razem.

 

Gildia FireAngeles i MementoMori stała się jedną największą i najpotężniejszą rodziną kiedykolwiek na ziemi istniała. Jest zgraną , waleczną, bogatą rodziną posiadającą własne tereny, kopalnie, oraz Wielki szacunek innych na całej ziemi.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Angela 08.10.2016
    Powtórzenia, brak interpunkcji, dziwne zdania, w ten sposób można określić to opowiadanie : C
  • lost.in.http 09.10.2016
    Motyw metina mi się podoba, ale reszta jak wyżej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania