Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • jaga 11.11.2021
    te wulgaryzmy jakoś mi nie pasują
    chociaż do tekstu już tak
    Można by inaczej z kulturą naszkicować tekst
  • Co chcesz z kulturą naszkicować?
    Napad?
    Próbę zmacania?

    Dla jagi wersja

    - Przyszłę pana obrabować. Ma pan trudne drzwi. Było mi trudno je wyważyć.
    - Przepraszam pana, panie włamywaczu.

    - Proszę opuścić spodnie, ale bowiem chcę pana wykorzystać.
    - Już opuszczone, proszę.
  • Po kropce masz "potem kwadrans" małą literą.
    Poprawnie napisane i do dupy.
  • Tjeri 11.11.2021
    Nawet zabawne i przyjemnie absurdalne, choć obróbki wymaga. Trochę nieporadności zdaniowych, hojnie rozdawane entery, które rozdzielają niedokończone myśli. Gdzieś błąd frazeologiczny mignął.
    Ogólnie pomysł niezły, wykonanie gorsze, choć i tak dużo lepsze niż w tekstach które pisałeś kiedyś.
    "- Co jest, Robert? Ty wiesz, kurwa, która godzina? - spytał mnie nasz cieć, Jaca, po dotarciu na miejsce."
    Wyszło na to, że cieć dotarł na miejsce.
    "Opanował mnie dreszcz." – raczej "przeszedł".
    A co do ciecia, lepiej by pozostał przy "kocurku", "suczka" jakoś z inszej bajki, ale może to tylko moje skojarzenie.
  • Targówek 11.11.2021
    *hojnie rozdawane entery, które rozdzielają niedokończone myśli.*

    Taki właśnie był zamysł.
  • Tjeri 11.11.2021
    Targówek
    Jeśli tak chciałeś to ok, ale jako czytelnik odebrałam to jako niewprawność w pisaniu, a nie zamierzoną stylizację.
  • Wertyt 12.11.2021
    Rozbawionym :)
  • Targówek 12.11.2021
    Pozdrawiam.
  • Garść 12.11.2021
    Scenki na pewno osiągnęły cel. Nienachalne, nie wprost, urabianie świadomości. Tekst stricte polityczny.
    W okolicach Hajnówki, po polskiej stronie, z kobiety zdarto ubranie, a dwóch mężczyzn potraktowano łomem. Pierwszy taki przypadek. Poczekajmy na kolejny atak na ludzi o niestandardowej orientacji seksualnej. Propaganda rządowa i taka jak w tym tekście podają sobie ręce.
  • Targówek 12.11.2021
    Tu nie ma nic politycznego koleś
  • Garść 12.11.2021
    Targówek, na pewno nigdy dla ciebie kolesiem nie będę.
  • Targówek 12.11.2021
    Garść więc nie - koleś

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania