Gimnazjum-horror

Ania skończyła szkołę podstawową z średnimi ocenami,ale dostała się do gimnazjum,była osobą bardzo skrytą,niekiedy potrafiła dużo mówić ale nikt jej nie słuchał,każdy miał ją gdzieś,nie miała kolegów,koleżanek nikogo kto by z nią zagadał.Była trochę inna niż jej rówieśnicy,nie była sprawna fizycznie,była chora na łuszczyce no i miała płaskostopie,a także małą nadwagę,nie była najpiękniejsza.Od samego początku nikt jej nie lubił,każdy sie z niej wyśmiewał,bo chodzi jak przysłowiowa kaczka,do tego jest gruba i wygląda jak świnia,tak mówili do niej rówieśnicy i ludzie ze szkoły.Bolało ją to bardzo,w swojej klasie przez wyśmiewanie sie przez grupę 3 klasistów nie mogła sobie nikogo znależć,upokarzali ją jak tylko mogli. Najpierw głupimi wpisami na jej temat potem wpisem na nauczyciela obrażającym ktory tak naprawdę nie był jej,wszyscy sie śmiali i z Ani robili kozła ofiarnego.Zakochala sie chlopak ja olal,napisal jej na Facebooku zeby spadala i znowu ta sama śpiewka ze jest gruba i tak dalej....nie wytrzymała pocieła się wylodowała w szpitalu,wrucila do szkoly spokoj trwal krotko,potem ktos zniszczyl jej szafkę na buty.Nie wytrzymała,pewnego dnia połkła garść tabletek nasennych,popiła alkoholem,straciła przytomnosc.Znalazła ją woźna,juz nie żyla...nikt nie żalował tego że umarła,nikogo nie interesowały jej problemy....

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Jak zawsze zacznę od pochwał, przejdę przez krytykę i podsumuje finalnie. Pomysł dobry, pokazuje ważny problem. Historia wielu ludzi, ze mnie też szydzili, że jestem gruby świniak. Pokazujesz też, jak mogą być użyte portale społecznościowe, to też na plus(ale można ustawić, że wiadomości i komentarze, tylko dla Ciebie są widoczne) Dalej. Po przecinku stawia się spację (niektórzy twierdzą, że przed). Kontynuując. Pierwsze zdanie, mogło być na co najmniej trzy rozbite, tak samo kilka innych. To pomaga analizować i przyswajać informację. Robiąc za długie, czytelnik w połowie, nie wie co było na jego początku. Te dwie sprawy, połączone z brakiem odstępów między znakami interpunkcyjnymi sprawia, że czytało się strasznie trudno. Bardzo strasznie trudno wręcz. Wróciła piszemy przez Ó, ale nie przejmuj się, każdemu się zdarzy. Warto jednak zadbać o program, który wyłapie takie sprawy i literówki. Jak byś napisała dobrze technicznie (stylistka, interpunkcja, ortografia była niezła) i dodała jakąś wisienkę na torcie, myślał bym o 4/5. Niestety w takiej formie nie więcej niż 3. Pamiętaj, że początki zawsze tak wyglądają, nie poddawaj się! I nie jestem wredną mendą, próbuję pomóc. Pozdrawiam :)
  • BreezyLove 27.03.2015
    Kolejne opowiadanie, w którym chciałam napisać o błędach, ale znów Burton mnie uprzedził ;) zgadzam się, że pomysł jest dobry bo jest. Jednak wszystko działo się za szybko. Gdybyś opisał/a wolniej, bardziej szczegółowo, a nawet gdyby było z tego kilka rozdziałów, byłoby zdecydowanie lepiej. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu :)
    PS. Moje pierwsze opowiadanie też nie jest raczej zbyt dobre ;)
    Zostawiam 3 ;)
  • senzai2000 27.03.2015
    Dziekuje ;)
  • lemon16 06.04.2015
    Podoba mi się pomysł. Ważny problem i takie sytuacje niestety nadal mają miejsce. Opowiadanie mogłoby być trochę dłuższe. Mogłabyś rozwinąć niektóre wątki np. napisać coś o rodzinie itd. O błędach nie będę nic pisać, bo była już o tym mowa. Oceniam na 3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania