Freya nordycka bogini i Literkowa zapraszają do wspólnej zabawy

Literkowa wraz z Freya, zwycięzcą poprzedniej edycji zapraszają do 64 Bitwy na słowa.

To takie proste. Wystarczy napisać wiersz lub prozę poetycką, wrzucić na Główną, a link umieścić w wątku na Forum.

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/

Potem czytać, czytać i komentować zgłoszone teksty, a następnie już tylko czekać na głosowanie!

Może Ty wygrasz?

Pisz i nie oglądaj się na innych.

___________________________________________________

 

Freya proponuje, aby tematem śmiesznie ogranym (no taka pora dziwna jest teraz, że bzy brzydko przekwitły a jaśmin napierdala w systemie zapachów nieprzebrzydłych aby wody natury znów wezbrały niepowtarzalności fascynacjom), a tematem, ogranym niejako, była chyba często: "pierwsza miłość" – no!

 

I dalej zachęca...

I na deser serwuje dodatkowy...

Ok. skoro truskawki i czereśnie są już aktywnie nabrzmiałe – to mogą być tematem zastępczym – poziomki & jagody również niedługo... :)

 

Tematy można połączyć lub wybrać jeden.

Czasu nigdy nie wystarczy aby coś poprawić na: 08 września ( północ)

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Zapraszamy!

 

Literkowa pozdrawia i życzy weny twórczej.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • JamCi 21.08.2019
    Freya czy Ty masz coś wspólnego z grajdołem?
  • Z jakim grajdołem?
  • JamCi 21.08.2019
    Literkowa Bitwa na Rymy™ a jak nie wi znaczy nie ma :-) wiedziałbyś.
  • JamCi strasznie poplątane ale jam ci dobrze jest
  • JamCi 21.08.2019
    Literkowa Bitwa na Rymy™ :-) spoko. Kiedyś komentował coś, co mi pozwoliło myśleć, że wie.
  • Pasja 21.08.2019
    JamCi to ja wrzuciłam to opko i nie wiem o co chodzi. Freya jako zwycięzca poprzedniej edycji podał temat i nie wiem co ma wspólnego "grajdoł" Jeśli chcesz to baw się.
  • JamCi 21.08.2019
    pasja spoko :-) dzięki :-) może Freya odpowie i zrozumie. O miejsce idzie.
  • Pasja 21.08.2019
    Nie rozumiem, ale nie warto było reaktywować Bitwy .
  • JamCi 21.08.2019
    pasja dlaczego? Bitwa zapewne jest super. Jutro poczytam o co chodzi. Krótko tu jestem. Nie warto wyciągać daleko idących wniosków z mojej niewiedzy :-) . Nadrobię jednak.
  • Pasja 21.08.2019
    JamCi nie lubię niedomówień. Jednak lubię ten grajdoł i pewnie nie tylko ja. Długo się zastanawiałam czy odnowić i jednak źle zrobiłam.
  • JamCi 21.08.2019
    pasja wcale. Właśnie mnie zainteresowało i czytam o co chodzi :-) przepraszam za wcześniejsze głupkowate komentarze. Poprawie się.
  • Pasja 21.08.2019
    JamCi ok. :)
  • JamCi 21.08.2019
    pasja przepraszam. Nic złego nie chciałam. :-(
  • Pasja 21.08.2019
    JamCi nie przejmuj się, jest w porzo. Usmiechnij się.
  • JamCi 21.08.2019
    pasja spoko. Już się uś. Ja trochę przypalowiec :-) i głupkowato wyszło.
  • JamCi 21.08.2019
    Nie chciałam nikogo urazić. Freya kiedyś komuś coś skomentował, co świadczyło o znajomości jednego durnego miasteczka. I teraz akurat zapytałam bez sensu. Przepraszam. Nie powinnam tu. A inicjatywa jest super. I moja głupota niczego tu nie zmienia. Sory.
  • Aisak 21.08.2019
    Dla mnie zwycięzcą w tej Bitwie jest wiersz pasją.

    Niezwykła w swej codzienności Miłość dwojga ludzi.

    Mam twój wiersz pasją głęboko w serduszku.
    Na zawsze.
  • Tina12 22.08.2019
    Czy haiku może zostać zgłoszone w ramach LBnR?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania