.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Antoni 31.01.2017
    Lubię taki styl. Potem nadrobię dalsze części. 5 na dobry początek.
  • Mieszkaniec 31.01.2017
    Cieszę się :))) Mam nadzieję, że nie będziesz zawiedziony!
    Pozdrawiam!
  • Freya 31.01.2017
    Powinni mu dać porządny wycisk w tego pokerka, bo przecież został jeszcze Joel do ugrania i teges :) Do mnie kiedyś koleżanka przeprowadziła takiego typka, który też zajmował się karciochami. To wyszło tak jakoś przypadkiem, no i pokazał swoje możliwości. Było to przytłaczające... facet wręcz mówił jakie mam karty, a graliśmy moimi. Na koniec robił takie sztuczki, jakie można zobaczyć na pokazach prestidigitatorskich - wrażenie całkowicie absurdalne.
    Chłopaki czują się wyobcowani, więc albo alkohol albo karty, wszystko aby tylko zabić czas.;)
  • Mieszkaniec 01.02.2017
    Magia :D Ja podziwiam takich karcianych czarodziejów. To już jest bardziej sztuka niż rzemiosło.
    Wtedy grali w pokerka, myślę, że teraz to już nie mieliby ochoty na takie tam spędzanie wolnego czasu. Internety, xboxy, smarfony i inne wymysły bardziej by im zaimponowały.
  • Pasja 01.02.2017
    A to Polska właśnie. Kradną, mieszkają na waleta i grają w pokera. Marzenia i młodość, ale widać tutaj też rozsądek u niektórych chłopców. Pozdrawiam, Piątka
  • Mieszkaniec 01.02.2017
    Samo życie ;) Dzięki za komentarz i dobre słowo!
    Pozdrawiam!!!
  • KarolaKorman 12.02.2017
    Hazardzista się znalazł :) Gryf jeszcze bez gitary, lecę dalej, 5 :)
  • Mieszkaniec 13.02.2017
    Brak szczęścia w kartach niestety nie był kompensowany szczęściem w miłości ;)
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania