.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Freya 01.02.2017
    Coś ci urwało ostatnie zdanko dialogowe...
    Jest na tym portalu fan muzyczny, który szczególnie upodobał sobie kapelę "The Cure".
    Ma ksywę; MarkD, także teges jeśli chcesz luknąć, bo sporo o nich pisze. Pzdr ;)
  • Mieszkaniec 01.02.2017
    Zdanko poprawione ;) Dzięki za cynk ;)
    Pozdrawiam!
  • Pasja 01.02.2017
    Van Gogh z powołanie m kapłańskim nie mógł się odnaleźć w życiu. Kaznodzieja, nieszczęśliwie zakochany, szaleniec który w amoku obcina sobie ucho, maluję naturę, piękne kwiaty co wcale nie odzwierciedla jego burzliwego życia. Czy tekst o nim będzie pod piosenkę?
    Pzdr.5
  • Mieszkaniec 01.02.2017
    Taki właśnie był Van Gogh. Zawsze jak myślę o jego losie, to ronię łzę :( Kiedyś chciałem z tego wiersza zrobić song, ale nie znalazł się jeszcze taki wokalista, który chciałby to zaśpiewać, więc na razie jest sobie tutaj umieszczony :) Dziękuję i pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 12.02.2017
    Nie płaczcie chłopcy, dziewczyny też zakochują się w biedakach :) Caroline wpadła w oko niejednemu, ale czy ona tu przyjechała miłości szukać? Bardzo fajna część, 5 :)
  • Mieszkaniec 14.02.2017
    Taka Caroline, to faktycznie mogła być powodem płaczu wielu chłopaków :oD Ale nasi chłopcy się tak łatwo nie dawali i godnie znosili grad zajadłych strzał losu ;)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania