.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 31.01.2017
    Szczegółowy opis Gibsona , podoba mi się podpalany klon. Mężczyźni i garnki? Będą mieli co przypalać . Fajnie się czyta. 5 zdrówko
  • Mieszkaniec 31.01.2017
    No taka gitarka działa na wyobraźnię. A garnki, no cóż o nich już więcej nie usłyszymy w tym domu ;) Dzięki :D
  • Freya 31.01.2017
    Raczej przełomową postacią, to będzie ten facio od gitary i teges. Najwyraźniej jest z branży, a więc to on zainteresi się chłopakami i tym co sobą reprezentują. To pewnie ktoś, kto specjalnie zamieścił takie ogłoszenie i tera czeka na obiecujące talenty, razem z programem "ukryta kamera". :) Zresztą tytuł wyraźnie sugeruje, że Gibson jest jakimś imperatywem w tym opku. ;)
  • Mieszkaniec 31.01.2017
    Niestety, nie tędy droga. Ten kolo odgrywa tylko epizodyczną rolę. Ale jeżeli chodzi o Gibsona, to tak :) Dzięki i pozdrawiam!
  • KarolaKorman 10.02.2017
    Takie blond loki i poszły do kosza, aż żal :) Gitara niczego sobie, ciekawe jak nasz mistrz na niej zagra. I wspomniałeś o pięknisiu bez kasy, fajnie, że koledzy odpuścili grę, 5 :)
  • Mieszkaniec 10.02.2017
    Postrzyżyny wpisują się w ogólnoludzkie praktyki symbolicznego przyjęcia młodzieńców do wspólnoty ;) Piękny nie miał lekko, był mało zdyscyplinowany i zbyt często ulegał słabościom. A Gryf był wielce utalentowany i zrobił szaleńczą międzynarodową karierę! Do dzisiaj jest na szczycie!!!
  • KarolaKorman 12.02.2017
    Mieszkaniec, to mnie teraz zaskoczyłeś :) Mówisz, że to jest ktoś znany? Czytam dalej :)
  • Mieszkaniec 13.02.2017
    KarolaKorman
    Nie jest zbytnio znany, nie jest celebrytą. Wręcz przeciwnie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania