Gdybym był inny

Jak zwykle znów nie robisz nic! Jak zwykle cały dzień się opierdalasz, a ja jak ten pies każdy grosz ci do domu w zębach przynoszę. I co w zamian za to dostaję? Przestań się do mnie dupą obracać ty bura suko! Słuchaj, jak do ciebie mówię! Jak zwykle ci mało. Obiad jak zwykle wczorajszy, byle jaki, byle by był, byle by stary się nie darł. Co? Byle by mu podsunąć koryto pod ryj, bo jest tylko świnią do zarabiania pieniędzy. Pieniędzy, których wiecznie ci mało, pieniędzy, za które żyły sobie wypruwam, pieniędzy, za które życie sobie zmarnowałem. Pieniędzy, za które muszę wykarmić cię i tego smroda. A ty musisz tylko pilnować tego dzieciaka. Co? Gówno mnie obchodzi, że ty też chodzisz do pracy. Za takie pieniądze? To nie jest praca, tylko kpina. Dupę sobie wytrzyj taką wypłatą. Gdyby nie ja to byście już dawno pozdychali z głodu. Ty i ten twój smród. Mówiłem ci, że nie chcę dziecka. To cię pizda swędziała i musiałaś mi to zrobić. Prawda? Musiałaś. Musiałaś zajść w ciążę i zepsuć mi życie. Teraz muszę się z tobą wkurwiać. Jesteś zerem. Nie ty nawet nie jesteś zerem...ty jesteś nic. Przestań szlochać. Jakbyś jeszcze miała powód. Powinnaś być mi wdzięczna, że cię nie biję. Gdybym był inny, to już dawno byś w pysk dostała za to ,,nie''. Dziękuj Bogu, że jednak nie jestem inny! Co to w ogóle znaczy ,,nie''? Jesteś moją żoną i danie mi dupy to twój pierdolony obowiązek.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Galthar01 20.06.2015
    O fak...
    Mocne w chuj
  • Majeczuunia 20.06.2015
    Kurde.
  • Anonim 20.06.2015
    kurewska proza życia
  • Vasto Lorde 20.06.2015
    Zbyt dużo "mięsa" :/ Nie podobało mi się. Sądzę, że 3 to dużo na ten moment.
  • Anonim 20.06.2015
    tu mięso było konieczne
  • Vasto Lorde 20.06.2015
    Rozumiem, lecz moim zdaniem to odpycha od tekstu, choć w tym przypadku można w sumie lepiej się zbliżyć do sytuacji.
  • Marzycielka29 20.06.2015
    Bardzo mocny tekst!!! Obrazujący chore realia. Ja osobiście nie jestem zwolenniczką tego typu opowiadań, ale też nie będe ukrywać, że twoje zrobiło na mnie wrażenie. 4:)
  • Anonim 20.06.2015
    Czasami też mam ochotę wydrzeć ryja ma świat za to, że istnieje :0 Z niektórymi postulatami się jednak kompletnie nie zgadzam np. ostatnim zdaniem. Daje 4 ale w zasadzie 3+ :)
  • Grilu 20.06.2015
    Mam tylko nadzieję, że to nie twoje własne odczucia. Tekst na swój sposób chwyta. Jest brutalny, ale dzięki temu możemy zrozumieć co czuje przedstawiony wyżej "mąż". Pozostawiam bez oceny, bo ocenić tego nie potrafię.
  • KarolaKorman 20.06.2015
    Symbioza - w coś takiego zmienia się małżeństwo. Świnia nie może żyć bez wiernej suki i wcale nie na odwrót. Tylko ona, często boi się zostać bezpańskim psem i trwa w takich chorych warunkach. Teks pokazał całe realia męskiego myślenia (skrajnej części tego gatunku).
    Świetnie dobrane słownictwo i według mnie wcale nie przesadzone. Taki wkurzony knur, na zaistniałe okoliczności, które tak naprawdę sam stwarzył, nie przebiera w słowach. Super 5 :)
  • KarolaKorman 20.06.2015
    *stworzył :)
  • Anonim 20.06.2015
    Mi się bardzo podobało. Mogę wręcz sobie wyobrazić jak czuła się ta kobieta i dziecko.
    Jared - chodzi zdaje się o to jak kobiety są czasem traktowane przez mężów, więc ostatnie zdanie jest jak najbardziej adekwatne do sytuacji, choć sama zabiłabym takiego gnoja, który tak uważa.
    5/5
  • LinOleUm 20.06.2015
    Świetny tekst, gratulacje dla autora.
    Perspektywa z jakiej pokazana była opowieść mnie urzekła i muszę przyznać, że będę z ciekawości śledzić twoje poczynania tutaj. C:
  • Sky300 20.06.2015
    Twoje pierwsze opowiadanie tutaj a już się wybiłeś. Gratuluję. Pokazałeś ciekawą perspektywę, 5.
  • Ronaldinho 20.06.2015
    Dzięki za wszystkie komentarze i oceny! Jeszcze tak w gwoli wyjaśnień - to nie jest moje stanowisko względem kobiet. Bardziej chciałem zwrócić uwagę na to, że takie sytuacje mają miejsce, a nikt z nimi nic nie robi. A strach krępuję ofierze ręce i ona sama nic z tym zrobić nie może.
  • J.J Leto 08.07.2015
    Tekst ostry. Realistyczny, ofiara i kat. Jednak te wypowiedzi nie przypadły mi do gustu.
    Moja ocena 3.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania