...

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Aisak 28.07.2019
    Mniamniuśne!
  • jolka_ka 28.07.2019
    No... :)
  • Aisak 28.07.2019
    No, wiem głupi komentarz, ale to pierwsze słowo, które mi się wyświetliło.
    Oczywiście tu są same okropności, ale bardzo dobrze podane.
    Kobiety lubią silnych mężczyzn, bo podświadomie chcą skryć się pod ich silnymi ramionami. A silne ramiona coraz bardziej zaciskają uścisk do tego stopnia, że kobieta nie ma siły na uwolnienie się od swojego kochanego, silnego mężczyzny.

    Głupie to wszystko :(
  • jolka_ka 28.07.2019
    Bo kobiety... to głupie czasem są ;) Dzięki!
  • Aisak 28.07.2019
    To naiwność, miłość, i projekcja.

    Głupota jest wtedy, gdy czwarty kochaś łamie dziewczynie rękę i wybija zęby, a ona słucha jego zapewnień, że to ostatni raz.
    I rzeczywiście to był ostatni raz, kiedy przeżyła...

    Nie mam litości dla takich głupich naiwniaczek.
  • Angela 28.07.2019
    Tak sobie przeczytałam i utwierdziłam się w przekonaniu, że mogłabym za kata robić, nawet powieka by nie drgnęła,
    podczas szlachtowania.
    Czytało się jednym tchem.
    Pozdrawiam.
  • jolka_ka 28.07.2019
    No tak, nikt nie wie co tak naprawdę w nas siedzi, dopóki... :)
  • Pasja 28.07.2019
    Witam
    Przywołujesz wspomnienia, obrazy lat siedemdziesiątych. Kolorowe ptaki, dzieci kwiatów. Zachłyśnięcie się zachodem i poszukiwanie swojego miejsca na ziemi. Wolność i postrzeganie świata poprzez drzwi percepcji. A za nimi ściany błękitu na których ultramarynowe winogrona widniały. Dokonywały się zmiany wywołane substancjami psychoaktywnymi. Zapraszano na herbatę?
    Mocny i jak oddany klimat tamtych lat. Dziękuję.
    Miłego wieczoru.
  • jolka_ka 28.07.2019
    Jakieś migawki z tamtych lat faktycznie, choć całość chciałam nieco w innym czasie, ale może nie wyszło. W każdym razie dziękuję za pochylenie się nad tekstem :) i wzajemnie miłego!
  • nimfetka 29.07.2019
    Bardzo ładna ta miniatura. Plastyczna, pełna cudnych wyrażeń. Obraz toksycznego związku, syndromu Sztokholmskiego ofiary względem oprawcy zbudowany bardzo dobrze. Wszystko jest na swoim miejscu, wszystko tutaj gra.
    5
  • jolka_ka 29.07.2019
    Dzięki, nimf :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania