RP druzyna poszukiwaczy


związku z tym że nie udało mi się wprowadzić pierwszego rp propanem wizje nr 2

drużyna będzie musiała odnaleźć sześć pradawnych odłamków przed antagonistom inaczej świat czeka zagłada

założenia

1)jednego członka drużyny należy bronić za wszelką cenę (nikt nim nie steruje)

świat przedstawiony to połączenie magii i technologii

2)każdy może ukryć po jednym odłamku musi by zgodne z danym odłamkiem np. sakal ukrywa odłamek ognia w dolinie wulkanów psnie mówcie gzie ukrywacie

3)tworzycie postać tradycja ważne podajcie przynależność

4)nieco inny styl prowadzenia fabuły



imperium jest to miejsce rozwoju pary alchemii stali i robotów silny autorytet króla
oraz miejsce najbardziej potężnych i podejrzanych metropolii

baśnobary wszelkie pradawne rasy takie jak krasnoludy enty driady należą do tej frakcji co prawda żyją po środku krainy (nie lecząc krasnoludów na północy) żyją w małych miastach handlowych.

peranta niewielkie państwo na zachód od królestwa krasnoludów jest stosunkowo różnorodne miejsce spokojnych kwitnących i tajemniczych miast ludzie zajmują się tam rzemiosłem i rolnictwem.

inna jeśli macie pomysły


Slugalegionu
11.02.2016
*Rozprostowuje kości i szykuje się na poprawki i pytania*.
W związku z tym, że nie udało mi się wprowadzić pierwszego RP, proponuję wizję nr. 2.

Drużyna będzie musiała odnaleźć sześć pradawnych odłamków przed antagonistom, inaczej świat czeka zagłada.

Założenia:
1) Jednego członka drużyny należy bronić za wszelką cenę (nikt nim nie steruje).
2) Świat przedstawiony to połączenie magii i technologii.
3) Każdy może ukryć po jednym odłamku. Miejsce ukrycia musi być zgodne z danym odłamkiem. Np. Sakal ukrywa odłamek ognia w dolinie wulkanów.
PS. Nie mówcie gdzie ukrywacie swój odłamek.
4) Tworzycie postać. Tradycja, ważne jest to, byście podali swą przynależność.
5) Nieco inny styl prowadzenia fabuły ~ Niż co? I co oznacza owe inny?

Miejsca pochodzenia:
Imperium: Jest to miejsce rozwoju pary, alchemii, stali i robotów. Silny autorytet króla
oraz miejsce najbardziej potężnych i podejrzanych metropolii.
Baśniobary: Wszelkie pradawne rasy, takie jak krasnoludy, enty, driady należą do tej frakcji. Żyją po środku krainy (nie licząc krasnoludów na północy) w małych miastach handlowych.
Peranta: Niewielkie państwo na zachód od królestwa krasnoludów jest stosunkowo różnorodnym zbiorowiskiem spokojnych, kwitnących i tajemniczych miast. Ludzie zajmują się tam rzemiosłem i rolnictwem.
Inne, jeśli macie pomysły.
Jak bez mówienia, gdzie są odłamki, mamy je znaleźć?
Kto steruje ważnym kolesiem?
Czemu jest ważny?
Na razie tyle. Potem ustalimy, czy będzie MG. :v
Khartus
11.02.2016
Sami mamy wymyśleć, jaki odłamek chowamy (mówimy jego nazwę, ale nie położenie?)
Co z tym kolesiem (dołączam do pytania Sakala)
Co z tą fabułą ( -- !! --)
Slugalegionu
11.02.2016
Plus kim jest antagonista i czemu to takie ważne, by zdążyć przed nim? Tym bardziej, że skoro jest ich sześć, to jeden starczy, by go powstrzymać. :p
Khartus
11.02.2016
Chyba że są tak potężne że jemu wystarczy jeden kamyk i ma moc.

Daj więcej info o tym.
Moni
11.02.2016
Ale wtedy nam starczy jeden, by go pokonać. Chyba że jest coś, czego nie wiemy...
w prologu wyjaśnię
chociaż dajcie chwilkę
Slugalegionu
11.02.2016
Od Smoka:
Re: Nieco inny styl prowadzenia fabuły ~ Niż co? I co oznacza owe inny?
Większy nacisk na walkę i obowiązkowe decyzje. Plus będą misje, które można powtarzać w razie porażki. Zaczynamy jako słabeusze, po każdej krainy uczymy się 1 rzeczy. :v

Re: Jak bez mówienia, gdzie są odłamki, mamy je znaleźć?
Mamy dawać wskazówki, mapy, zagadki i takie tam.

Re: Kto steruje ważnym kolesiem?
SI

Re: Czemu jest ważny?
Przepowiednia mówi że w wieku 10 wiosen zapanuje nad odłamkami i powstrzyma antagonistę.

Re: Sami mamy wymyśleć, jaki odłamek chowamy (mówimy jego nazwę, ale nie położenie?)
Ma być sześć odłamków. Wiatru, ziemi, ognia, wody, światła, mroku. I tak mają się nazywać.

Re: Co z tą fabułą ( -- !! --)
Jest wojna tocząca się o te odłamki. Klasyczny motyw podróży. (By Sakal: Czyli raczej sami ją robimy, bo to tyle. :P)

Re: Plus kim jest antagonista i czemu to takie ważne, by zdążyć przed nim?
To Nexar, władca wielkiego kraju na dalekim wschodzie. Przed laty był jednym z tych, co tworzyli odłamki, lecz oszukał pozostałe trzy nacje. Przelał w nie swój gniew, zło i okrucieństwo. Chce władać wszelkim życiem w Noxii wykorzystując do tego odłamki. Tysiące lat temu pokonano go w Bitwie pod Czarną Twierdzą, lecz powrócił i powysyłał swe sługi po odłamki.

Re: [...] skoro jest ich sześć, to jeden starczy, by go powstrzymać. :p
Jeden sobie odbije. Dwa też. Po prostu trza mieć sześć. :p

Plus: Bardzo ważny będzie czas i jeśli się nie pospieszymy, to przegramy. :v
Moni
11.02.2016
Ej, jaki prolog? To co to w końcu jest?
Slugalegionu
11.02.2016
Dobre pytanie. :/
to będzie początek rp
Khartus
11.02.2016
No dobra. To ja zaczne. Moja postać.

IMIĘ - nieznane (sam nie zna)
RASA - gargulec, a dokładnie Grim.
WIEK - Powyżej 500lat
CECHY - Silny, odważny, małomówny, zamknięty w sobie.
WYGLĄD - Twarda, obsydianowa skóra, rubinowe oczy, kwarcowe serce, skrzydła, ostre i długie szpony.
ZALETY - Odporny na większość kwasów, kule, proste zaklęcia magiczne.
WADY - Jest z kamienia (czyt. Waga) nie umie pływać.
HISTORIA - Stworzony w Imperium w laboratorium przez Konstruktora, który zastępował mu rodzinę przez któtki okres czasu. Po jego odejściu został łowcą głów.
KAMIEŃ - ukrył kamień ZIEMI w...

/sprostowanie/
Gargulec to bestia wykuta z kamienia, a Grim to humanoid. Taka rzeźba to człowiek z cechami gargulca. Tutaj to skrzydła i szpony.
Beznadzieja
11.02.2016
Mam pytanie... To "jesteśmy słabeuszami" znaczy, że jesteśmy totalnymi pierdołami które nic nie potrafią, czy mamy jakieś umiejętności, ale nie zbyt dużo (np. Lealia, niewiasta władająca mieczem czy Lealia, niewiasta posiadająca dużą wiedzę z książek)?
Beznadzieja
11.02.2016
Mam pytanie... To "jesteśmy słabeuszami" znaczy, że jesteśmy totalnymi pierdołami które nic nie potrafią, czy mamy jakieś umiejętności, ale nie zbyt dużo (np. Lealia, niewiasta władająca mieczem czy Lealia, niewiasta posiadająca dużą wiedzę z książek)?
Beznadzieja
11.02.2016
Sorry, zdublowało się.
Khartus
11.02.2016
Nie wiem jak to interpretować.
nie zbyt dużo 2 czy 3
jeszcze jedno podajcie jedną unikalną cechę postaci
Beznadzieja
11.02.2016
Smok, ty chcesz z tymi umiejętnościami zrobić trochę jak w grach RPG (w stylu ZAKOŃCZYŁEŚ QUESTA, Dostajesz 1 Punkt Umiejętności). Nie wiem czy to przejdzie.

Część postów została ukryta (228)

Zaloguj się, aby przeglądać cały wątek

Beznadzieja
12.02.2016
Tak to tłumaczył Smok, ja nie ogarniam.
Sky300
12.02.2016
I wszystko wyjaśnione :P
chodzi o to że może być muszkiet szyfrowania ale też czary driady itp
Sky300
12.02.2016
Czyli technologia tylko w broniach czy w budynkach na przykład też?
też
Slugalegionu
12.02.2016
I co z dowodami osobistymi, o Moni pyta. I to dość ważne
wszędzie no nie wszędzie
Sky300
12.02.2016
Czyli jest dosłownie wszystko to co współcześnie?
Moni
12.02.2016
W sumie poszukajmy tych odłamów na Google. XD
Sky300
12.02.2016
Hahahhaha xD Google Earth xD
Slugalegionu
12.02.2016
XD Moni, to było nawet dobre. XD
masz odpowiedz
ale tam nie ma internatu jesteśmy zgubieni
Moni
12.02.2016
Warto próbować. C:
sky jednak mi pomogłaś w fabule wiem że brzmi to jak bełkot po ziołach eres ale pomogłaś mi dziękuję
link drużyna poszukiwaczy rp
Slugalegionu
13.02.2016
Imię ~ Ince Ignis, dla przyjaciół Ig.
Rasa ~ Człowiek.
Wiek ~ 45 lat.
Wygląd ~ W skutek wyniszczenia magią, wygląda na pięćdziesiąt lat. Ma białe włosy oraz szmaragdowe oczy, które zdają się zaglądać w duszę rozmówcy. Zawsze nosi liczne i grube szaty, nawet w największych upałach.
Cechy ~ Uwielbia gorąco i gardzi wszelkim zimnem czy technologią. Wystarczy władać magią bądź mieć z nią coś wspólnego, by zyskać jego szacunek.
Zalety:
Włada ogniem, który nie może go zranić. Czasem, ale to naprawdę rzadko i w bardzo szczególnych miejscach, przejawia dar jasnowidzenia.
Wady:
Bezużyteczny bez swojej magii, uzależniony fizycznie i psychicznie od czarowania.
Historia:
Ince Ignis był siódmym synem władcy Imperium. Co prawda długa kolejka do tronu przed nim powodowała, że w normalnych okolicznościach nie miałby co liczyć na objęcie władzy nad państwem, lecz Ince od dziecka przejawiał niezwykły dar. Był jasnowidzem. Ten fakt miał być błogosławieństwem dla jego ojczyzny, okazał się przekleństwem dla dziedzica tronu.
Sprawił, że granica między umysłem Ince, a wymiarem magii była niezwykle wąska. Podczas snu, gdy bariera słabła jeszcze bardziej, młodzieniec był podatny na ataki mentalne, przed którymi nie miał jak się bronić. Dość szybko wykorzystała to tajemnicza siła, która dzień w dzień nakazywała mu udanie się w dalekie góry, w celu odnalezienia miasta-legendy Urbem.
Z racji tego, że takie ataki prześladowały go od kołyski, był przekonany, że to normalne i nikomu o tym nie mówił. Na początku ignorował mroczną siłę, a gdy ta rosła w siłę, próbował się jej opierać. Niestety, z nocy na noc sprawiało mu to coraz większą trudność.
W końcu w dniu swych osiemnastych urodzin uznał, że to samo Przeznaczenie go woła, aby uniknął “nudnego grzania tronu” i został zapisany w kartach historii jako osoba o ponadprzeciętnych zasługach dla świata. Rodzice próbowali wielu rzeczy, aby powstrzymać rozpieszczonego syna, jednak ten zaraz po uczcie pożegnalnej, jaką urządził, wyruszył na wielomiesięczną wędrówkę po niezbadanych górach północy.
W końcu ostatkiem sił udało mu się, odnalazł Urbem. Nakazał resztce pozostałych przy życiu żołnierzy powrót do stolicy, a sam zaczął przemierzać opuszczone uliczki. Kiedy znalazł się na rynku, ujrzał studnię, z której wypływała przedziwna, rubinowa woda. Tajemniczy głos odezwał się poza snem, co nie zdarzało się nigdy, i nakazał Incowi napić się z fontanny. Ten, ciągle wierząc, że jest prowadzony przez Przeznaczenie, spełnił polecenie.
Gdy wziął łyk wody do ust, wszystko wokół objęły płomienie, nie mogące uczynić mu krzywdy, a głos okazał się Neksarem. Podstępny władca wykorzystał ostateczny upadek bariery niedoszłego władcy, by przejąć nad nim kontrolę. Jednak pomimo tego, że mu się to udało, przeszkodziła mu nieroztropność młodzieńca, który odesłał wojska. Wobec tego, że dziedzic tronu się zagubił, Neksar zrezygnował z zamiaru manipulowania Imperium i oddał mu wolną wolę. Ince zapamiętał, jaką nienawiścią Neksar darzył Imperium, lecz to było jedyne jego ocalałe wspomnienie.
Od tamtej pory sam znienawidził technologię, jednocześnie uzależniając się od magii, nad jaką zapanował. Gdy po wielu latach zdołał dzięki swym zdolnością opuścić góry, zaczął poszukiwać sposobu na spędzenie życia jako ktoś godny zapamiętania. Dlatego też słysząc o misji odnalezienia Odłamków, dołączył do drużyny.
Oczywiście wcześniej narzekając na pospolitość koperty.
Kamień:
Ognia.
Umiejętność specjalna:
Spopielenie:
Permanentnie (czyt. 0 wskrzeszeń) niszczy małą grupkę przeciwników. Można użyć raz na dobę i cholernie męczy. (Traci się po tym przytomność).
Slugalegionu
13.02.2016
//Historia ma jedynie jedną naprawdę istotną zmianę, nie trza czytać. :v//
mój wygląd drobny brązowo włosy chłopak o oczach koloru kasztanów
ubrany w płaszcz myśliwski zielone spodnie oraz buty terenowe
Sky300
13.02.2016
To ja tutaj jeszcze raz wrzucę opis:

Imię: Aion
Rasa: Człowiek (Smocze Dziecię)
Wiek: 14 lat
Wygląd: Włosy w kolorze bardzo jasnego (prawie białego) blondu, jedno oko zasłonięte przez przepaską, dlatego, że jest dziwnie złote, drugie zielone. Ma przeciętny wzrost jak na jego wiek. Na wstępie nosi zwykłe wiejskie ubrania, w których przeważa skóra, zawsze jednak ma na sobie oficerki.
Cechy: Wesoły, przyjazny, nie zna strachu w pozytywnym jak i dobrym znaczeniu. W walce staje się sadystyczny. Pomimo wieku jest bardzo dojrzały.
Zalety: Bardzo dobrze jeździ konno, świetnie gotuje, umie zdobywać pożywienie i potrafi budować proste konstrukcje. (Ogólnie wszystko co się robi w takim wiejskim średniowiecznym gospodarstwie).
Wady: Po użyciu smoczych mocy szybko się męczy, na początku nie ma pojęcia o przepowiedni.
Historia: Był wychowywany przez dziadków w małej wiosce z dala od miasta, dopóki nie zabili ich ludzie Neksara. Swoich rodziców nie zna, a dziadkowie nigdy o nich nie mówili. Po śmierci bliskich Aion wyrusza w świat znaleźć mentora, który nauczy go walczyć. Potem zamierza podróżować, a przy okazji zemścić się na Neksarze.
Umiejętność specjalna: Podczas rozgrywki będą się wykształcały umiejętności Smoczego Dziecięcia.
Sky300
13.02.2016
Smoku, w jaki sposób ci pomogłam? :P
Sky300
13.02.2016
Przecież to, że postać jest chłopcem nie mogło wpłynąć aż tak na fabułę...
Beznadzieja
13.02.2016
Yo~! Jest jeszcze ktoś z drużyny?
Slugalegionu
13.02.2016
Mła!
Moni
13.02.2016
I ja. :D
Beznadzieja
13.02.2016
To piszemy?
Khartus
13.02.2016
Ja
detektyw prawdy
23.10.2016
Ogarnijcie się , to jest zwykły trolling
Pan Buczybór
24.10.2016
Po co odkopujesz te wątki?

Zaloguj się, aby wziąć udział w dyskusji