Fosforan sodu LBnDrabble - 55

Stał w rozkroku, grzebał między wieżyczkami musztardowych słojów. Poszukiwał dla żony niezdrowej rosyjskiej. Franek poczuł na sobie wzrok. Instynktownie spojrzał w bok. Tam smagła brunetka wybierała razowy makaron. Ich spojrzenia się skrzyżowały jak propan-butan z iskrą. Franek od zawsze marzył o zdradzie.

 

Wyjął z koszyka serek, podszedł do nieznajomej.

– Przepraszam, czy w tym jest fosforan sodu?

 

Dziewczyna podjęła grę. Utopiła wzrok w etykiecie, ale w rzeczywistości badała Franka wzrokiem, który sprowadzał wilgoć na jego usta.

 

– Nie, to serek familijny, bio i idealny dla dzieci.

 

Słowo "familijny" eksplodowało w umyśle Franka. Nieznajoma umiejętnie zadbałby o potomstwo. Wieczorem złamał przysięgę małżeńską.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • LBnDrabble 5 miesięcy temu
    Witamy w Bitwie i dobrej zabawy życzy

    Literkowa
  • Pasja 5 miesięcy temu
    Nadzieja tkwiła w musztardzie dla żony. Objawiła się zdradą. Nigdy nie możemy być pewni siebie.
    Dobrze ugryzłeś temat. Dziwne, pierwszym moim pomysłem też była zdrada :))

    Pozdrawiam
  • Vincent Vega 5 miesięcy temu
    Zdrada pociąga za sobą tajemnicę i andrealine. Stajemy się wtedy bohaterami filmu, który kipi suspensem, czujemy się podejrzanymi, uważamy na każde słowo. W tym wszystkim tkwi jej zabójczy urok.

    Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam :)
  • LBnDrabble 5 miesięcy temu
    Nie przedłużamy mimo małej frekwencji i rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!
    Cztery drabble i tylko 400 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.
    Zapraszamy na Forum
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/

    Literkowa
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Vincenty Vega↔Dobrze oddane, dojście do zakończenia:)↔Pozdrawiam:)
  • Vincent Vega 5 miesięcy temu
    Dziękuję za wizytę. Pozdro:)
  • droga_we_mgle 5 miesięcy temu
    Jak w niebanalny sposób opisać zdradę. Naprawdę dobrze napisane.

    Pozdrawiam :)
  • Vincent Vega 5 miesięcy temu
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania