XXX

XXX

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (216)

  • Something 31.08.2019
    Intrygujące dzieło, zmuszające do myślenia.
  • Bogumił 31.08.2019
    Całkiem autentyczne, Monika Jaruzelska zaapelowała do Warszawiaków o ograniczenie defekacji.
  • refluks 08.09.2019
    Bogumił To ta, co bardzo szybko swemu partnerowi ze Izraela, nie mówiącemu po polsku , załatwiła obywatelstwo czy jakoś tak?
  • Bogumił 08.09.2019
    refluks nie znam sprawy, chyba coś pomyliłaś, chodzi o córkę sowiecko polskiego zbrodniarza Wojciecha Jaruzelskiego. Z tego co wiem miał francuskiego narzeczonego.
  • refluks 08.09.2019
    Bogumił Nie pomyliłam.
  • Bogumił 08.09.2019
    refluks to wrzuć link, bo nie wiem o co chodzi.
  • betti 31.08.2019
    Dobre!
  • Ciekawy1 31.08.2019
    Dziękuję Betti
  • puszczyk 07.09.2019
    I właśnie dlatego jesteś dramatem.
    Bo wiesz, że to gniot, a napiszesz - dobre?
    To jest ten obiektywizm i rzetelna ocena.
  • Bogumił 07.09.2019
    puszczyk bo to jest zwyczajnie dobra satyra wierszowana i trudno Ci to przyznać. Sam zawsze możesz napisać lepszą nikt Ci nie broni.
  • puszczyk 07.09.2019
    Bogumił to literacki dramat, ale pewnie "zawodowcy" mieli inne zdanie.
    Podobnie jak "zawodowiec" betti.
  • betti 07.09.2019
    puszczyk już kolejny raz mnie tykasz, gnido dworska. Nie potrafisz napisać normalnego komentarza, jedynie wyzwiska, obelgi - to twój żywioł i dlatego wróciłeś, bo nigdzie więcej tego nie respektują. A cham musi pływać we własnym g.
  • Bogumił 07.09.2019
    puszczyk tej lekkiej, kąśliwej satyrze nic nie brakuje. Aż zanadto celna. I to jest twój dramat. W tej kategorii rymowanek to znakomity tekst. Ale ze względów pozamerytorycznych nie możesz się zdobyć na pochwałę.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti jako gnida dworska i nie umiejący pisać stwierdzam, że to gniot podobnie jak smutny amator takiej oceny.
  • betti 07.09.2019
    puszczyk g, ciebie obchodzi jak oceniają inni. Ty miałeś szansę się wykazać, ale ważniejsze było wykazać się chamstwem. W tym tu brylujesz. I odczep się ode mnie, chamie!
  • puszczyk 07.09.2019
    Bogumił to sobie lekko sraj, bo na tyle się możesz zdobyć.
    No i jak? Zawodowcy pochwalili? ?
  • puszczyk 07.09.2019
    betti jesteś obiektywną idiotką. ??
  • betti 07.09.2019
    puszczyk a ty padalcem, który obraża kobiety i rzuca się na wszystko, co się rusza. Leki przestały działać?
  • puszczyk 07.09.2019
    betti ale umiem ocenić.
    I nie oceniłem kobiety, tylko poetę, idiotko. ?
    Czytać choć umiesz?
  • Tjeri 07.09.2019
    Ciekawy1 - zapomniałeś się przelogować, Bogumile.
  • betti 07.09.2019
    Dama pędzi na pomoc, dobrana para. Rzygać się chce...
  • Tjeri 07.09.2019
    betti - nie ruszam Cię, nie obrażam, nic do Ciebie nie piszę. Nie tykaj mnie bez powodu, proszę.
  • puszczyk 07.09.2019
    Tjeri tak szybko chciał odpisać?
    Banda kretynów - zawodowców.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti to rzygaj, ekspercie. ?
  • betti 07.09.2019
    Tjeri to zabierz ode mnie tego swojego debila, niech mnie więcej nie tyka. Potrafisz czy Ciebie też olewa?
  • puszczyk 07.09.2019
    Norma u niej
  • puszczyk 07.09.2019
    betti ciebie olewa.
    Jej nie, bo ona się zna i jest obiektywna.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti ciekawe jaki tjeri może mieć wpłw na mnie i co to ma tu do rzeczy?
    Oceniłem twój śmieszny obiektywizm, którym się tak szczyciłaś?
    Nikt już się na to nie nabierze.
  • Bogumił 07.09.2019
    Tjeri a czy nie możesz wpłynąć na puszczyka żeby nie obrażał innej kobiety. Bo apelowanie do Niego nic nie daje.
  • puszczyk 07.09.2019
    Bogumił banda zawodowców - idiotów.
  • puszczyk 07.09.2019
    Jesteś głupszy niż misiuniu.
  • Tjeri 07.09.2019
    betti - może Ty masz jakiś swoich debili. Nie sądź ludzi po sobie, a mnie zostaw proszę w spokoju.
  • betti 07.09.2019
    Tjeri to Ty masz debila, stoisz przy nim jak Matka Teresa i na każdą głupotę przyklaskujesz. Oślepłaś na to co robi? Nie widzisz jak obraża kobiety?

    Co tę gnidę obchodzi, co ja oceniam? Może z treścią się zgadzam? To moja sprawa, a nie takiej nędznęj kreatury jak puszczyk.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti nie co ocenisz tylko jak, bł. Elżbieto. I nijak się tjeri nie odniosła do mnie, a ty jak zwykle, tak.
  • Tjeri 07.09.2019
    betti - nie interesują mnie Wasze spory i przepychanki. Pochwaliłam parodię Zaciekawionego, na którą trafiłam po komencie Orchid. Waszych umizgów nie śledzę, daj mi wreszcie spokój.
  • betti 07.09.2019
    puszczyk czy ty nie rozumiesz, że ja tobą gardzę, bo reprezentujesz sobą największe dno, jakie kiedykolwiek widziałam na portalu, a widziałam niejedno. Mnie twoje zdanie w ogóle nie obchodzi,a ty lecisz jak debil na każdy komentarz, który napiszę...

    Tjeri żal mi Ciebie.
  • puszczyk 07.09.2019
    Tjeri nie da ci spokoju.
    To psychol z przekierowanie na mnie.
  • betti 07.09.2019
    Jeszcze debil myśli, że ktoś na niego leci, bo Tjeri leci... jprd.
  • Tjeri 07.09.2019
    betti nie wycieram się Twoim nickiem. Odczep się ode mnie.
  • betti 07.09.2019
    To zabierz debila, albo zamknij!
  • puszczyk 07.09.2019
    betti im więcej piszesz o gardzeniu, tym bardziej się osobą interesujesz.
    A dlaczego tjeri, to się można domyślić.
  • betti 07.09.2019
    Odeszli z wielkim hukiem, obrażeni na cały portal... Wrócili i znowu to samo... Co za para!
  • puszczyk 07.09.2019
    Tjeri pisałem, że nawiedzona idiotka.
    Nie mam pojęcia co chce od Ciebie.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti zazdrośnica?
  • puszczyk 07.09.2019
    betti ?
  • betti 07.09.2019
    puszczyk ja mam być zazdrosna o takie dno? O chama? Na Ciebie tylko idiotki lecą... lubią poniewieranie.

    Uśmiałam się... to mniemanie o sobie. Żal.pl
  • Tjeri 07.09.2019
    betti - nie będę już tego komentować. Baw się dobrze.
  • betti 07.09.2019
    Tjeri z Was faktycznie tylko się bawić...
  • puszczyk 07.09.2019
    betti biedactwo...
  • betti 07.09.2019
    Jak to sobie ładnie ułożył... zazdrość. Komedia.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti biedna betonka...
  • betti 07.09.2019
    puszczyk ja marzę wprost o nałogowym alkoholiku i chamie... hahaha
  • Mruk 07.09.2019
    betti a Ty nie widzisz jak Twój przyjaciel używa kilku kont - Kastor i Ciekawy 1? Nie dość że pochwalasz taki proceder, to jeszcze dziękujesz pięknie za kadzenie od jednej osoby - Bogumiła w trzech osobach. Ciekawe ile jeszcze ników wygenerował ten Pan/Pani. Smiechu warci tacy publicyści..Fałszują wszystko.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti Chyba przeginasz idiotko.
    A twoje marzenia nic mnie nie obchodzą, bo i ja i tjeri pisali na początku o ocenie poezji i podobasiu parodii i nie wytykali nikomu wad czy wyroków . Jakichkolwiek.
    Chcesz tak się tak bawić z osobistymi konotacjami, durnoto?
  • betti 07.09.2019
    puszczyk chcę, żebyś się ode mnie raz na zawsze odczepił. Tylko tyle. Nie łaź za moimi komentarzami, nie używaj mojego nicku.
    Mam nadzieję, że wreszcie dotarło, co to tobie myślę i jakie mam zdanie, więc tworzyć już fantazji nie musisz.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti Zabieram głos tam, gdzie durnotę widzę, a nie tam, gdzie ty jesteś.
    Widzę po prostu, że często się to zjawisko pokrywa.
    I mam zapewne wady, ale chamem ty się tu okazałaś jadąc osobiście.
    I pomijając twoją rzetelność ocen i deklarowany obiektywizm.
    Faktycznie jesteś dno. Najbardziej dno chrześcijańskie.
  • betti 07.09.2019
    puszczyk można przelecieć komentarze i zobaczyć... zaczepiałeś mnie, od kiedy wróciłeś kilka razy, nie reagowałam. Myślę uspokoi się. Jednak nie, to nie ten typ. Będzie dalej, aż człowiek wyjdzie z siebie. Nie masz żadnego umiaru, nie wiesz, kiedy skończyć... Snujesz te swoje chore wizje, aż się rzygać chce.
    Nie potrafisz pisać normalnych komentarzy, to nie pisz wcale. Ciebie teraz zabolało, a innych to nie boli, kiedy jedziesz chamstwem i wyzywasz? Zobacz jak to jest, poczuj, co dawałeś innym...
  • puszczyk 07.09.2019
    betti Gównoburze są zawsze tam, gdzie ty się ty pojawiasz.
    I z pewnością nie jechałem nigdzie p osobistych wątkach.
    Nie, nie zabolało, tylko uświadomiło, jaki jest poziom twojego chamstwa, chrześcijanko.
  • betti 07.09.2019
    puszczyk to dobrze, może chociaż dzięki temu się odczepisz.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti Nie chamie, przyczepię się zawsze do "obiektywnej" głupoty.
  • betti 07.09.2019
    puszczyk tylko nie pisz już chociaż sms-ów. Ja tutaj nie muszę być, zostawię ci pole do wyrażania swojego chamstwa.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti chamie, masz jakieś urojenia esemesowe?
  • betti 07.09.2019
    puszczyk mam dowody sms- we. Trzymam, może się przydadzą...
  • puszczyk 07.09.2019
    betti Mówiłem, że to ciężko chora banda idiotek i nawiedzonych katoli.
    Prześlij mi te sms :)))
  • betti 07.09.2019
    puszczyk tutaj? Zaraz.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti Na telefon,ale możesz tutaj zrobić kant.
    Wali ci na dekiel totalnie...
  • betti 07.09.2019
    puszczyk komu wali, temu wali... Odczepiłeś, kiedy zagroziłam, że zaniosę te sms -y na policję. Nie wiesz co piszesz? Nie pamiętasz?

    To masz problem...
  • puszczyk 07.09.2019
    betti Jezu... trafiłem na wariatkę, a myślałem, że tylko na katolą idiotkę!
    Dawaj te sms!
  • betti 07.09.2019
    puszczyk mam lepszy pomysł. Niech stracę, ubiorę się i jednak pójdę na tę policję. Pokażę sms-y i wydrukuję sobie te wyzwiska, niech ktoś coś z tym zrobi. Za dużo tego...
  • puszczyk 07.09.2019
    betti Wariatka normalnie... już tu widziałem parę takich twoich gróźb, alem myślał, że to jaja są :)
    Szybko zapieprzaj na policję tylko nie zapomnij cyckonosza ubrać :)))
  • betti 07.09.2019
    puszczyk spokojnie. Ja nie wpadam w panikę. Wiem, co mam robić.
  • puszczyk 07.09.2019
    betti Szybko zapieprzaj wariatko na policję, bo za parę godzin będę w Niemczech po rentę :)))
  • Angela 07.09.2019
    Tak sobie czytam i ja w to poprostu nie wierzę. Cyrk normalnie ; /
  • puszczyk 07.09.2019
    Angela Ja też jestem w szoku.
    Sądziłem, że to tylko opętanie i można egzorcyzmami poradzić.
    A to choroba jest.
    W każdym razie czekam z utęsknieniem na te esemesy i nic...
  • Angela 07.09.2019
    puszczyk urojenia i mania prześladowcza?
  • Angela 07.09.2019
    To tylko moja nieśmiała diagnoza. Powodzenia w walce ze smokiem.
  • puszczyk 07.09.2019
    Angela Na to wygląda i faktycznie uciekam teraz bo 1000 km przede mą do Akwizgranu i spokój mi potrzebny.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Podobno w środę czy czwartek ścieki dojdą do Pomorza i trafią do Bałtyku
  • Ciekawy1 31.08.2019
    A Gdańsk ma głębinówki Tomku?
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Ciekawy1 nie wiem, a co to są te głębinówki?
  • Ciekawy1 31.08.2019
    Tomasz Bordo no studnie głębinowe, podziemne, do zaopatrywania mieszkańców miast w wodę. Takie są już w wielu miastach, bo to głupota czerpać wodę z zanieczyszczonych rzek.
  • Zaciekawiony 31.08.2019
    Gdyby to wrzucił ktoś inny, byłbym pewien, że to parodia Bogusława.
  • Bogumił 31.08.2019
    Mogłeś wrzucać.
  • Zaciekawiony 31.08.2019
    Bogumił
    Ależ proszę:
    "Opozycja strzela piorunami"

    Totalni nie przestają spiskować
    Kościół by zdyskredytować
    Aby kiedy przyjdzie trwoga
    nie zwrócili się do Boga.

    Więc wwiercili kable z prądem,
    w skałę prosto pod Giewontem,
    zaczekali potem chwili,
    gdy się ludzie zgromadzili,
    i puścili nagle volty,
    by dopuścić do rewolty
    Wszyscy ludzie pospadali,
    nawet się pozabijali,
    potem mówią: polsko słysz,
    przecie wszystko to przez Krzyż!

    Setkę świadków przekupili
    że to burza by mówili,
    synoptyków, że to burza,
    niechaj każdy się dziś wkurza,
    i fizyka, co wywodzi,
    że to metal prąd przewodzi.
    A to wszystko kłamstwo, blaga,
    Za to wszystkim mocna laga

    I dodajmy, że aliści,
    to są wszystko sataniści,
    (chociaż przy tym ateiści)
    którzy dzieci, w mrocznej wierze.
    wciąż składają gdzieś w ofierze,
    Dzieci dają im gotowe
    te przedszkola, co tęczowe.
    I zsyłają nam wichury,
    z mocnej, ciśnieniowej rury,
    oraz szerzą nam zarazę.
    Ja im wszystkim już pokażę,
    tylko włożę swe kapcioszki
    oraz znajdę swoje proszki.
    Otwierajcie rychło, szparko,
    te wierzeje pielęgniarko,
    oraz dajcie mi ubranie
    bo nie będę szedł w kaftanie.
  • Bogumił 31.08.2019
    Zaciekawiony porażenia ludzi piorunami w górach to zjawisko istniejące od zawsze, a że teraz to nagłośnili, to się wymądrzasz, a wcześniej nawet o tym nie słyszałeś.
  • Zaciekawiony 31.08.2019
    Bogumił Skąd wiesz, że nie słyszałem?
  • Bogumił 31.08.2019
    Zaciekawiony bo sobie temat znalazłeś, że w mediach o nim mówią. Ja chodzę w góry od zawsze i na przykład w końcu maja była śnieżyca w Beskidzie Śląskim, że śnieg przysypał ludzi zaspami ponad dwumetrowymi. Też o tym nic nie wiesz. Parę osób wtedy zginęło. Nic dziwnego, tam się pogoda zmienia bardzo szybko, nie tak jak na nizinach.
  • Zaciekawiony 31.08.2019
    Bogumił
    Sugerujesz ze śmierć 4 osób i porażenie 150 to nic ciekawego, o czym nie ma co pisać? o.O
  • Bogumił 31.08.2019
    Zaciekawiony jakbyś się za ten temat wziął pioniersko ze trzydzieści lat temu, to tak, teraz to średnio ciekawe. Takie zdarzenia były od zawsze, od kiedy istnieje masowa turystyka górska.
  • Zaciekawiony 31.08.2019
    Bogumił Wybrałem ten temat, bo ty o nim nie pisałeś. Przecież nie będę cię dublował na potrzeby satyry.
  • Bogumił 31.08.2019
    Zaciekawiony ja o tym nie pisałem, w ogóle odbiegłeś od tematu, to po pierwsze, po drugie łańcuchy są wszystkich wysokogórskich grzbietach polskich Tatr i w niektórych innych górach też, na chyba w ostatniej fazie podejścia na Trzy Korony w Pieninach, chociaż ręki sobie nie dam za to sobie uciąć, W czasie burzy oczywiście trzeba schodzić jak najszybciej jak najniżej to wie każdy średniorozgarnięty turysta, i nie trzymać się wtedy łańcuchów, bo one działają jak piorunochron. Czasem piorun potrafi uderzyć w te łańcuchy także w całkiem pogodny, bezburzowy dzień, słyszałeś o tym?
  • Zaciekawiony 31.08.2019
    Bogumił
    No właśnie dlatego, bo o tym nie pisałeś, ja wybrałem to na temat satyry, o którą prosiłeś. Ocenianie poglądów autora, po tekście mającym wyśmiewać cudze teksty, to trochę zły pomysł.
  • Bogumił 31.08.2019
    Mogłeś sobie założyć osobny wątek, a nie zmieniać temat pod moim. Ale rób jak chcesz, ja ci nie zabraniam.
  • Tjeri 07.09.2019
    Zaciekawiony... Uśmiałam się z rana. Dobre!
  • Bogumił 07.09.2019
    Tjeri naśmiewanie się z ludzkiej tragedii, śmierci Cię cieszy?
  • puszczyk 07.09.2019
    Bogumił też masz rentę?
  • Tjeri 07.09.2019
    Bogumił - może Ciebie to śmieszy. Mnie rozbawiła parodia Zaciekawionego.
  • Bogumił 07.09.2019
    Tjeri parodia tragicznych wydarzeń gdy rodziny w żałobie. Wystawiasz sobie tym świadectwo sama.
  • puszczyk 07.09.2019
    Bogumił rencista cię podsumował... ?
  • Tjeri 07.09.2019
    Bogumił - wystawiasz raczej sobie. A mnie możesz obrażać i szkalowć, a i tak nie sprowokujesz żebym Ci odpowiedziała tym samym. Także miłej soboty Ci życzę - co Ci miałam powiedzieć, to powiedziałam.
  • Zaciekawiony 08.09.2019
    Bogumił
    Przecież to nic ciekawego, ot zjawisko jakie ciągle zdarza się w górach i niektórzy o nim od dawna wiedzą...
  • Bogumił 08.09.2019
    Zaciekawiony jesteś w stanie zrozumieć, że kpiny ze zdarzenia niosącego nagłą śmierć ludzi, w tym dzieci samo w sobie jest podle?
  • akwamen 08.09.2019
    Czy ten temat przypadkiem nie byl juz walkowany?
  • Bogumił 08.09.2019
    nie był
  • Zaciekawiony 08.09.2019
    Bogumił
    Oo, nagle obudziłeś się, że to ważne zdarzenie. Wcześniej skupiałeś się na dowodzeniu, że nie wiem, że pioruny uderzają w górach, w odróżnieniu od ciebie, a ton wierszyka cię nie obchodził.
    Przeczytaj go jeszcze raz i zastanów się z kogo na prawdę jest kpina, bo nie z dzieci.
  • Bogumił 08.09.2019
    Nie rżnij głupa Zaciekawiony, wyraźnie napisałem, że naśmiewanie się z osób zmarłych tragicznie jest obrzydliwe, co ty zrobiłeś w swoim wierszu, który nie wiadomo dlaczego wstawiłeś pod moim tematem, choć się z nim zupełnie nie wiązał.

    Więc wwiercili kable z prądem,
    w skałę prosto pod Giewontem,
    zaczekali potem chwili,
    gdy się ludzie zgromadzili,
    i puścili nagle volty,
    by dopuścić do rewolty
    Wszyscy ludzie pospadali,
    nawet się pozabijali,

    Ja nie wiem co trzeba mieć we łbie, żeby coś takiego napisać, w wątku o katastrofie ekologicznej spowodowanej przez Trzaskowskiego i Rabieja. Nie wiem jakbyś Ty się czuł, gdybyś przeczytał coś takiego, a powiązany byłbyś rodzinnie z którąś ofiar które zginęły w tragiczny sposób.
  • Zaciekawiony 08.09.2019
    Bogumił
    Ty robiłeś sobie jaja z zabójstwa nożem człowieka w podeszłym wieku.
  • Bogumił 08.09.2019
    Zaciekawiony chodzi ci o Budynia? Nie robiłem sobie jaj. Wyłącznie zbulwersowało mnie miejsce pogrzebu tego cwaniaczka i histeria rozpętana na pogrzebie doprowadzona do granic groteski.
  • Zaciekawiony 08.09.2019
    Bogumił
    To czemu wierszyk żartował sobie z ofiary tego zabójstwa?
  • Bogumił 08.09.2019
    Zaciekawiony to Ty popełniłeś draństwo, nie ja. Tych ofiar, które tam zginęły w ogóle nie znasz, ponadto wśród nich były dzieci. Wiele osób zostało ciężko rannych. Gdybym był jedną z nich w realu za takie autor dostałby z liścia.

    Ja pisałam o oszuście, drobnym cwaniaczku, wobec którego toczyło się kilka postępowań prokuratorskich, a którego truchłem sprofanowano jeden z kościołów.
  • Zaciekawiony 08.09.2019
    Bogumił
    A ja pisałem o fanatykach, którzy wymyślają alternatywne wersje zdarzeń, żeby obwinić za nie przeciwników (pogląd podmiotu lirycznego nie tożsamy z poglądem autora). Obwiniają gejów za pęknięcie rury w kolektorze, wymyślają coraz dziwniejsze wersje przyczyn upadku samolotu, czy zawalenia dwóch wież... Nie napisałem wierszyka o duchach turystów zawodzących nad Giewontem.
  • Bogumił 08.09.2019
    Zaciekawiony tym gorzej bo pisałeś realnym zdarzeniu wprost a ja użyłem metafory.
  • Zaciekawiony 08.09.2019
    Bogumił
    Ty metaforą obrażałeś zmarłego, ja sięgnąłem satyrą tylko do żyjących, którzy brednie opowiadają, a żadnego z nich wtedy na górze nie było.
  • puszczyk 08.09.2019
    Zaciekawiony No to kolejny, wyklęty...
  • Bogumił 08.09.2019
    Zaciekawiony nawet nie jesteś w stanie zrozumieć treści utworów które czytasz. Dziękuję za uwagę.
  • Zaciekawiony 08.09.2019
    puszczyk
    ...z rozumem zamkniętym
  • puszczyk 08.09.2019
    Zaciekawiony Katastrofa... i bynajmniej nie ekologiczna, a raczej intelektualna.
    Rzekłbym - nawiedzona od rydzykowych.
  • betti 31.08.2019
    A co na to Partia Zielonych?
  • Bogumił 31.08.2019
    Wszystkie zielone partie okazały się partami przebierańców, bo bagatelizują tę katastrofę ekologiczną.
  • betti 31.08.2019
    Bogumił żartujesz? Nie przywiązali się jeszcze do mostów? Nie ma manifestacji przeciw? Przecież im tak na ekologii zależy, chyba?
  • Bogumił 31.08.2019
    betti oni są w koalicji z trucicielami, ze sprawcami katastrofy ekologicznej, Schetyną, Trzaskowskim, Rabiejem, nie mogą więc krytykować. To tylko pokazuje, że sprawy ekologii traktują instrumentalnie, żeby dowalić rządowi. POnieważ katastrofę spowodowała opozycja to siedzą cicho.
  • betti 31.08.2019
    Bogumił to tylko dowodzi, jak im sprawy ekologii na sercu leżą... zamiast stanąć na wysokości zadania, to udają, że problemu nie ma i na portalach literackich się zabawiają... Dobre, dobre...
  • Bogumił 31.08.2019
    betti taki Jacom choćby, zamiast zakasać rękawy i zatrzymywać łopatą fekalia, wytrząsa się na opowi.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił zieloni to feministyczni i antyglobalistyczni hipokryci. Sam zresztą pisałeś że za zimnej wojny zieloni na zachodzie byli ludźmi związku radzieckiego
  • Bogumił 31.08.2019
    A teraz zachód ich przepłacił i są ludźmi do szczególnych zadań, pod płaszczykiem ekologii blokują inwestycje rządu pis robiąc im czarny pijar. Niemcy i jak choćby ostatnio Ruscy rozprawili się z nimi pałami i nahajami. Bo oni tylko na to zasługują. Takie małe partyjki, róże Razem, Zieloni są bardziej szkodliwie, bo oni działają pod incognito.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił zachód ich przepłacił? W sensie trump czy kto? No Trump raczej nie
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    No pamiętam tą sytuację ze stłumieniem protestu zielonych w niemczech choć to dziwne bo w niemczech jak i w rosji rządzi lewica a zieloni z polski są proniemieccy
  • Bogumił 31.08.2019
    Tomasz Bordo parę krajów zachodnioeuropejskich płaci żeby robili dym w krajach, na których trzeba coś ugrać i zrobić bałagan. To jest zwykła piąta kolumna. Poza tym jak pisze Michalkiewicz różni grandziarze żydowscy, jak Soros im płacą. Ci ludzi stosunkowo lekko sobie żyją za sporo pieniądze i są uruchamiani jak trzeba gdzieś robić bałagan.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił no tak ale to że w niemczech ich spałowali to dziwna sprawa, skoro raczej powinni im flaszkę postawić czy coś
  • Bogumił 31.08.2019
    Tomasz Bordo to znaczy, że może to ktoś finansuje ktoś spoza układu, spałowali ich przy okazji wycinku tego lasu w Bawarii zżeranego przez kornika. Tyle że u nich nikt się w to nie mieszał, a tutaj politycznie stała za tym UE która chciał pis zrobić koło pióra.
  • puszczyk 08.09.2019
    zazielenili się ze złości :)
  • Jacom JacaM 31.08.2019
    Za waszego prawdziwie katolickiego prezydenta Warszawy Lecha kamikadze, gówno płynęło do Wisły bez problemu, ale to było katolickie gówna
  • betti 31.08.2019
    Gdyby tak było, to ''zieloni'' darliby się daleko poza granice Polski. Poza tym, dlaczego obrażasz personalnie?
  • Bogumił 31.08.2019
    Oczyszczalnie działały od dawna, tylko pani prezydent zbudowała supernowoczesną oczyszczalnię, wielokrotnie przepłaconą, ile było przy tej budowie afer, a ta po kilku latach siadła i nikt nie potrafi nawet tego naprawić. Nie masz się czym chwalić.
  • betti 31.08.2019
    To gdzie się wtedy ateiści ''załatwiali''?
  • betti 31.08.2019
    To pytanie do Jacom JacaM.
  • refluks 31.08.2019
    betti Otóż to. Gdzie zastępy szturmowe ekologów?
  • Jacom JacaM 31.08.2019
    Czajka została uruchomiona w tym zakresie w 2012 roku przez HGW do tego czasu gówno płynęło bezpośrednio do Wisły
  • Bogumił 31.08.2019
    jesteś rąbnięty, jeśli sądzisz, że przed Czajką nie było w Warszawie oczyszczalni ścieków. Czajka została rozbudowana na istniejącej do tej pory działającej od 1991 roku oczyszczalni, też zresztą zwącej się Czajka. Działała też oczyszczalnia Południe.
  • Zaciekawiony 31.08.2019
    Bogumił Do roku 2012 ścieki z lewej strony miasta nie dopływały do Czajki, która jest na drugim brzegu. Zbudowano wtedy łącznik między kolektorami pod dnem Wisły. Właśnie on się teraz zapchał. Oczyszczalnia Południe nie ma takiej mocy przerobowej, gdyby do niej skierować ścieki z tej reszty miasta, to ona też by je musiała spuszczać. Zresztą oczyszczalnię Południe uruchomiono dopiero w roku 2006, wcześniej ta część miasta nie miała ani jednej.
  • Bogumił 31.08.2019
    Zaciekawiony Ale kłamstwem jest to co opowiada Trzaskowski, bo były inne oczyszczalnie przed 2012 rokiem. A ten nowe wybudowano wyraźnie na rozkaz Unii, i częściowo za jej pieniądze, i co wyszło. Pieniądze na rozbudowę nitek pokradli, niejedna willa w Aninie albo Konstancinie się pobudowała, a oczyszczalnia supernowoczesna padła. Pamiętam to zadęcie HGW jak otwierała. Tak jak dworzec Fabryczny w Łodzi, czy stadion narodowy z ruchomym dachem, które po pierwszej ulewie przemieniały się w baseny. Takie to były inwestycje tych speców od gospodarki. Czy choćby stadion śląski w Chorzowie, po remoncie PO omal się dach nie zarwał na ludzi. Nie masz czego bronić.
  • Zaciekawiony 31.08.2019
    Bogumił
    Oczyszczalnia Południe też nie przerabiała całych ścieków, więc przed rokiem 2012 ścieki ze Śródmieścia, Bielan i pobliskich dzielnic były faktycznie wylewane do Wisły.
  • Bogumił 31.08.2019
    Zaciekawiony może jakąś część odprowadzano do Wisły, ale oczyszczalnie były, a Czaskowski łże jak bura suka.
  • Karawan 31.08.2019
    Zaciekawiony Jeśli sądzisz, że trolla możesz przekonać do argumentów logicznych albo prawdziwych, toś wielki optymista. Wszak chodzi o to by opluć kogo trzeba bez względu na prawdę obiektywną. Bochaterowie (bo nie bohaterowie!!) w kupie i maskach wielce są odważni póki nie staną przed sądem lub przeciwnikiem realnym. Szkoda czasu, energii i jakiegokolwiek działania na tego typu nieludzi, bo norm żadnych (ŻADNYCH!!), ani religijnych, ani etycznych ani nawet swoich własnych toto nie ma! A jedyne co potrafi, to pluć jadem przy każdej okazji i bez niej także. Żyjący w szambie własnego umysłu potrafi jedynie w tymże szambie mieszać. Szkoda Twego Czasu Zaciekawiony - nie masz szans na dotarcie do rozumu, którego nie ma!
  • Bogumił 31.08.2019
    Karawan biedaku, co tym musisz przeżywać z powodu każdej satyry, współczuję ci. Gdy obrażani są tu katolicy, często brutalnie, jakoś nie widziałem, żebyś interweniował.
  • Aisak 31.08.2019
    Właśnie właśnie
  • Pan Buczybór 31.08.2019
    Ehh
  • Aisak 31.08.2019
    Oj, Bogusz hahahaha

    Ja nie mogę z tobą, a dlaczego geje?
    Chodzi o vice Prezydenta?
  • Aisak 31.08.2019
    Dałam 5 za częstochowskie rymy i treść.
  • Bogumił 31.08.2019
    wiceprezydęt z żoną czy tam mężem też zanieczycza, i zamiast działać wrzuca słitfocie do sieci. Kasa idzie na domy dla gejów, latarników, zamiast na infrastrukturę.
  • Aisak 31.08.2019
    Nie śledzę prezydentów, nie wiem, co wrzucają do sieci.

    Dlaczego o księżach molestujących dzieci nie napiszesz?
    Gdybyś napisał byłbyś sprawiedliwy, bo nieważne kto, gej, ksiądz, murarz, aptekarz, czyny hańbiące należy potępiać.

    Dlatego jesteś katolem, bo o swoich złego słowa nie napiszesz.
  • Bogumił 31.08.2019
    Aisak sprawy marginalne sprzed trzydziestu lat mnie nie interesują, poza tym może zajęłabyś się aktualna sprawą znanego muzyka producenta audycji Tęczowy music box, który gwałcił kilkadziesiąt dziewczynek, a cała branża filmowa i muzyczna to ukrywała i stara się ukrywać do dzisiaj. To jest sprawa na czasie.

    Napisz o tym opowiadanie, na pewno będzie ciekawe.
  • Aisak 31.08.2019
    Ale że jak sprzed trzydziestu?
    Są też świeże sprawy sprzed roku...

    Zawsze odkręcasz, żeby nie powiedzieć prawdy. Nie przyznać.
    Od razu rzucasz cień na logoś innego, byleby wybielić swoich pedofilów.
    Swój swego zawsze broni.

    Gdybyś miał czyste serce od razu napisałbyś, że potępiasz kościelnych pedofilów. Że czujesz względem nich pogardę i chcuałbtś, żeby ponieśli zasłużoną karę.

    Ale nie stać cię na to, bo czynisz tak samo. Jesteś wilkiem w skórze owcy.

    Dwulicowy, obrzydliwy, propagandzista katol.

    Brzydzisz mnie.
  • Bogumił 31.08.2019
    Aisak katolik nie potępia grzeszników, ale grzech, chyba o tym powinnaś wiedzieć. Poza tym ten jeden muzyk zgwałcił więcej dzieci, niż inni pedofile w ciągu tysiąca lat. Zajmij się więc nim i wpływowymi ludźmi którzy chronili jego ekscesy. Poza tym przypadek kierownika, instruktora z domu kultury w Słupsku, którym akurat rządził Biedroń też czeka na twoje pióro. Oni nie byli detalistami, ale załatwiali sprawę hurtowo.
  • Aisak 31.08.2019
    Ty potępiasz grzechy innych, ale nie katolickich kościelnych.
  • Bogumił 31.08.2019
    Aisak Poza tym proponowałbym ci zajęcie się sprawą katastrofy ekologicznej, która może wpłynąć na los milionów ludzi, ktorzy mogą mieć kontakt ze skażoną wodą w Wiśle, którą zanieczyścili Twoi ulubieńcy ateiści.
  • Aisak 31.08.2019
    Wszyscy są źli, tylko nie pedofile z kościoła katolickiego.
  • Bogumił 31.08.2019
    Aisak Jak chcesz trolować, bo łapa swędzi, to proponuję ci przeniesienie np. na forum. Albo jeśli Cię interesuja inne tematy to je sobie wrzucaj na forum. Albo idź do innego autora i zmieniał mu temat i próbuj narzucać co ma pisać. Jak cię nie skopie, na dzień dobry, to będziesz sobie mogła potrolować gdzie indziej.
  • Aisak 31.08.2019
    Mnie "łapa nie swędzi" w przeciwieństwie do twoich kolesi w sutannach, którzy wkładają ją małym dzieciom.
  • Bogumił 31.08.2019
    Aisak spadaj trolu z tą mową nienawiści nie rozumiesz jak się ciebie grzecznie prosi
  • Aisak 31.08.2019
    Napisz to samo, co puchacz tobie.

    Hahahaha

    Hipokryto xD
  • Bogumił 31.08.2019
    Aisak bazujesz na tym że jestem łagodny i nie piszę donosów do admina i stajesz się bezczelna
  • Aisak 31.08.2019
    Gdybyś miał łagodne usposobienie, i szacunek, to dawno zakończyłbyś tę konwersjację.

    ALE JESTEŚ HIPOKRYTĄ, KTÓRY UDAJE NIEWINNĄ OWIECZKĘ.

    Wiesz, gdzie mam ciebie i twoje donosy?
    Domyśl się.

    Hipokryto.
  • Bogumił 31.08.2019
    Aisak odejdź w pokoju trolu nie rozumiesz po ludzku?
  • Aisak 31.08.2019
    Po ludzku tak, po HIPOKRYCKU nie.
  • Bogumił 31.08.2019
    Aisak łapsko jednak świerzbi;)
  • Aisak 31.08.2019
    Lubię odkrywać takich, jak ty i tobie podobnych. Badać granicę waszej "dobroci i szacunku do bliźniego"

    Potraficie dobrze się komuflować, ale łatwo wyprowadzić was z równowagi.

    Dla katoli

    maska ci spadła hipokryto
    ryjem dotykasz już koryto
    nosisz ogromne spustoszenie
    licząc po cichu na zbawienie

    maska ci spadła żmii synu
    głowę nie zdobi liść wawrzynu
    czynów haniebnych protektorem
    katolicyzmu nowotworem

    maska ci spadła nie unosisz
    choć krzyż na szyi dumie nosisz
    i co dzień modły bogu składasz
    lecz ty już duszy nie posiadasz.

    31.08.2019-19.51
  • stefanklakson 31.08.2019
    Bogumił, przyznaj się czy to twój kot.
  • Bogumił 31.08.2019
    mój
  • Fajne :) sporo podtekstów :)
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam
  • Bogumił 31.08.2019
    Dziękuję Agnieszko.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Aga jednostrzały też jesteś za prawicą?
  • Tomasz Bordo trzymam się z dala od polityki :)
  • Pontàrú 31.08.2019
    Skąd założenie, że tylko geje wzbogacili wisłę o nowe elementy? Inna opcja to skąd porównanie gejów do gówna?
    Wgl to śmieszne i dam 4 XD
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Nie jest śmieszne tylko tragiczne. Wiesz czym skutkuje zanieczyszczenie Wisły?
  • Pontàrú 31.08.2019
    Oczywiście, że tak. Twój komentarz nie jest jednak odpowiedzią na postawione przeze mnie pytanie
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił, Nuncjusz złośliwie usunął moją pracę ze Zbigniewem Stonogą na t3ksturze, a potem jeszcze nie nagrał audiobooka z Dobermana, choć mi to obiecał.
  • Bogumił 31.08.2019
    A co on ma studio nagrań?
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił hehe no nie, ale nagrywa różne teksty, w tym moje opowiadanie Profesor Małek. Obiecał, że nagra Dobermana, ale nie zrobił tego. I jeszcze złośliwie usunął moją pracę.
  • Bogumił 31.08.2019
    Tomasz Bordo może trochę cierpliwości Tomku. A gdzie można posłuchać Małka wklej link.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił Małka też usunął
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    już nie nagra dobermana bo jak go o to spytałem to powiedział że *nie nagra bo nie*
  • Aisak 31.08.2019
    Lubię odkrywać takich, jak ty i tobie podobnych. Badać granicę waszej "dobroci i szacunku do bliźniego"

    Potraficie dobrze się komuflować, ale łatwo wyprowadzić was z równowagi.

    Dla katoli

    maska ci spadła hipokryto
    ryjem dotykasz już koryto
    nosisz ogromne spustoszenie
    licząc po cichu na zbawienie

    maska ci spadła żmii synu
    głowę nie zdobi liść wawrzynu
    czynów haniebnych protektorem
    katolicyzmu nowotworem

    maska ci spadła nie unosisz
    choć krzyż na szyi dumie nosisz
    i co dzień modły bogu składasz
    lecz ty już duszy nie posiadasz.

    31.08.2019-19.51
  • Angela 31.08.2019
    Bogusiu, żal mi Cię, jesteś do cna robaczywy.
  • Bogumił 31.08.2019
    Masz ci los, lecą na mnie.
  • Pontàrú 01.09.2019
    Chyba ci geje z wiersza
  • Bogumił 01.09.2019
    Pontàrú

    jakaś potwora ciało mi szarpie
    fruwają wokół dwie harpie
    jedna okrutnie ciało mi rozrywa
    ni to pies, ni ptak, ni ryba
  • Pontàrú 01.09.2019
    Trochę bez sensu bo trzeci wers jest w sumie tym samym co pierwszy i moim zdaniem stylistycznie trochę nie pasuje. Pierwszy wers sugeruje, że nie wiesz która potwora szarpie ci ciało a trzeci nagle pokazuje, że jednak wiesz o kogo chodzi
  • Bogumił 01.09.2019
    Pontàrú w pierwszym wersie zamiast ciała powinna być dusza, ale nie da się niestety wyedytować i poprawić, to wstawiam jeszcze raz:

    jakaś potwora duszę mi szarpie
    wokół fruwają jakieś dwie harpie
    jedna okrutnie ciało wyrywa
    ni pies to, ni ptak, ni ryba
  • Pontàrú 01.09.2019
    No, to teraz ma trochę więcej sensu
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    nuncjusz mi kurwa zablokował dodawanie prac na t3!!! I nie odpisał nawet kiedy mi to zdejmie!!!
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    wkurwianie mnie sprawia mu radość, sam to napisał. Bogumił, sorry, ale po napisaniu w przyszłym tygodniu recenzji Polityki Vegi odchodzę z opowi
  • Bogumił 31.08.2019
    Tomku daruj sobie te kontakty z kurą.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił jaką kurą?
  • Bogumił 31.08.2019
    Tomasz Bordo z kogutem nuncjuszem
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił aa! No tak, ale to on jest niestety adminem, a raczej dyktatorem t3kstury, która jest całkiem fajnym portalem
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    W przyszłym tygodniu zapisuję się do Młodzieży Wszechpolskiej. Pora znaleźć sobie towarzystwo, gdzie będę lubiany i szanowany, nie to co tutaj!
  • Bogumił 31.08.2019
    Tomku jak tam sensol jest adminem to to będzie lewackie forum. Gniazdo lewackich żmij. Lepiej daj sobie z tym siana.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił tak czy inaczej tutejsze społeczeństwo poza tobą, betti, markiem adamem grabowskim i miśkiem mnie nienawidzi. A ja i tak niedługo zaczynam studia.
  • Bogumił 31.08.2019
    Zapomniałeś o margaricie i Sisi. A co będziesz studiował?
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił no tak jeszcze one dwie. Studiować będę politologię
  • Bogumił 31.08.2019
    Na ug? Gratulacje.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił dzięki
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    *Tomasz. Teraz myśle ze Cię mama molestowała.. stad taka nienawiść do kobiet, przemoc w Twojej "twórczości" No i na upór szukanie sobie znajomych..
    uważaj, podkabluje mamie- odetnie Ci netie*

    To właśnie napisała przed chwilą ZapachRozczarowania
  • Bogumił 31.08.2019
    Tomasz Bordo ten zapach to mi cuchnie jakimś starym łojem.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    ZapachRozczarowania przed chwilą
    Bordo słyszałam ze aby wejść do tej twojej partii (prawdopodobnie miała na myśli KORWiN) to trzeba gałe nie jedna prezesowi ogarnąć. Działaj bo do 30tki się nie wyrobisz ;)
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    a teraz się pyta czemu nie lubię gejów i lesbijek
  • Bogumił 31.08.2019
    Tomasz Wypowiada się dość chamsko. Może to hipokryta wrócił i pajacuje.
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    Bogumił który hipokryta?
  • Bogumił 31.08.2019
    Tomasz Bordo a był tu Taki opowijczyk jajcarz
  • Tomasz Bordo 31.08.2019
    ZapachRozczarowania przed chwilą
    Bordo, Cho będziemy robić 500+. Oddaj się w całości swoim ideałom

    Jprld...
  • Tomasz Bordo 01.09.2019
    Berkas ma Marka Jurka na profilowym :D
  • Tomasz Bordo 01.09.2019
    Choć pewnie zaraz zmieni
  • Orchid.Solma 07.09.2019
    Żadne dzieło;)
    Pozdro ;))
  • Orchid.Solma 07.09.2019
    Zacne eh ten mój słownik ;))
  • Bogumił 07.09.2019
    Dzięki Orchi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania