do usunięcia

do usunięcia

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Constantine 11.12.2015
    A więc. Z góry uprzedzam, że nie mam na celu Cię urazić oraz że ja również mogę się mylić. Dzielę się jedynie moimi spostrzeżeniami.

    Z mojego punktu widzenia....


    "pożegnała małżeństwo zamykając za nimi drzwi." - przecinek po "małżeństwo"

    "Gdy zadzwonił z prośbą o przypilnowanie Piotrka zgodziła się bez wahania. " - przecinek po "Piotrka"

    "zawołał chłopiec wystawiając przed siebie torebkę z łakociami." - przecinek po "chłopiec"

    " odpowiedziała bogini popychając go do środka." - to samo. przecinek po "bogini"

    "Skoro nie chodziło im o Yuriego to musieli chcieć czegoś od niej." - przecinek po "Yuriego"

    "Gdy już go zdobędziemy tata nie będzie musiał korzystać z waszych usług. " - przecinek po "zdobędziemy"

    "A teraz pomyśl, co się stanie jeśli sztylet trafi w ręce Czarnoboga?" - przecinek po "stanie"

    "I bogowie i ludzie." - przecinek po "bogowie"

    "Na samą myśl o ostatnim spotkaniu z demonem wysłanym przez Czarnoboga po plecach Viki przeszedł dreszcz. " - przecinek po "Czarnoboga"

    "Jak chcesz to skorzystaj z mieszkania, ale przed jedenastą musicie się stąd zabierać." - przecinek po "chcesz"

    "Opuszczając jakieś miejsce nie czuł tęsknoty, a jedynie chęć poznania innego. " - przecinek po "miejsce"

    "Dlatego też powracając do Łączyna po latach czuł, jakby odwiedzał zupełnie nowe miasto. " - tu nie mam pewności. wg mnie przecinki powinny być jednak następująco: również po "też" i "latach"

    "Po dłuższym spacerze wzdłuż wału zatrzymał się przed niewielką chatą. " - przecinek po "wału"

    "Tuż za nią siedziało kilka dziewcząt przygotowujących wianki na noc kupały." - przecinek po "dziewcząt"

    "Wpatrywał się w drobne dłonie splatające ze sobą kwiaty" - przecinek po "dłonie"

    "stwierdziła kolejna nie wiedząc jak prawdziwe były jej słowa." - przecinek po "kolejna", wiedząc"

    "Skończywszy wyplatać wianek strzepała z białej sukienki resztki kwiatów." - przecinek po "wianek"

    "Gdy wszystko było gotowe dosiadła się pozostała trójka." - przecinek po "gotowe"

    "Tysiąc letnie ciało zaczęło wypełniać się życiem, a jego nowo powstające fragmenty bardzo powoli odnawiały się. " - "tysiącletnie"

    "Tymczasem w zupełnie innej części miasta, a dokładniej na jego obrzeżach, gdzie kostka brukowa zmienia się w piaszczystą dróżkę, a domy ustępowały miejsca drzewom pojawił się on." - przecinek po "drzewom"

    "Wylazł spod ziemi łapczywie chwytając świeże powietrze. " - przecinek po "ziemi"

    " Czuł jak każdy z organów powoli zaczyna wracać do życia. " - przecinek po "czuł"

    "Mało wiedział o towarzyszce zabaw, a mimo to wiedział, że jest ona co najmniej niezwykła. " - czy to celowe powtórzenie "wiedział"?

    "Dziewczyna niechętnie mówiła o sobie, a gdy próbował czegoś się dowiedzieć milkła. " - przecinek po "dowiedzieć"

    "Pojawiała się w osadzie, gdy tylko o niej pomyślał i znikała nim zdążył pożegnać się. " - przecinek po "znikała"

    "Momentami miał wrażenie, że wszystko, co niezwykłe dzieje się za sprawą Livei. " -przecinek po "niezwykłe"

    "Gdy rzeźbił nie istniał dla niego świat, a więc nie było w tym nic dziwnego, że nie zauważył wędrowca, który zatrzymał się przed wejściem do grodu podziwiając jego pracę." - przecinek po "rzeźbił", "grodu"

    "Wtedy właśnie ujrzał, coś czego żaden człowiek od wielu stuleci przed nim nie widział." - przecinek po "coś"

    " Przed wejściem stał kamerdyner witający ściągających znikąd gości." - przecinek po "kamerdyner"

    "Ukrywszy zaskoczenie przeprosiła swoich rozmówców i niezauważenie przetknęła do jego kryjówki." - przecinek po "zaskoczenie"

    "Nie mając wyboru ruszył za swoją towarzyszką." - przecinek po "wyboru"

    "Wątłe mięśnie nie stawiały oporu dzięki czemu Mokosz bez trudu przeniosła go do łazienki." - przecinek po "oporu"

    "Zgodnie z rytuałem wskrzeszenia jego ciało potrzebowało czasu, aby na nowo zacząć funkcjonować" - przecinek po "wskrzeszenia"

    "a co ważniejsze są wdzięczne za wskrzeszenie." - przecinek po "ważniejsze"

    "Viki, Mokosz i Swarożyc siedzieli w salonie debatując o dzisiejszym wydarzeniu." - przecinek po "salonie"

    "Spoglądał na nią próbując wytłumaczyć sobie:" - przecinek po "nią"

    " Gdyby Dola dożyła dwudziestego pierwszego wieku z pewnością wyglądałaby jak Maja Hornalik." - przecinek po "Wieku"

    "Nawet nie chciał wiedzieć w jaki sposób Perun odebrał ją Guślarzowi." - przecinek po "wiedzieć"



    Cóż. Czytało się dość przyjemnie, pomimo długości tekstu i samej tematyki, która akurat dla mnie była mało ciekawa. Większych błędów nie widzę, jedynie problem z przecinkami. Sama akcja prowadzona powoli, jednak może właśnie dzięki temu wprowadziła mnie w klimat utworu. 4/5

    Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu, pozdrawiam ;)
  • alfonsyna 12.12.2015
    Czymże sobie ten biedny rozdział zasłużył na nienawiść? Ja tam w nim nic złego nie widzę :) Cały czas śledzę to opowiadanie z jednakowym zainteresowaniem, trzymasz fajny poziom, intryga się zagęszcza i ciągle coś nowego mnie zaskakuje. Uśmiechnęłam się na wzmiankę o "Moim chłopaku zombie", a i samo wskrzeszanie mnie osobiście do gustu przypadło, jakby na to nie spojrzeć :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania