Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Codename

👮‍♂️👮‍♂️🕵...👹

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kigja↔Ciekawy napisałaś tekst. I dobrze, że pokawałkowany. Nie za długo, nie za krótko. I owe zestawienie, normalnego zachowania i przemyśleń, jak wielu innych, z inną "działalnością" Dialogi też na luzie. No i guziki występujące. I początek.
    Chociaż ja bym, skrócił końcowy fragment tak↔..."Otworzył jednym ruchem. Po chwili zamknął szkatułkę..."
    Byłoby mniej jednoznacznie, ale z domysłem.... Pozdrawiam(:?:)↔%
  • kigja dwa lata temu
    Dekaos, Dziękuję za propozycję zmiany końcówki i powiem, że miałam to w zamyśle, ale zrezygnowałam, bo i tak od początku było wiadomo, kim jest ON, więc domysłów by nie było.
    To mój pierwszy kryminał i jestem strasznie podekscytowana xd
    Dziękuję za przeczytanie i sugestie :))) Pozdrówka!
  • 00.00 dwa lata temu
    Zagadkowo, cały czas chce się wiedzieć kim jest guzikowy morderca.
    Odziedziczył po ojcu skłonności i tak myślę, czy taka sytacja mogłaby mieć miejsce, albo miała?
    Nie umiem tworzyć świata z ludźmi, więc uważam, że tekst udany i może miejscami można byłoby coś dorzucić, ale nie koniecznie. :)
  • kigja dwa lata temu
    Północka, To nie skłonności nim kierowały :)
    Mam całą historię w głowie, ale pewnie byłaby strasznie długa i nikt by nie przeczytał xd
    Przykro mi, że w ten sposób wykorzystałam Twoje art-foto, ale to było silniejsze ode mnie.
    Może przysiądę nad tekstem i coś nie coś dorzucę :)) Dziękuję za czytanko!
  • 00.00 dwa lata temu
    kigja No nie, jak nie skłonności, to co? Ojciec go nauczył. ? Rany, muszę wiedzieć.
    Przeczytam jeszcze raz. Otwarłaś ten etap pisania, więc idź dalej. ?
    Nie widzę nic złego w wykorzystaniu w ten spodob mojej foty. ?
  • kigja dwa lata temu
    00.00 ? xd
  • 110101011 dwa lata temu
    Nie wiedziałem, że umie Pani tak dobrze pisać! Czytając, szybowałem nad scenami które opisywałaś, Pani Kigjo, miałem wrażenie że jestem w epicentrum akcji a jednocześńie siedzę w głowach każdego z bohaterów - fascynująca umiejętność pisarska jest Twoim, o Pani, udziałem - że tak potrafisz zaangażować czytelnika, okręcić go sobie dookoła palca, a potem fruuu... odkręcić niczym jojo. O Kigjo... Będę Panią śledził hehe oczywiście czytelniczo w sensie - bo stalkerem nie jestem, tylko namiętnym pożeraczem fabuł hehe
    Pozdrawiam i kłaniam się nisko
    Poncjusz
  • kigja dwa lata temu
    110101011, Jestem amatorką, która od niedawna pisze krótkie historyjki, ale uczę się. Dziękuję za zajrzenie. Pozdrawiam.
  • Shogun dwa lata temu
    Kawał udanego kryminalnego opla i choć można było domyślić się już wcześniej, to najważniejszy jest jednak obraz i ta realistyczność, która powoduje iż ma się wrażenie, że podobna historia mogła się wydarzyć.
    Udany tekst.

    Pozdrawiam :)
  • kigja dwa lata temu
    Shogun, Kryminalny opel brzmi ciekawie :)
    Gdyby to pisał zawodowiec, to na pewno czytelnik nie wiedziałby do końca kto, co i dlaczego, ale ja dopiero wystartowałam z nadzieją, że dobiegnę do mety :)
    Dziękuję za czytanie i podobanie. To dla mnie ważna opinia. Pozdrawiam!
  • Shogun dwa lata temu
    kigja aj karamba, widzisz to jaka udana literówka ??
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    "Miała zaszyte usta i guzik w kieszeni kurtki". Straszne zabawy morderców!
    Czy nazwisko Borówka miało się skojarzyć z Borewiczem? Tak mi przyszło do głowy.
  • kigja dwa lata temu
    Trzy i Cztery ? :]
  • Anonim dwa lata temu
    To brzmi jak początek długiego opowiadania kryminalnego. Pociągniesz dalej i będzie super!
    Dialogi świetne, czuć, że nie są papierowe.
    Pomieszanie opisu osób tez robi robotę.
    Podoba mi się.
    Ale np chyba w dialogu pomieszałaś ojca z wujem, albo ja czegoś nie kumam.

    Pozdrość.
  • kigja dwa lata temu
    Antoni Grycuk, Nie, niczego nie pomieszałam.
    Dziękuję za pozytwny odbiór. Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania