PIJAŃSTWO

Leukemia
06.04.2017
Czy lubicie satyry?
Jared
06.04.2017
Ja wolę fauny :3
Okropny
06.04.2017
Ja lubię satyry.
Neurotyk
06.04.2017
Nuncjusz
06.04.2017
Sory 60, ale zgłoszone do admina
Pan Buczybór
06.04.2017
Popieram pijanstw
Pan Buczybór
06.04.2017
ooooooooo!
Anonim
06.04.2017
co zostało zgłoszone do admina? temat?
Nuncjusz
06.04.2017
wątek
Leukemia
06.04.2017
czemu
Nuncjusz
06.04.2017
bo śmieciowy
Nuncjusz
06.04.2017
ale nie martw się, pewnie go i tak nie usunie, jak inne moim zdaniem śmieciowe :)
Neurotyk
06.04.2017
Nuncjusz, zapomniałeś dodać: Dziwko!

Mówił: Dziwko.

Dziękuję za uwagę :)
Anonim
06.04.2017
musicie sie długo znać i bardzo przyjaźnić, skoro pieszczotliwie nazywacie siebie dziwkami.
?
Leukemia
06.04.2017
wypierdalaj dziwko
Nuncjusz
06.04.2017
ktoś tu chyba dostanie czerwoną laurkę od admina XD
Neurotyk
06.04.2017
chrum, nie określiłem w żaden sposób 60, po prostu pokazałem analogię w potencjalnym zachowaniu Nuncjusza.

60 zresztą kapuje raczej o co chodzi.

BAJ
Nuncjusz
06.04.2017
zależy do kogo
60 bardzo lubie i szanuję
Anonim
06.04.2017
dlaczego nagle piszesz do mnie chrum, a nie świnio, czy wieprzu, czy inne świńskie synonimy?
Neurotyk
06.04.2017
Nie wiem, locho.

Część postów została ukryta (4)

Zaloguj się, aby przeglądać cały wątek

Anonim
06.04.2017
ale ja lubię swój nick, dlaczego mam zmienić, niby, bo co, bo kojarzę się ze świnią, ludzie to świnie są przecież, żadna nowość, są bardziej świńscy od samych świń, ja po prostu to przypominam, żeby nie myśleli że są tacy super chruper.
Anonim
06.04.2017
i też jestem świnią, tak w ogóle.
Neurotyk
06.04.2017
To miałem na myśli, Nun.

Gdyby ktoś nazwał się osiołkiem i wybrał awatar z osłem to zwracałbym się do niego "ośle".
Czy, gdyby ktoś nazwał się burakiem, to miałbym mówić do niego jabłuszko?

Chrum, nie zmieniaj, tylko nie miej pretensji że nazywam cię świnią.

Świnko:)

Anonim
06.04.2017
jasne, jak ktoś nazywa się Wacek to nie zwracasz się do niego Gacek.
ale w sposobie Twojej wypowiedzi jest pogarda, a to już nie jest fajne.
Neurotyk
06.04.2017
A jaki ton głosu mam jak do ciebie mówię, prosiaku?
Neurotyk
06.04.2017
Wyobrażasz sobie go może teraz, wieprzu?
Szymon Skolarus
06.04.2017
Ja lubię Marcina dańca satyryka:) Jak źle napisałem nazwisko to wybaczcie:) Pozdrowienia!
Szymon Skolarus
06.04.2017
oj napisałem nazwisko z małej litery :( UPS
Neurotyk
06.04.2017
"
chrum 5 min. temu
coś się z nim dzieje niedobrego. nazywa mnie po nicku. Odpowiedz"

Chrum, czyli zawsze z pogardą i Świnio, czy nie zawsze?
Leukemia
06.04.2017
kazdy chyba kapuje o co chodzi XD
Anonim
06.04.2017
myślę, że zawsze zwracasz się do mnie z pogardą.
nie byłam przygotowana, ale ok, się oswoiłam. więc zawsze środkowy palec w twoją stronę. jakby co.
Anonim
06.04.2017
ja nie kapuje dlatego się odmeldowywuję.
Neurotyk
06.04.2017
Przeczesał forum, chrum, może zaczniesz kapować o co nam chodzi.

800 wątków. Powodzenia.
Anonim
06.04.2017
bo nie mam, co robić.

Szymon, Daniec się popsuł. teraz jest ucho prezesa, nawet, nawet mnie to bawi.
detektyw prawdy
06.04.2017
Te watkito paranoja
Jared
06.04.2017
Ucho Prezesa i wgl Robert Górski i Mikołaj Ćwiklak są fenomenalni :3 Ten koleś co gra Macierewicza mnie rozpieprza tą swoją mimiką XD
Grubas
08.04.2017
Ej, wgl takie małe pytanie, które mnie od zawsze nurtowało.
Skąd wiadomo, że admin ma na imię Piotr?
detektyw prawdy
08.04.2017
nikt nie twierdził że na 100% ma tak na imię, więc nie pieprz głupot
betinka
08.04.2017
Piotruś Pan na pewno!
fanthomas
08.04.2017
Pan Buczybór
08.04.2017
Tak. Potwierdzone info
Nuncjusz
08.04.2017
Potwierdzam, przy wymianie e maili podpisywał sie Piotr
Grubas
08.04.2017
Dzięki wszystkim, którzy raczyli normalnie odp (deti, ssij)
detektyw prawdy
08.04.2017
sam ssij kurwa cipe ceklu zjebany
Grubas
08.04.2017
Fajnie, fajnie
Jared
08.04.2017
Detktyw to spoleczny odpad, otwarlbym gulagi i wtracil tam takie bakterie ;v
detektyw prawdy
08.04.2017
jakie bakterie o co ci chodzi bo ja nie rozumiem upilem sie
Jared
08.04.2017
Trzezwy tez bys nie zrozumial :)
detektyw prawdy
08.04.2017
Jared cos masz xaan
Neurotyk
08.04.2017
Kurestwo - kraina kur
Kurwa- kurza królowa
Kur - król

Zaloguj się, aby wziąć udział w dyskusji