¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • befana_di_campi 20.09.2020
    Tylko się pośmiać : I więcej już nic :p
  • Szpilka 21.09.2020
    Befana, ano, tylko się pośmiać, bo kłócić nie warto ?
  • Jarema 20.09.2020
    Bardzo przyjemne fraszki. Pierwsza to chyba o ministrze Sławomirze N., naszym złotym chłopcu eksportowym, który zrobił też karierę na Ukrainie?
  • Szpilka 21.09.2020
    Jarema, każdy może sobie przypasować, polityków do obśmiania dość czy to z lewa, czy to z prawa, dzięki ?
  • Jarema 20.09.2020
    A, zapomniałbym, za sprawność techniczną i płynność w czytaniu oczywiście piątka.
  • Dekaos Dondi 20.09.2020
    Szpilkowe co se zowie. Fajniusie, lecz chyba... hmm... najbardziej środkowa.
    ''po co ty na wyspach komu?''↔a to jest takie... rozbrajające  *<:~)
    biegnie po stołek oblany potem
    a prezes figlarz poszczuł go kotem
    Pozdrawiam:)↔5
  • Szpilka 21.09.2020
    Dekaos, hahahahaha, aleś mnie rozbawił tym szczuciem kotem ? Dzięki ?
  • laura123 20.09.2020
    Świetny rytm mają te fraszki. Przeczytałam z przyjemnością. 5
  • Szpilka 21.09.2020
    Laura, dziękuję za słówko ?
  • Tjeri 20.09.2020
    Fakt, najlepiej byłoby śmiać się z tego bagna... choć czasem trudno. Jeden "bierze" i po obcych mieszkaniach kasę upycha, drugi maseczki od kolegi instruktora kupuje, respitratory od handlarza bronią, a potem zostawia burdel i spierdziela... (Trzecia fraszka nie wim o kim)
    Faktycznie materiał na czarną komedię.
    A fraszki dobre.
  • Jarema 20.09.2020
    A od kogo miał kupić, od handlarza masłem, czy pomidorami? Myślisz, że istnieje taki fach handlarz maseczkami? Dobrze wiesz, że wtedy nie było maseczek w żadnym sklepie, hurtowni, ani u producentów. Zresztą nie byli oni w stanie z dnia na dzień uszyć takich ilości. Zarówno z braku ludzi, jak tkanin, czy sprzętu szwalniczego. Jak trzeba było szybko i dużo, to naturalne że sięga się do niekonwencjonalnych metod i ludzi. Idź i kup dziesięć milionów maseczek w hurtowni, to przekonasz się jakie to łatwe, i jakie ci dadzą terminy realizacji. Pewnie z pięć lat. Jakby nie kupił, tobyś psioczyła, że szpitale nie miały wystarczającej ilości sprzętu. Więc się sięga do handlowca, który ma kontakty, jest operatywny, i potrafi to najszybciej załatwić. I nie ma znaczenia, czy handlował on wcześniej pietruszką, czy bombami wodorowymi.
  • Tjeri 20.09.2020
    ? poprawiłeś mi humor. Dzięki.
  • Jarema 20.09.2020
    Tjeri nie ma za co. Pozdrawiam.
  • Jarema 20.09.2020
    Dodam tylko, że jakby te maski kupował Sławomir albo Donaldinio to z połowa, ładne parę milionów, by wylądowała w prywatnym mieszkaniu jednego z nich i innych członków gangu Platformy Oszustów i została upłynniona na lewo. I pewnie kosztowałyby jeszcze dwa razy więcej. Taka różnica.
  • Szpilka 21.09.2020
    Tjeri, a cóż pozostało? Kłótnia do niczego dobrego nie prowadzi, a tak się człek uśmiechnie i już mu lepiej, dzięki ?

    Trzecia o skoczku narciarskim, który nawet dzieciom zaleca noszenie masek, "bo to jest dobre", tjaaaaaaaaaaaa.

    Często oglądam program w austriackiej TV pt."Talk im Hangar-7", poniżej urywek:

    https://twitter.com/talkimhangar7/status/1306912980580397057?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

    Program na miarę demokracji, czyli dyskutować mogą wszyscy i fani noszenia masek, i przeciwnicy. Na pierwszym planie w filmiku wypowiada się psychiatra /pan z siwą brodą/, w dalszej dyskusji obraża adwersarza - doktora Guentera Franka, którego materiał na YouTube o statystyce umieralności na koronawirusa zablokowano. Doktor Frank udowodnił, że śmiertelność populacji jest taka sama przed koroną, jak i w czasie korony, więc gdzie ta pandemia?

    Nie wiem jak tam w polskiej TV, ale sądząc po portalach Onet i Wirtualna Polska, stwierdzam, że to tuby propagandowe ?
  • Tjeri 21.09.2020
    Szpilka ja od jakiegoś czasu nie oglądam. TVP sięgnęło dna i o niej nawet nie ma co mówić, bo to rynsztok. A pozostałe - zamiast rzetelnych informacji powtarzają w kółko te same "njusy" jakby były szmatławcami typu "fakt". Wszędzie wiadomości na niskim poziomie, nie zachowujące nawet pozorów obiektywizmu...
  • Szpilka 22.09.2020
    Tjeri

    Oj, straszne i to nie tylko w Polsce tak ?
  • Bożena Joanna 20.09.2020
    Fraszka I: maseczki z ceny 97 gr poszybowały w górę zgodnie z prawem podaż i popyt. Popyt ogromny, więc musi być afera. Ktoś musiał zarobić, abyśmy mogli się chronić. Idea wspomagania legła w gruzach. Rządzi pieniądz. Tyle moich wrażeń. Fraszki fajne!
    Pozdrowienia!
  • Szpilka 21.09.2020
    Bożena, niestety, pieniądz rządził, rządzi i rządzić będzie, bo taka jest natura człowieka, marzy mu się luksus i zbytki, ale dla każdego luksusu nie wystarczy, stąd różne machlojki i przekręty. Dzięki ?
  • Narrator 21.09.2020
    Wspaniałe... Życie to jest teatr!
  • Szpilka 21.09.2020
    Narrator, dziękuję za dobre słowo ?
  • Pan Buczybór 21.09.2020
    Nie do końca orientuję się w kontekście, ale porządne fraszki. Doceniam taką poezję :)
  • Szpilka 21.09.2020
    Pan Buczybór, dziękuję za wskazówkę, postaram się pisać przejrzyściej ?

    Maska gore, czyli czapka gore, minister nawywijał z maseczkami, pewnikiem wiesz, który to, potem SE pojechał na Kanary, wcześniej zalecając rodakom pozostanie w kraju, bo bezpieczniej.

    A skoczek znany i znamienity, namawia do noszenia masek, bo to dobre. Dziękuję za docenianie moich usiłowań twórczych ?
  • Pasja 23.09.2020
    No w tym słowie jesteś mistrzem i znakomicie łączysz fakty i mity ?Każdemu według uznania.
    Pozdrawiam
  • Szpilka 23.09.2020
    Pasjo, pięknie dziękuję za komplement, dodaje skrzydeł ?
  • Piotrek P. 1988 24.09.2020
    He he he, zabawne, 5, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania