Genderowanie

Gdy dziewczynkę ubiera się w spodenki,

to nocą się moczy, takie ma lęki,

a jej niechęć do portek tak narasta,

że na lesbijkę wyrasta niewiasta.

 

I dlatego niech każde dziecko hasa,

w przedszkolu, a i szkole, na golasa.

Tak się zniweczy zamiary gendera,

aby dzieciaki odmiennie ubierać.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Szpilka 2 miesiące temu
    na golasa se pohasać
    to marzenie wielu,
    a tymczasem wkładaj gatki,
    bo mandacik przyjacielu (•̀ᴗ•́ )و
  • Tjeri 2 miesiące temu
    Irereneo, co niektóre tutejsze tuzy intelektu myślą, że orientację można leczyć, więc niechże sobie dziatwa w spodenkach biega...

    Uśmiechnęło :D
  • ireneo 2 miesiące temu
    Tak jest w rzeczy samej. Można też się zarazić a nawet skutecznie zapatrzyć. Tu zadziwia mnie, żadna terapeutyczna skuteczność nabożnych procesji, dosyć licznych orientacyjnie, chyba, że licznym hetero od patrzenia na dostojne tęgości zmienia się na homo.
    Po prawdzie to dziwne, że milenia spacerowania zwisów w kieckach nie zdegradowało ich do roli waginy. Początki klitorisa to inna bajka. Witkowej, grzeszne spacery w portkach też męskości nie przysporzyły
  • wiorstyimorgi2 2 miesiące temu
    ireneo Dziwna jest pewność bigotów co do podstaw własnego heteroseksualizmu, skoro oglądanie dwudziestu dwóch spoconych chłopów biegających za gumową kulą ich nie "spedali", coniedzielne słuchanie typa w śmiesznej kiecce też nie, ale boją się, że jeśli ich miastem przejdzie parada równości, to powietrze przejdzie homowirusem. :)
  • ireneo 2 miesiące temu
    wiorstyimorgi2
    Bingo, choć to ich mniemanie jest paradoksalne, jeśli uważają że co bóg stworzył człowiek może przeinaczyć. Marnie oceniają talenta i kwalifikacje swojego naj... naj...etc., kreatora. Na wszelki wypadek dał mnie sutki a Ewom penisa przez co nie wykluczył ewentualności zamiany ról spolecznych.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Taki bzdet.
  • ireneo 2 miesiące temu
    Na bzdetach się znasz...dziwne, bo akurat o bzdetach nic w Biblii nie ma.
  • mamycię 2 miesiące temu
    ireneo taki tępy jestem, że nie doceniam gołębi w bzdetach.
  • ireneo 2 miesiące temu
    mamycię
    Mizezz zaskarżyć partactwo stwórcy do trybunału kucharskiego. Najpewniej uzna iż zostałeś niedorobiony. Uklad wydalania pewnie masz gołębi, i pozazdrościć ale lotność to bardziej dzwonu wiszącgo na dzwonnicy Jędraszewskiego przy ulicy Bobrzyńskiego.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Lubię twój układ wydalania, a Jędraszewski to beton.
    Nie trawię gości, którzy na postawie DT cytują: Judasz wziął i powiesił się... Idźcie i czyńcie podobnie.
    Masz dobry krytycyzm, ale wnioski ortodoksyjne z punktu widzenia nawiedzonego ateisty.
  • ireneo 2 miesiące temu
    Kompromitujący oksymoron ten termin nawiedzony ateista. Radzić abyś wypowiadał się ze znajomością materii to byłaby robota glupiego? Też tak myślę więc radzić nie będę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania