***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • madoka 27.01.2018
    Krótkie wiersze są najlepsze, a ten jest pełen takiego uczucia... :( Tacy ludzie to mordercy.
  • Caroline 27.01.2018
    Często nie zdajemy sobie sprawy ze jednym słowem możemy kogoś zranić
  • madoka 27.01.2018
    Caroline Wiem coś o tym. :( Ze mnie się w szkole śmiali. :(
  • Ozar 27.01.2018
    To wiersz o mnie i nie chodzi tu o wygląd, bo jako chłop nie jestem na tym punkcie specjalnie wrażliwy, ale o pokazanie wnętrza. Kiedy patrzę w lustro widzę swoje wszystkie wady i czasami mam dość tego dziada z drugiej strony. Dla mnie 5 za klimat, który jest mi bardzo bliski.
  • Agnieszka Gu 27.01.2018
    Ciekawy utwór, niosący ze sobą zastanawiającą treść. Pozdrawiam
  • Pasja 27.01.2018
    Bardzo dobre, acz smutne odzwierciedlenie wyniszczania organizmu poprzez chorobę. Gabinet luster jak poszczególne etapy tej choroby.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Caroline 27.01.2018
    Tu nie chodziło o wyniszczanie organizmu przez chorobę, tylko o niszczenie człowieka przez człowieka
  • Agnieszka Gu 27.01.2018
    Caroline Sęk w tym, że większość takich utworów można interpretować w różny sposób. W tym upatruję piękno poezji. I tak jest w tym przypadku. Każdy widzi to, co chce widzieć, to co mu podpowiada jego doświadczenie życiowe, co mu podpowiadają emocje, uczucia. Nie zawsze wiąże się to z dosłownością przekazu. Przynajmniej ja tak mam, i myślę, że nie jestem w tym odosobniona. "Zastanawiająca treść" - niesie wiele możliwości. Im więcej - tym lepiej ... :)
  • Caroline 27.01.2018
    Agnieszka Gu wytlumaczylam o co mi chodziło moje wiersze charakteryzują się doslownoscia ale nie dyskryminuje tych którzy znajdą jakieś drugie dno :)
  • Pasja 27.01.2018
    Caroline no cóż nie po twojej myśli zinterpretowałam twój wiersz. Nie załapałam. Chciałam dobrze, a wyszło jak zwykle... Tak się mówi.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania