.

.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • NataliaO 05.01.2015
    Przypadło mi do gustu. Ma to w sobie prawdy. 4 :)
  • Hannah 05.01.2015
    Podobało mi się, czekam na więcej. 4 ;)
  • Prue 05.01.2015
    Bardzo fajnie przemyślane opowiadanie. Dam 5
  • BreezyLove 15.03.2015
    Bardzo mi się podobało ;) 4
  • Kasumi Mai 21.04.2015
    Moim zdaniem bardzo fajne :) 5 zdecydowanie sie należy :)
  • Kraszax 21.04.2015
    Ciekawa tematyka :) 5
  • KarolaKorman 23.04.2015
    Niefajnie tak wyrwać się ze snu 5 :)
  • Amy 30.04.2015
    Nawet gdyby był tak daleko, że jego ciało dla wszystkich ludzi było jedynie małym, czarnym punktem, poznałabym go.
    Wydaje mi się, że to zdanie jest trochę nielogiczne i lepiej brzmiałoby tak:
    Nawet gdyby był tak daleko, że jego ciało dla wszystkich ludzi BYŁOBY jedynie małym, czarnym punktem, poznałabym go.
    "On gdyby był", czyli "byłby", a to znaczy, że jego ciało dla innych nie "było", lecz "byłoby".

    Przepraszam, jeśli nie wyraziłam tego, co myślę w miarę zrozumiale, ale chyba nie potrafię inaczej.

    jego - Jego. Wielka litera byłaby chyba lepsza, bo pokazałaby, ile On znaczy dla głównej bohaterki.

    Ujrzałam jak ręka postaci, która ciągle stała plecami do mnie, odrywa się od tułowia. Widzę dłoń, która otwiera się powoli i delikatnie niczym kwiat. Wiedziałam, że muszę podać mu swoją dłoń i zrobiłam to bez żadnego zastanowienia, ufałam mu bezgranicznie.

    Zobaczyłam, jak ręka postaci, która ciągle stała plecami do mnie, odrywa się od tułowia. WIDZIAŁAM dłoń, która otwiera się powoli i delikatnie niczym kwiat. Wiedziałam, że muszę podać mu swoją RĘKĘ i zrobiłam to bez żadnego zastanowienia. Ufałam mu bezgranicznie.
    "ręka", żeby pozbyć się powtórzenia, "widziałam", by uniknąć mieszania czasów.

    Ogólnie podobało mi się. Krótkie, ale przyjemnie się je czytało. Przyciągnął mnie tytuł i nie żałuję. :)
  • DuŚka ^.^ 30.04.2015
    Piękne opowiadanie bez wątpienia zasługuje na 5 :) zapraszam, by poczytać moje wiersze, może jakis przypadnie do gustu
  • Judy 24.06.2015
    Kiedy jesteśmy na samej górze i czujemy się wspaniale i szczęśliwie - spadamy do dołku rozpaczy
    Kiedy mamy piękny sen - budzimy się
    Fajne, spodobało mi się, piąteczka :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania